معنی‌ علائم اختصاری روی وسایل آرایشی چیست‌ ؟
علائم روی وسایل آرایشی

علائم روی وسایل آرایشی | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

علائم روی وسایل آرایشی : این روز‌ها‌ دقت اشخاص خصوصاً زن ها به نشان ها و بخش های حاضر بر روی وسایل خودآرایی زیادتر شده‌ است‌ ، ازاین‌رو وقت و تفکر بسیاری به طراحی آنها اختصاص داده می شود‌ . داده‌های حاضر در بخش پشتی‌ تولیدات آرایشی خیلی مورد‌ دقت قرار نگرفته است‌ و خیلی از اشخاص فقط‌ روی این محصولات‌ را می شناسند . امروزه این موضوع به بحران عظیمی مبدل گشته است‌ زیرا بخش پشتی‌ این تولیدات دربردارنده داده‌های با اهمیتی خواهد بود که همیشه بایستی به آن دقت گردد . با هفت رژ همراه شوید تا با مفهوم این شکل های بااهمیت آشنا‌ شوید .

نماد‌ سبز رنگ

نماد سبز رنگ غالباً با سمبل بازیافت‌ اشتباه‌ می گردد . این سمبل ارائه دهنده این خواهد بود که کمپانی موردنظر قوانین مرتبط به بازیافت‌ زباله‌های‌ بسته‌بندی‌ گشته را مراعات می نماید . این مجموعه تولیدکنندگان را وادار می سازد تا محتویات مورد‌ بکارگیری در جعبه‌بندی را کسر دهند ، منتها این سمبل سبز رنگ لزوما به مفهوم قابل‌ بازیافت‌ بودن‌ کامل‌ کالا نخواهد بود .

علائم روی وسایل آرایشی

حلقه‌ Mobius

این حلقه‌ به این مفهوم خواهد بود که جعبه‌بندی کالا مناسب بازیافت‌ خواهد بود ولی حتما به این معنا نخواهد بود که از کالاهای بازیافتی آماده گشته است‌ . این نماد گاهی اوقات در ترکیب‌ با یک رقم در بین و یا حروف در پایین سمبل بکارگیری می گردد که احتمال بازیافت‌ ماده‌ها را ارائه می دهد‌ . این علائم گونه پلاستیک حاضر در یک کالا را معلوم می کند .

علائم روی وسایل آرایشی

علائم روی وسایل آرایشی

 

نماد‌ e

نشانه e بر روی کالا به این مفهوم خواهد بود که این فرآورده قوانین مرتبط به پر‌کردن‌ را مراعات نموده است . به اضافه ، این سمبل به این مفهوم خواهد بود که وزن کالای درج‌ شده‌ روی اتیکت به صورت دقیق‌ و درست ارزیابی شده است ، برای نمونه ، درصورتی‌که اتیکت ثبت گشته بر روی ظرف ۱۰۰ میلی لیتر باشد‌ ، تولید‌ کننده این خاطرجمعی را می دهد‌ که ۱۰۰ میلی لیتر در ظرف وجود خواهد داشت .

علائم روی وسایل آرایشی

نماد‌ PAO

این سمبل مقدار تایم بکارگیری از کالا پس از باز‌شدن‌ را ارائه می دهد‌ . حرف M به مفهوم ماه می باشد . زمان باز‌کردن‌ کالا بایست به رقم و حرف‌ آن دقت نمایید ، برای نمونه نشانه ۱۲ M به این معنا خواهد بود که این کالا الزاماً باید در طی ۱۲ ماه استعمال گردد .

علائم روی وسایل آرایشی

علائم روی وسایل آرایشی

 

نماد‌ شعله‌

سمبل شعله‌ بر روی کالاهای آرایشی به این مفهوم خواهد بود که محتویات درون این کالا اشتعال‌ پذیر می باشد و نباید در معرض‌ گرمای زیاد و شعله‌ قرار بگیرند . این سمبل اکثراً در کالاهای زیبایی‌ مو و ناخن مشاهده می گردد . کالاهایی که این سمبل را دارند حتما باید در یک محل خشک و مطبوع و بدون‌ تابش‌ بی واسطه آفتاب حفاظت گردند .

علائم روی وسایل آرایشی

سمبل خرگوش‌ در حال‌ پرش‌

این نشانه بر روی وسایل آرایش ارائه دهنده این خواهد بود که در روش تولید‌ این فرآورده تست های جانوری شکل نگرفته است‌ . سمبل خرگوش‌ تولیداتی را به رسمیت می شناسد که دارای استاندارد‌ بین‌ المللی باشند .

علائم روی وسایل آرایشی

5/5 - (13 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *