ترند رنگ لاک‌ ناخن پاییزی سال ۱۴۰۰
ترند رنگ لاک‌ ناخن پاییزی سال ۱۴۰۰

ترند رنگ لاک‌ ناخن پاییزی سال ۱۴۰۰ | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

ترند رنگ لاک‌ ناخن پاییزی سال ۱۴۰۰ : ترند رنگ لاک‌ ناخن پاییزی موردی است که این زمان ها خیلی زیاد در گوگل جستجو می گردد . با آمدن فصل‌ پاییز‌ و رنگ‌های قشنگ و گرم جذاب آن ، تمام خانم ها تمایل دارند به نوعی با رنگ‌های زیبا و جذابش متناسب گردند . هر فصلی رنگ مخصوص خود را خواهد داشت . در هر کدام‌ از فصل‌‌های‌ قشنگ خدا خودآرایی شما با رنگ‌های هماهنگ با فصل‌ ، زیباتر به نظر می رسد . با آمدن فصل‌ پاییز‌ همگی تلاش می‌کنند که هماهنگ با رنگ‌های خوشگل این موعد لباس‌ بپوشند و خودآرایی کنند . رنگ‌هایی نظیر آجری ، نسکافه‌ای ، نارنجی و… در این نوشته از هفت رژ تصمیم داریم که چند مورد‌ از رنگ لاک‌ ناخن پاییزی (رنگ لاک‌ پاییز‌ ۱۴۰۰) را با هم بررسی کنیم .

اقسام مدل‌ ناخن پاییزی ساده‌ کدامند ؟

پیش از اینکه بخواهیم در مورد‌ اقسام مدل‌ پاییزی ناخن ساده‌ گفتگو کنیم ، خوب تر خواهد بود که در مورد‌ ترند لاک‌ ناخن یا رنگ لاک‌ پاییزی ۱۴۰۰ گفتگو کنیم . امسال رنگ‌های ویژه لاک‌ ژل پاییزی عبارتند از :

آبی آسمانی‌ ترند پاییز

این رنگ لاک‌ یکی از رنگ‌های لاک‌ پاییزی ۱۴۰۰ خواهد بود که جز رنگ‌های محبوب خزان تا زمستان می باشد . این رنگ کمرنگ قشنگ نه تنها در مدل‌ لاک‌ یا طراحی ناخن استفاده می شود ، بساکه در پالتو ، پوتین های زنانه و شال‌‌های‌ زمستانه هم بسیار مشاهده می گردد . یک رنگ کمرنگ پاییزی که زیبایی دست‌های شما را مضاعف می نماید . تنها کافیست که پس از بکارگیری از کرم مرطوب‌ کننده ، ناخن‌های خودتان را‌ مانیکور‌ کنید و از لاک‌ ناخن به رنگ آبی آسمانی‌ بکارگیری نمائید .

ترند رنگ لاک‌ ناخن پاییزی سال ۱۴۰۰

ترند رنگ لاک‌ ناخن پاییزی سال ۱۴۰۰

 

رنگ قرمز‌ گوجه‌ای ترند همه زمان ها

پاییز‌ امسال به عوض بکارگیری از رنگ‌های زرشکی و جگری حتما باید از سرخ براق گوجه‌ای بکارگیری بکنید . رنگی قشنگ و مخصوص که روی ناخن‌های شما ظهوری ویژه تر آشکار می نماید . حتی قادر خواهید بود از این رنگ برای فرنچ ناخن خودتان هم بکارگیری نمائید . یک تم پاییزی که برای زمستان هم استفاده خواهد داشت . این رنگ لاک‌ را قادر خواهید بود با رنگ رژلب و شال‌ خودتان هم ست نمائید . رنگ لاک‌ سرخ هم برای ژلیش ناخن‌های کوتاه‌ قشنگ است و هم برای ناخن‌های دراز و کاشت‌ شده .

ترند رنگ لاک‌ ناخن پاییزی سال ۱۴۰۰

ترند رنگ لاک‌ ناخن پاییزی سال ۱۴۰۰

 

سبز کله‌ غازی‌ محبوبترین ترند رنگ لاک‌ ناخن پاییزی

بکارگیری از رنگ سبز کله‌ غازی‌ در زمستان و پاییز‌ ، خوشگلی چندانی خواهد داشت . چنانچه قصد دارید که در بین رنگ‌های پاییزی قشنگ تر ظهور نمائید ، تنها کفایت می کند که رنگ پالتو و شال‌ خودتان را با مدل‌ ناخن دخترانه با رنگ سبز کله‌ غازی‌ ست نمائید . این رنگ در بین رنگ‌های زرد و نارنجی پاییزی جلوه‌ای ویژه خواهد داشت . رنگ سبز کله‌غازی ، این پتانسیل را خواهد داشت که به رنگ حقیقی استایل شما مبدل گردد . به طورمثال پالتویی کله‌ غازی‌ با ساک و کفش‌ شنی رنگ یا کرمی .

ترند رنگ لاک‌ ناخن پاییزی سال ۱۴۰۰

ترند رنگ لاک‌ ناخن پاییزی سال ۱۴۰۰

 

شیرکاکائویی جذابترین رنگ لاک‌ پاییز‌ ۱۴۰۰

رنگ لاک‌ شیر کاکائویی با ایده از ترند دهه هفتاد میلادی پدیدآوری گشته است‌ ، یک تنالیته رنگی متراکم قهوه‌ای که با رنگ‌های خزان تناسب قشنگی خواهد داشت . این رنگ ظاهر زیبای ویژه ای به تیپ شما عطا می کند ، به ویژه درصورتی‌که در رنگ‌های استایلتان از رنگ‌های کرم و روشن‌ بکارگیری نمائید . درصورتی‌که ژلیش ناخن‌هایتان را با رنگ شیر کاکاکویی گزینش می‌کنید ، پوتین های بلند‌ چرم‌ قهوه‌ای را از خاطر نبرید .

ترند رنگ لاک‌ ناخن پاییزی سال ۱۴۰۰

ترند رنگ لاک‌ ناخن پاییزی سال ۱۴۰۰

 

لاک‌ ناخن سرخابی درخشان یا رنگ فوشیا

یک رنگ جذب کننده و زیبا که چنانچه روی ناخن‌های شما کشیده‌ گردد ، ظاهر زیبای بسیاری پدیدار می نماید . لاک‌ ناخن با رنگ فوشیا همان چیزی خواهد بود که میهمانی های بعداز ظهر پاییزی‌تان به آن احتیاج خواهد داشت . این رنگ به‌علت انرژ‌ی‌ و گرمای ویژه ای که خواهد داشت موجب می گردد که قیافه شما قشنگ تر و با نشاط تر مشاهده گردد . مسلماً خوب تر خواهد بود که رنگ فوشیا را روی ناخن‌های خیلی‌ کوتاه‌ بکارگیری نکنید . برای درخشندگی بیشتر‌ از‌ رنگ سرخابی برای فرنچ ناخن و یا لاک‌ ژل خودتان بکارگیری نمائید .

ترند رنگ لاک‌ ناخن پاییزی سال ۱۴۰۰

ترند رنگ لاک‌ ناخن پاییزی سال ۱۴۰۰

 

رنگ لاک‌ گوشتی

یکی از ترند‌های ویژه رنگ لاک‌ پاییزی ، رنگ گوشتی خواهد بود . رنگی که با هر تیپی هماهنگ می گردد و با رنگ‌های نارنجی خزان تناسب خواهد داشت . رنگ گوشتی حتی برای شال‌ و پالتو هم خیلی قشنگ است .

ترند رنگ لاک‌ ناخن پاییزی سال ۱۴۰۰

ترند رنگ لاک‌ ناخن پاییزی سال ۱۴۰۰

 

طوسی‌ روشن‌ رنگ سرد‌ ترند پاییز‌

یکی از رنگ‌های محبوب رنگ لاک پاییز‌ ۱۴۰۰ ، طوسی‌ کمرنگ‌ خواهد بود . با این رنگ لاک‌ قادر خواهید بود استایل تماما سیاه را گزینش نمائید . اگرچه رنگ شیری یا سبز تیره‌ هم با طوسی‌ روشن‌ تناسب بسیاری خواهد داشت .

ترند رنگ لاک‌ ناخن پاییزی سال ۱۴۰۰

درصورتی‌که جز اشخاصی خواهید بود که تمایل دارید دایم خوش استایل و خاص‌ باشید ، کافیست که پس از بکارگیری از رنگ‌های پاییز‌ ۱۴۰۰ در استایلتان ، رنگ شال‌ ، ناخن و رژلب‌تان را با هم هماهنگ نمائید . این روش افزون بر ظاهر زیبا ، تناسب ویژه ای به استایلتان می‌دهد .

5/5 - (14 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *