چگونه قرمزی موها را از بین ببریم؟
چگونه قرمزی موها را از بین ببریم؟

چگونه قرمزی موها را از بین ببریم؟ | هفت رژ ✔️ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

چگونه قرمزی موها را از بین ببریم؟ یکی از راه های زیباتر شدن خانم ها رنگ موی مناسب می باشد.یا رنگ های مد روز که خانم ها استفاده میکنند,اغلب خانم ها در بعضی اوقات گلایه دارند که موهای آنها قرمز شده است و می خواهند این قرمزی مو را از بین ببرند.پس باید بدانید چه روش هایی برای از بین بردن قرمزی مو وجود دارد؟ با ما همراه باشید در مجله زیبایی هفت رژ

بعضی از موها یا کلی بگوییم که اصلیت رنگ موی آنها کمی مایل به قرمزی می باشد که از جنس N می باشد اما گاهی ما با رنگ کردن به رنگ مویمان این قرمزی را اضافه می کنیم در هر دو صورت ممکن اگر بخواهیم رنگ را از روی موها برطرف کنیم باید راهی را انتخاب کنیم که با توجه به نوع و جنس مو با ترکیب رنگ قرمز نتیجه ی مطلوب را به ما بدهد.

دقت داشته باشید رنگ موی انتخابی شما در هر درجه ی روشنی یا تیرگی بر روی موی طبیعی از گروه M انتخاب کنید.

یکی دیگر از نکاتی که باید رعایت کنید این می باشد که در هنگام رنگ کردن مو با گروه M به اندازه ی یک بند انگشت واریاسیون سبز به رنگ مویتان اضافه کنید.همچنین می توانید از اکسیدانهای ضد قرمزی استفاده کنید.

برای پاک شدن رنگ موی قبلی شما ,خصوصا اگر قرمز شده است می توانید از ویتامین بوناول طبق دستور آن استفاده کنید تا علاوه بر از بین رفتن رنگ قرمز موهای شما هم تقویت پیدا کند.

چگونه قرمزی موها را از بین ببریم؟

چگونه قرمزی موها را از بین ببریم؟

 

اگر مقدار مصرفی اکسیدان رنگ موی شما زیاد باشد در بعضی از مواقع هم باز می بینیم که هاله ی قرمز رنگی در نور بر روی موها دیده می شود .پس دقت کنید که برای درست کردن رنگ مو مقدار کمتر از اکسیدان استفاده کنیم.

برای بهتر شدن رنگ موها و قرمز نشدن موها می توانید رنگهای زیتونی با تن رنگ تیره و متوسط تا درجه ی ۵و۶ و کمی اکسیدان و مقداری آب برای رقیق شدن استفاده کنید.

اما اگر موهای خود را رنگ کرده اید و باز بعد از یک هفته حالت قرمزی به دست آورد می توانید موها را یکبار با ویتامین بوناول در حمام و طبق دستور بشویید و با فاصله ی سه تا چهار روز بعد با استفاده از یک بند انگشت واریاسیون سبز و مقدار کمی شامپو که ربع ساعت روی موها بماند،آنها را رنگساژ کرده وشستشو نمایید.

چگونه قرمزی موها را از بین ببریم؟

چگونه قرمزی موها را از بین ببریم؟

 

ترفند دیگر برای از بین بردن موهای قرمز این است که می توانید به جای رنگساژ بوسیله ی واریاسیون سبز وشامپو برای رفع کامل قرمزی مو می توانید به اندازه ی یک نخود رنگ مشکی پر کلاغی را در کف دست با کمی شامپو مخلوط کرده و بر روی موهای خیس گذاشته و بلافاصله شستشو نمایید.

بعضی مواقع هم می باشد که دیگر رنگ قرمز موها از بین نمی رود و تا موی طبیعی جایگزین نشود ,به همون حالت میماند.یا اینکه به آرایشگر خوب مراجعه کنید.

5/5 - (21 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *