جدیدترین ترفند‌های آرایشی دخترانه
جدیدترین ترفند‌های آرایشی دخترانه

جدیدترین ترفند‌های آرایشی دخترانه | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

جدیدترین ترفند‌های آرایشی دخترانه : یک خودآرایی قشنگ و جامع نباید همواره وقت‌گیر و سخت باشد‌ . در برخی موارد با بکارگیری از چند ترفند‌ آسان قادر خواهید بود زیبایی‌ خودتان را چند برابر‌ نمائید . به همین دلیل جدیدترین ترفند‌های‌ آرایشی دخترانه را در امتداد شرح می دهیم که در برابر آینه خسته‌ نشوید . درصورتی‌که درپی ترفندی برای یک خودآرایی خوشگل برای خط چشم گربه‌ای و یا ماندگاری افزون‌تر رژلب خواهید بود ، ما ترفند‌ آرایشی مورد‌ درخواست شما را در دنباله همین نوشته آورده‌ایم . برای بکارگیری از این ترفند‌ها‌ به مهارت ویژه ای احتیاج نخواهد بود و شما به عنوان یک شخص عادی و یا حتی یک آرایشگر‌ ماهر قادر خواهید بود از آن‌ها بکارگیری نمائید .

ترفند‌ جذاب‌ آرایش‌ دخترانه ساده‌

احتمالا با ترفند‌های‌ آرایشی فراوانی در اینترنت روبرو شده اید ، فرق این ترفند‌ها‌ راحت بودن‌ آن‌ها و امکان بکارگیری آسان از آنها برای همگی اشخاص خواهد بود . برای آشنایی زیادتر با آن‌ها ، همراه ما باشید در هفت رژ

۱ – روش آرایشی بکارگیری از قاشق برای کشیدن‌ آسان ریمل !

همگی ما درد‌ خراب‌شدن‌ آرایش چشم را در کشیدن‌ ریمل تجربه‌ کرده‌ایم و با آن آشنایی داریم . منتها با بکارگیری از یک قاشق قادر خواهید بود به سادگی این دشواری را برای همیشه‌ فراموش نمائید . تنها پیش از بکارگیری از ریمل ، سر قاشق را پشت‌ مژه‌های چشم بگذارید و مانند قبل‌ ریمل بزنید . با این‌کار ریمل مازاد روی قاشق برجای مانده‌ و روی پلکهای شما کشیده‌ نمی گردد .

جدیدترین ترفند‌های آرایشی دخترانه

جدیدترین ترفند‌های آرایشی دخترانه

 

۲ – روش استعمال نکردن کانسیلر روی پلک‌ها برای خودآرایی

در برخی موارد امکان‌پذیر خواهد بود ترغیب شوید که اندکی کانسیلر را به عنوان پایه‌ به پلک‌ها افزون نمائید . کانسیلر برای پوشانیدن لک های تیره‌ و پف پایین چشم‌ها خیلی مناسب‌ خواهد بود . ولی افزون نمودن آن به پلک‌ها ، پیرایش شما را به علت روغنی نمودن آن ، کاملا خراب‌ می نماید .

۳ – ترفند‌ جالب آرایشی دخترانه برای خط چشم گربه‌ای

کشیدن‌ یک خط چشم گربه‌ای در برخی موارد خیلی دشوار می باشد ، منتها با بکارگیری از یک نوار چسب‌ یا قاشق قادر خواهید بود آن را به سادگی بکشید . برای داشتن یک خط چشم گربه‌ای قشنگ و با مقدار یکسان در هر دو سمت چشم ، کفایت می کند این ترفند‌ جالب آرایشی با بکارگیری از چسب‌ را فرا بگیرید :
یک خط صاف‌ را از کنج بیرونی چشم با ردگیری نمودن انتهای قاشق به سوی بیرون بکشید ، آن‌وقت خط بالای خط چشم را با سر قاشق کشیده‌ و به انتهای خط پیشین متصل بکنید و بعد درون آن را پر نمائید . همچنین قادر خواهید بود با چسب دو سمت چشم‌ها را علامت بزنید تا اندازه خط چشم در هر دو سمت یکسان گردد .

جدیدترین ترفند‌های آرایشی دخترانه

جدیدترین ترفند‌های آرایشی دخترانه

 

۴ – ترفند‌ آرایشی شکل‌ دادن‌ به ابرو

برای فرم بخشیدن به ابروها کفایت می کند چند بخش آسان را دنبال‌ بکنید . اول ابروها را با یک شانه ظریف منظم نمائید تا موها به حالت طبیعی‌ قرار گیرند . بعد از قسمت ظریف یک مداد ابرو مومی برای شکل‌ دادن‌ قسمت ظاهری ابروها بکارگیری نمائید . پس از آن از قسمت پهن تر مداد برای پر‌کردن‌ ابروها بکارگیری بکنید . به اضافه اینکه قادر خواهید بود از سایه ابرو برای پر‌کردن‌ ابروها بکارگیری نمائید .

۵ – ترفند‌ جذاب‌ آرایشی گرم نمودن فر مژه

درصورتی‌که بکارگیری از فر مژه سبب فرم‌ گرفتن‌ عالی مژههای شما نمی گردد یا تایم ماندگاری آن کم شده ، قدری فر مژه را پیش از مصرف گرم بکنید . دقیقا نظیر فر مو که گرم نمودن آن سبب پایدار‌ گردیدن فرم‌ موها خواهد شد ، حرارت روی فر مژه هم اثربخش خواهد بود . اندکی فر مژه را با سشوار خویش گرم بکنید ، آن‌گاه صبر نمایید در معرض‌ هوا‌ مقداری سرد گردد تا پلک‌های شما نسوزد . آن‌وقت از ظاهر زیبای ماندگار‌ فر مژه‌های خودتان کیف ببرید .

جدیدترین ترفند‌های آرایشی دخترانه

5/5 - (31 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *