آموزش آرایش شب یلدا
آموزش آرایش شب یلدا

آموزش آرایش شب یلدا ✔️ { بسیار زیبا جذاب } >>> خاص باشید

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

آموزش آرایش شب یلدا : شب یلدا طولانی ترین شب سال خواهد بود . آخرین‌ شب پاییز‌ ، خانواده‌‌های‌ ایرانی گرد هم جمع‌ می‌شوند و با شام و خوردنی های ویژه این شب از هم استقبال می‌کنند ، فال حافظ می گیرند و با هم خاطره‌ سازی می کنند . در این شب خوب تر خواهد بود مزین و زیبا باشیم و توفیق زیبای پرتو بر تاریکی را جشن‌ بگیریم . در امتداد با فراگیری چند نمونه خودآرایی شب یلدا در خدمت شما هستیم با ما همراه باشید در هفت رژ

آرایش‌ شب یلدا با بکارگیری از رنگ‌های پاییزی

یلدا آخرین‌ شب خزان که به شب چله‌ هم مشهور خواهد بود ، شبی سرد‌ می باشد . ازاین‌رو بکارگیری از رنگ‌های گرم در خودآرایی یلدا می‌تواند در سرمای شب چله‌ ، مناسب باشد‌ . خوب تر خواهد بود از رنگ‌های گرم مشابه زرشکی ، شرابی ، زرد و نارنجی در خودآرایی بکارگیری کنیم و به صورت ، گرما و شعف عطا کنیم . برای این کار‌ ، نخست از سایه مات‌ به رنگ سرخابی یا سرخ در بخش کریس چشم بکارگیری کرده و به پشت‌ پلک بُعد می‌دهیم . پس‌ازآن کنج بیرونی چشم را اندکی تیره‌ کرده و در بخش مابین پلک از رنگ نارنجی و از رنگ زرد در کنج درونی بکارگیری می‌کنیم‌ . رنگ‌ها را خوب‌ محو و در هم ترکیب کنید تا جایگاه خطوط باقی‌ نماند . خط چشم سیاه این سایه را قشنگتر می نماید . تمرکز‌ حقیقی در این آرایش روی چشم خواهد بود و خوب تر خواهد شد برای رژلب از رنگ‌های طبیعی استعمال شود .

آموزش آرایش شب یلدا

آموزش آرایش شب یلدا

 

میکاپ شب یلدا با مدل هندوانه

یکی از سمبل های شب یلدا ، هندوانه خواهد بود . در هندوانه ، رنگ‌های سبز و سرخ عرض اندام می‌کنند . پس می‌توان برای تناسب زیادتر از‌ آن‌ها در پیرایش شب یلدا استعمال نمود و از این تلفیق رنگی قشنگ در خودآرایی یلدا استفاده برد .

پس از استعمال از کانسیلر از سایه سرخ یا صورتی تند مات‌ ، در بخش کریس پلک بکارگیری کرده و قشنگ محو نمایید . پس‌ازآن با یک سایه صورتی کمرنگ‌ مات‌ ، بخش بالای آن را محو‌ کرده تا هیچگونه خطی‌ برجای نماند . در این خودآرایی دو خط چشم یا آکوا به رنگ سبز و سپید احتیاج خواهد بود .

با آکوای سبز خط چشم گربه‌ای به نسبت عریض بکشید و پس‌ازآن با آکوای سپید ، یک خط سپید به نسبت ظریف بالای آن بکشید . در بخش انتها با آکوا یا خط چشم سیاه روی بخش سرخ دانه‌‌های‌ هندوانه را می کشیم و مژه تصنعی را می‌چسبانیم . در نمونه دیگر از این خودآرایی چشم ، مدل هندوانه برعکس‌ روی پلک ایفا خواهد شد .

آموزش آرایش شب یلدا

آموزش آرایش شب یلدا

 

خودآرایی شب یلدا به روش کلاسیک‌

در این پیرایش احتیاجی به مدل های فانتزی‌ و رنگ‌های پررنگ در سایه نخواهد بود . تنها از رنگ سرخ که سمبل این شب دیرینه خواهد بود ، بکارگیری می گردد . برای پیرایش چشم می‌توان از خط چشم گربه‌ای بکارگیری نمود ، یا تنها مژه تصنعی چسباند و ریمل زد . پس از این کار‌ها‌ خوب تر خواهد بود از رژلب سرخ گوجه‌ای ، شرابی ، یا زرشکی بکارگیری کنیم . با این رنگ‌ها ، لب‌‌ها‌ به‌خاطرآورنده انار در شب یلدا می باشند.

آموزش آرایش شب یلدا

آموزش آرایش شب یلدا

 

پیرایش شب یلدا با خط چشم کات کریس

در این خودآرایی شب یلدا ، رنگ غالب‌ همان رنگ زیبای سرخ خواهد بود . در گام نخست از خط چشم سرخ بکارگیری کنید و خط چشم گربه‌ای خیلی طولانی بکشید . در بخش پایانی این خط چشم ، بایستی خطی‌ طولانی و یکدست روی کریس چشم کشیده گردد و در پایان به خط چشم گربه‌ای وصل گردد . می‌توان روی بخش خط چشم گربه‌ای از نگین‌‌های‌ کوچک استعمال نمود . این نگین‌‌ها‌ را توسط چسب‌ سایه روی پلک می‌چسبانیم تا خودآرایی قشنگتر گردد . چنانچه خط چشم سرخ مات‌ ندارید ، دلواپس نباشید؛ قادر خواهید بود از رژلب سرخ مایع‌ مات‌ و یک براش خط چشم بکارگیری بکنید . در این خودآرایی یلدا عالی خواهد بود رنگ رژلب حتما همان رنگ خط‌چشمی باشد‌ که بکارگیری کرده‌اید .

آموزش آرایش شب یلدا

آموزش آرایش شب یلدا

 

۲ نکته‌ در خودآرایی شب یلدا

بکارگیری از هایلایترها در خودآرایی شب یلدا

از هایلایتر می‌توان برای شاداب‌ و بانشاط شدن صورت بکارگیری نمود . در این شب به یاد ماندنی ، از هر وسیله‌ای که به قشنگتر و سرحال گشتن شما یاری می نماید ، استفاده ببرید . گونه‌‌ها‌ را با هایلایتر براق و برجسته‌ نمائید .

بکارگیری از اکسسوری در شب یلدا

در شب یلدا از اکسسوری‌هایی به فرم انار خیلی بکارگیری می گردد . گوشواره‌هایی به صورت انار یا هندوانه می‌تواند خودآرایی شما را یلدایی‌تر نماید .

5/5 - (22 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *