نکات مهم‌ در مورد‌ خرید‌ رنگ مو دخترانه فانتزی‌
نکات مهم‌ در مورد‌ خرید‌ رنگ مو

نکات مهم‌ در مورد‌ خرید‌ رنگ مو | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

نکات مهم‌ در مورد‌ خرید‌ رنگ مو دخترانه فانتزی‌ : خریداری رنگ مو ، احیاناً یکی از دل‌واپسی های دخترخانم ها جوان‌ خواهد بود که تصمیم دارند برای نخستین مرتبه مو‌های خویش را رنگ کنند . در این نوشته از هفت رژ تصمیم داریم هرچیزی که بایستی پیش از رنگ نمودن مو‌های خویش برای نخستین مرتبه بدانید را مورد بحث قرار دهیم . در حقیقت همه نکات بااهمیت مرتبط به خریداری رنگ مو دخترانه و به اضافه چگونگی‌ رنگ نمودن ، بکارگیری از شامپو رنگ مو و… را مطرح‌ کنیم . با ما همراه باشید .

رنگ مو دخترانه فانتزی‌ بدون‌ دکلره

درصورتی‌که مو‌هایی طبیعی دارید و قصد دارید برای نخستین مرتبه آن‌ها را رنگ نمائید ، به طور حتم اندکی استرس دارید . تغییر‌ رنگ مو‌ها امکان‌پذیر خواهد بود قدری ترس‌آور به نگرش برسد . به دست آوردن‌ رنگ مو فانتزی‌ و سایه دقیق‌ هدف ، مقداری مشکل خواهد بود و به مراقبت بسیاری احتیاج دارد؛ ولی گزینش یک رنگ مو دخترانه با کیفیت‌ می‌تواند تا حد بسیاری از تشویش ها و دلهره های شما کم نماید . حتی می‌تواند ظاهر‌ شما را بسیار قشنگ و شیک جلوه‌ دهد‌ . به ویژه درصورتی‌که بی دکلره باشد‌ و مشکلات پس از دکلره را نداشته باشد‌ .

نکات مهم‌ در مورد‌ خرید‌ رنگ مو

اقسام رنگ مو دخترانه

می‌دانیم که رنگ نمودن مو‌های شما برای نخستین دفعه می‌تواند یک مورد استرس زا باشد؛ ولی چنانچه رنگ مو فانتزی‌ و رنگ مو دخترانه خودتان را به صورتی تعیین نمائید که با رنگ رخ و صورتتان تناسب داشته باشد‌ و به تعبیری به شما بیاید ، با اهمیت ترین بخش عمل را انجام‌ داده‌اید . در خیلی از موردها ، مشاهده شده‌ که دخترخانم ها جوان‌ بدون‌ در نظر‌ گرفتن‌ رنگ پوست‌ و مو‌های خودشان مبادرت به گزینش رنگ مو فانتزی‌ یا رنگ مویی کرده‌اند که پس از رنگ نمودن آگاه شده‌اند که از قشنگی آنها کاسته شده است یا رنگی که انتخاب نموده اند به هیچ وجه به آنها نمی آید.

در این موقعیت اصلا آشفته نباشید با مورد توجه قرار دادن چند مطلب بااهمیت درباره خریداری رنگ مو دخترانه یا رنگ مو فانتزی‌ به آسودگی قادر خواهید بود عالی ترین رنگ مو یا شامپو رنگ را گزینش نمائید . تفاوتی ندارد که خواهان رنگ بنفش‌ تیره‌ ، بلوند یا چیزی ملایم‌تر نظیر بالیاژ و… باشید ، در هر حالت موردهای متفاوتی وجود دارند که الزاماً باید پیش از تصمیم‌گیری بزرگ‌ خود‌ مورد توجه قرار دهید . از آنجایی که خرج رنگ نمودن مو‌ها در بیشتر موارد قدری پرهزینه می‌باشد ، خاطرجمع شوید که رنگ موی دخترانه دلپسند خودتان را گزینش کرده‌اید تا ناچار نشوید پس از آن رنگ مو‌های خودتان را تغییر دهید و یا به تعبیری دوباره‌ کاری‌ نمائید .

رنگ مو دخترانه تیره‌

درصورتی‌که جز اشخاصی خواهید بود که رنگ مو‌های تیره‌ و سیاه را دوست‌ دارید ، کارتان اندکی راحت‌تر خواهد بود . چون‌که بر خلاف‌ رنگ مو فانتزی‌ و یا رنگ مو‌های روشن‌ ، احتیاج به محافظت و مواظبت کمتری دارید . زیرا رنگ‌های تیره‌ در اکثر موارد سریعاً ازبین نمی‌روند و تایم زیادی روی مو‌ها برجای می‌مانند .

نکات مهم‌ در مورد‌ خرید‌ رنگ مو

نکات مهم‌ در مورد‌ خرید‌ رنگ مو

 

اقسام رنگ مو روشن‌

منتها درصورتی‌که قصد دارید رنگ موی خویش را از میان اقسام رنگ مو روشن‌ گزینش نمائید ، اندکی کارتان زیاد می شود. زیرا رنگ مو‌های فانتزی‌ و روشن‌ اکثراً ماندگاری کمی دارند و زودتر‌ از‌ میان ‌می‌روند . متوسط وقت ریشه‌گیری به صورت متداول ۴ تا ۶ هفته خواهد بود . اهمیتی ندارد که چقدر خوب‌ از رنگ مو‌های خودتان نگهداری می‌کنید ، در هر حال‌ از بین‌رفتن رنگ مو اجتناب‌ ناپذیر خواهد بود و از آنجایی که مو هر ماه حدود یک سانت رشد‌ می نماید ، حتما باید ریشه‌‌های‌ خودتان را در آن بازه زمانی‌ مجدد رنگ نمائید و یا به تعبیری ریشه‌گیری نمائید .

چنانچه وقت یا پول‌ کافی‌ برای رنگ نمودن مو‌ها و تحول ظاهر‌ خودتان را ندارید ، خوب تر خواهد بود که از اقسام رنگ مو فانتزی‌ یا شامپو رنگ بکارگیری بکنید . به این صورت با حداقل ترین مبلغ قادر خواهید بود هم‌رنگ‌ مو‌های خویش را تغییر دهید و هم قیافه قشنگ و باطراوت طبق مد سال برای خودتان رقم بزنید .

نکات مهم‌ در مورد‌ خرید‌ رنگ مو

رنگ مو دخترانه جدید‌ با شیوه بالیاژ و آمبره

به طور یقین تا حالا درباره بالیاژ یا آمبره خیلی شنیده‌اید . این دو مورد رنگ نمودن مو را قادر خواهید بود به عنوان خوب ترین انتخاب ها برای رنگ مو دخترانه بدانید . بالیاژ و آمبره را قادر خواهید بود با بکارگیری از رنگ موی فانتزی‌ در منزل به سادگی انجام‌ دهید . از آنجایی که رنگ‌های فانتزی‌ اکثراً ماندگاری بسیاری ندارند ، درصورتی‌که رنگ مو فانتزی‌ خودتان را دوست‌ نداشتید ، قادر خواهید بود به سادگی با چند دفعه شستشو آن را از میان ببرید . به این صورت قادر خواهید بود با اختصاص حداقل ترین مبلغ ظاهر‌ خودتان را دگرگونی دهید و برای خودتان تنوع‌ خلق نمائید .

نکات مهم‌ در مورد‌ خرید‌ رنگ مو

نکات مهم‌ در مورد‌ خرید‌ رنگ مو

 

رنگ مو فانتزی‌ با شامپو رنگ مو

همان گونه که پیش‌ازاین هم اشاره کردیم ، بالیاژ مو برای دخترخانم های جوان‌ گزینش خیلی قشنگی خواهد بود . با اجرای بالیاژ تنها یک یا دو دفعه در سال بایستی مو‌هایتان را مجددا بالیاژ نمائید . بالیاژ ساده‌ترین نوع رنگ کردن مو دخترانه خواهد بود که احتیاج به محافظت بسیاری نخواهد داشت . یکی از عالی ترین گزینش های رنگ مو فانتزی‌ که کم و بیش به هر دختری می‌آید . حتی با شامپو رنگ هم‌ قادر خواهید بود مو‌های خودتان را اندکی بالیاژ نمائید . با این مورد رنگ مو ، حتی چنانچه پایه مو‌هایتان هم در بیاید ، باز هم از خوشگلی رنگ موی شما کاسته نخواهد شد و همچنان دلنشین بودن خود‌ را حفظ‌ می نماید .

نکات مهم‌ در مورد‌ خرید‌ رنگ مو

5/5 - (18 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *