ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۲
ترندهای رنگ مو در سال 2022

ترندهای رنگ مو در سال 2022 ✔️{ فوق العاده } | ❤️مجله زیبایی هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 7 دقیقه

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۲ : تا سال ۲۰۲۲، شما باید آماده باشید که همه چیز، به خصوص رنگ موهایتان را تغییر دهید. قدیمی ها را کنار بگذارید، و بگذارید جدید بیاید، درست است؟ در اینجا جذاب ترین ترند رنگ موی ۲۰۲۲ که باید در مورد آنها بدانید آورده شده است. رنگ مو بیانگر چیزهای زیادی در مورد شخصیت افراد است و می‌تواند ویژگی‌ها او را به نمایش بگذارد، اما اگر به بهترین شکل استفاده نشود، می‌تواند باعث خراب شدن ظاهر نیز شود. هر سال روند در صنعت مد، زیبایی و زیبایی شناسی تغییر می کند و در رابطه با رنگ مو هیچ تفاوتی نخواهد داشت. آیا می خواهید بدانید چه رنگ هایی در سال ۲۰۲۲ برای هر رنگ مو تغییر می کند؟ ما به شما خواهیم گفت با ما همراه باشید در هفت رژ

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۲ عبارتند از:

رنگ موی پلاتینیوم

ترندهای رنگ مو در سال 2022

چند سالی است که موهای پلاتینی در موهای افراد وجود دارد و در سال ۲۰۲۲ به طور گسترده مورد استفاده قرار خواهد گرفت. رنگ پلاتینی برای هر گونه انحنای مو مناسب است و باعث ایجاد ظاهری مدرن می شود.

با این حال، بسیار مهم است که به خاطر داشته باشید که موهای پلاتینی نیاز به مراقبت و فداکاری زیادی دارند، زیرا مواد شیمیایی مورد نیاز برای قرار دادن موهای شما در رنگ عالی نیز می تواند آسیب زیادی به موهای شما وارد کند، بنابراین مهم است که موهای خود را همیشه خوب نگه دارید. مراقبت، هیدراته و عملکرد.

ترندهای رنگ مو در سال 2022

یکی از تکنیک هایی که در سال ۲۰۲۲ رو به افزایش خواهد بود، ریشه طبیعی دودی و طول موی پلاتینی است. می توانید رنگ های خاکستری یا حتی صورتی تر را انتخاب کنید.

برای افرادی که پوست مشکی دارند، پلاتین مایل به خاکستری می تواند انتخاب ایده آلی باشد، زیرا تضاد با پوست زیبا است و گیرایی خاصی را به ظاهر شما می بخشد.

ترندهای رنگ مو در سال 2022

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۲

 

از طرف دیگر، افرادی که پوست بسیار روشنی دارند، می توانند یک رنگ پلاتینی بسیار روشن، سفیدتر، از ریشه تا نوک،بکارگیری کنند. این تن رنگی با پوست هماهنگ می شود و جلوه زیبایی دارد.

افرادی که پوست تیره یا برنزه دارند، می توانند از یک رنگ شامپاینی روشن یا پلاتینی مرواریدی بکارگیری کنند. در این صورت خیلی خوب است که ریشه را در رنگ طبیعی خود نگه دارید و با لکه زدن به آن رنگ آمیزی را انجام دهید.

رنگ موی بلوند

بلوندها در سال ۲۰۲۲ بسیار متفاوت خواهند بود، در میان ترندها، رنگ‌های بسیار متفاوتی وجود دارد، مانند بلوند قارچی، که رنگی تیره‌تر است، رنگ‌های خاکستری دارد و به قهوه‌ای روشن‌تر کشیده شده است.

ترندهای رنگ مو در سال 2022

بلوند توت فرنگی در سالن های زیبایی نیز جای خود را باز کرده اند. این سایه بلوند رنگ صورتی تری دارد و در سال آینده ترند خواهد بود.

علاوه بر این، سایه‌های بلوند بیشتر به سمت بژ، با رنگ‌های مات‌تر نیز در سال ۲۰۲۲ افزایش خواهد یافت.

رنگ موی قرمز

ترندهای رنگ مو در سال 2022

تا سال ۲۰۲۲، مو قرمزهایی که احتمالاً موفق‌ترین هستند، تا حد امکان به قرمز طبیعی نزدیک می‌شوند و همیشه به مسی نزدیک‌تر هستند و در گذشته موها به رنگ قرمز روشن باقی می‌ماند. علاوه بر این، برای کسانی که قرمز را دوست دارند، می توانند از مسی متمایل به قرمز بکارگیری کنند که رنگ فوق العاده ای را برای موهای شما به ارمغان می آورد، اما بدون از دست دادن ظرافت آن.

هایلایت مو

ترندهای رنگ مو در سال 2022

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۲

 

برای موهای وز یا مجعد، سرمایه گذاری روی هایلایت های پلاتینیوم، با ریشه های دودی می تواند جالب باشد، بنابراین موها سبک و ظاهری بسیار مدرن خواهند داشت.

علاوه بر این، هایلایت همچنین می تواند راهی برای ایجاد تغییر در رنگ طبیعی مو، ایجاد تغییرات و ایجاد عمق بیشتر به ظاهر باشد. بنابراین، سرمایه گذاری روی هایلایت ها و هایلایت هایی که تضاد کمی با مو ارائه می دهند نیز یک گرایش است.

یاسی صورتی

ترندهای رنگ مو در سال 2022

طرفداران پاستیل و موهای رنگی خبر خوبی برای شما داریم: ترند رنگ موی اسطوخودوس به این زودی راه به جایی نمی برد.

بلوند قارچی

ترندهای رنگ مو در سال 2022

اگر تم “موهای تیره” را برای سال ۲۰۲۲ دوست ندارید، آماده باشید که این رنگ مو را بکارگیری کنید.

بلوند قارچی را بشناسید: سایه ای از قهوه ای روشن با هایلایت های تیره و خاکستری است، این رنگ عملاً برای افرادی ساخته می شود که دوست دارند موهای خود را روشن تیره کنند، البته بدون اینکه موهایشان کاملاً تیره باشد.

رنگ های طلایی

ترندهای رنگ مو در سال 2022

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۲

 

قهوه‌ای مایل به آبی را که سال گذشته در فید Insta خود دیدید را فراموش کنید و موهای قهوه‌ای تیره خود را در سال ۲۰۲۲ به رنگ طلایی ملایم تغییر دهید. موهای گرم‌تر برای بیشتر رنگ‌های پوست هماهنگ‌تر هستند تا رنگ‌های تیره‌تر و خاکستری

مسی روشن

ترندهای رنگ مو در سال 2022

قرمز همیشه یک ترند عالی رنگ مو در سال ۲۰۲۲ است. اگر تصمیم به رنگ قرمز دارید، به جای قرمز سنتی از سایه های مسی استفاده کنید. طبیعی تر و فوق العاده زیبا به نظر می رسد.

رنگ قهوه ای

ترندهای رنگ مو در سال 2022

البته قهوه ای هنوز یک روند فوق العاده واضح رنگ مو برای سال ۲۰۲۲ است، اما این بار، همه چیز در مورد افزودن عمق است. رنگ قهوه‌ای را با رگه‌هایی در سایه‌های قهوه‌ای روشن‌تر (همچنین به عنوان قهوه‌ای مایل به زرد با رنگ‌های مسی) امتحان کنید.

ترندهای رنگ مو در سال 2022

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۲

 

موهای قهوه ای در سال ۲۰۲۲ ترند خواهند شد، اما لزوماً نیازی به قهوه ای معمولی ندارید. ترند روی قهوه ای روشن است، با هایلایت در سایه های مسی و قهوه ای روشن تر.

علاوه بر این، انتخاب رنگ‌های گرم‌تر، مانند چیزی طلایی‌تر، هماهنگی و سبکی بیشتری را به ظاهر می‌آورد. فراموش نکنید که شامپوی بدون سولفات تهیه کنید، که برای زیبا و شاداب نگه داشتن رنگ مهم است.

بلوند توت فرنگی

ترندهای رنگ مو در سال 2022

نه، اشتباه نخوانده‌اید، «توت فرنگی بلوند» سایه‌ای از بلوند با رنگ قرمز است، برای هر بلوندی که می‌خواهد رنگ موهایش را در سال ۲۰۲۲ بدون نیاز به تغییرات اساسی تغییر دهد، این روند را در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید که احتمالاً می‌خواهید با سمت روشن‌تر این رنگ شروع کنید، زیرا افزودن بیشتر قرمز بسیار آسان‌تر از حذف آن است.

بژ تازه

ترندهای رنگ مو در سال 2022

موهای پلاتینی همچنان قوی تر می شوند، اما در سال ۲۰۲۲ شاهد رنگ های های بیشتری از بژ و مات خواهیم بود.

ریشه های صاف و آشکار

ترندهای رنگ مو در سال 2022

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۲

 

برای بلوندهایی که دوست دارند موهای خود را در تمام طول سال بسیار روشن و بدون از دست دادن سلامت تارها داشته باشند مناسب می باشد، از آرایشگر خود بخواهید که آنها را به رنگ هایی از پاییز و زمستان با ریشه ای طبیعی و دودی تبدیل کند. این نه تنها به رنگ شما عمق می بخشد، بلکه طول عمر رنگ شما را بین بازدید از سالن افزایش می دهد.

کارامل آمبره

ترندهای رنگ مو در سال 2022

این رنگ کاراملی آب شده به دور از آمبره تیره سال های گذشته، ملایم است و کمی درخشش به صورت می بخشد. این رنگ مخصوصاً برای خانم‌هایی که به طور طبیعی تیره هستند و می‌خواهند کمی رنگ به موهای خود اضافه کنند، مناسب است.

قهوه ای ساتنی

ترندهای رنگ مو در سال 2022

با تشکر از قبیله کارداشیان-جنر، شاهد افزایش روند شاه بلوطی های روشن خواهیم بود و به عنوان یک نکته حرفه ای برای اینکه رنگ خود را تا حد امکان زنده و روشن نگه دارید، لمس رنگ ها و هیدراتاسیون و ته رنگ ها را به طور مرتب با آرایشگر خود بررسی کنید. موهای رنگ شده، با رگه نیاز به نگهداری دائمی دارند تا همیشه زیبا و سالم بمانند.

موهای صورتی رنگ

ترندهای رنگ مو در سال 2022

روند مو و رنگ پوست بخشی از نگاه شما پس از پیوستن خواهد شد ، به یاد داشته باشید می توانید این رنگ مو را با لباس خود ست کنید.

 


لیست فوق شامل بهترین رنگ موهای زمستان تابستان بهار پاییز ۲۰۲۲ و ۱۴۰۱ می باشد که ممکن است با کلیدواژه های شامل ترند رنگ موی ۲۰۲۲ ترند رنگ موی ۲۰۲۲ ترند رنگ موی جلوی سر رنگ موی زمستان ۲۰۲۲ رنگ موی لاکچری رنگ موی ترند پاییز ۲۰۲۲ رنگ موی تابستان ۲۰۲۱ رنگ موی سال نیز جستجو شده باشد که امیدواریم از این مطلب راضی بوده باشید.

ضمنا از اینکه با درج نظرات خود از ما حمایت میکنید ممنونیم

 

4.8/5 - (112 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *