شیدینگ ابرو چیست‌ و چطور انجام‌ می گردد ؟
شیدینگ ابرو چیست‌

شیدینگ ابرو چیست‌ | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

شیدینگ ابرو چیست‌ و چطور انجام‌ می گردد ؟ شیدینگ ابرو از نوین ترین شیوه های خودآرایی نیمه‌ دائمی ابروهاست که قیافه طبیعی‌ و قشنگ به ابرو می دهد این شیوه توسط ابزار های ویژه به اسم میکروپیگمنتیشن اجرا می گردد . در این شیوه به ابزار میکروپیگمنتیش ، رنگدانه در عمق‌ مناسب‌ ابرو تزریق‌ خواهد شد . شیدینگ ابرو یعنی افزون نمودن یک بستر پودری و مخملی‌ بر پایین ابرو که یک شکل خیلی خوش‌منظر به ابروها می دهد این عمل‌ در مقابل تتو ابرو خیلی طبیعی‌ تر و شیک تر می باشد با ما همراه باشید در هفت رژ

شیدینگ ابرو چیست‌ ؟

شیدینگ ابرو یا سایه ابرو یک شیوه خیلی کارآ و اثرگذار برای خودآرایی نیمه دایمی ابروها است . در این شیوه ، رنگدانه ­ها با سوزن‌ میکروشیدینگ به پایین پوست‌ سرایت کرده ، ابروها وضعیت مخملی‌ گرفته و در این حالت ابروها قشنگ و طبیعی‌ به نظر می­ رسند .

شیدینگ ابرو با میکروبلیدینگ ابرو فرق خواهد داشت . در شیوه میکروبلیدینگ ابرو خطوطی مانند به شکل مو­­ در میان ابروهای شخص کشیده‌ می­ گردد و ابروهای شخص در این حالت طبیعی‌ ظهور می ­کند ولی در سبک شیدینگ تمام ابرو به حالت نقطه‌ پوشیده‌ می­ گردد که فشردگی این مناطق از تاج‌ به سوی دم افزون‌تر می­ گردد . این مناطق با فشار‌ بر روی پوست‌ تولید می­ گردد و کاملا سایه روی ابروهای شما قرار می­ گیرد و وضعیت پودری به ابروها می دهد‌ .

در شیدینگ ابرو برعکس‌ دیگر راه های تاتوی ابرو کادری برجسته و پر‌رنگ‌ در ابروها وجود نخواهد داشت . با یاری این شیوه بخش های خالی‌ ، درون ابرو پر گشته و پس از سپری شدن ۱۴ روز پس از اعمال کار‌ و بهبود‌ سایش های غیرعمیق ، می توان‌ ظاهر زیبای طبیعی‌ و جذابی را در ابروها نظاره نمود‌ .

شیدینگ ابرو چیست‌

شیدینگ ابرو چیست‌

اقسام شیدینگ ابرو

شیدینگ ابرو به دو طریقه اجرا می گردد :

✅ با سوزن‌ پاور مانند‌ شیدینگ مخملی‌ یا پودری یا دات فورد که به حالت نقطه‌ برای همگی مناطق خالی‌ از مو بکارگیری می گردد .

✅ با سوزن‌ فلت که به شکل پی در پی‌ روی‌ پوست‌ رنگدانه تزریق‌ می نماید ، در بیشتر موارد موقعی از این متد بکارگیری می گردد که بخواهیم درون ابرو کاملا پر گردد.

شیدینگ ابرو چیست‌

شیدینگ ابرو چیست‌

شیوه اعمال شیدینگ ابرو

✅ در شروع پوست‌ ابرو را از هر نوع ماده‌های آرایشی پاکیزه و میکرب‌زدایی نمائید.

✅ آن‌گاه یک بستر لطیف از ماده‌های بی حسی‌ روی ابروها قرار می دهیم و روی ان را می پوشانیم .

✅ ۱۵ دقیقه توقف نموده و پس‌ازآن آغاز به عمل خواهیم کرد .

✅ با مداد به شکل ظریف ابرو را کادر‌ می گیریم و همچنین‌ نقاطی از ابرو را که خالی‌ می باشند معلوم خواهیم کرد .

✅ در عمل‌ شیدینگ ابرو تلاش نمائید از انتهای ابرو آغاز به عمل نمائید و به سوی تاج‌ بروید و هنگامی که به تاج‌ ابرو رسیدید تلاش نمائید قدرتمندتر عمل نمائید که چنانچه ابرو دستخوش ریزش‌ شد قیافه بد به خود‌ نگیرد .

✅ در زمان اعمال شیدینگ ابرو کوشش نمائید ابرو به حالت جامع بر بستر نظارت شما باشد‌ . مورد دیگر این که تحرک دست شما ، زاویه‌ نشستن شما ، دنباله سوزن‌ و فشار‌ سوزن‌ بایستی با یکدیگر متناسب باشد‌ .

✅ خوب تر خواهد بود وقت سایه زدن‌ روی تاج‌ ابرو را اندکی قوی‌تر کار‌ بکنید ، زیرا امکان‌پذیر خواهد بود این بخش از ابرو پس از یک هفته ریزش‌ داشته باشد‌ بدین ترتیب‌ وضعیت طبیعی‌ خودش را محافظت می نماید .

شیدینگ ابرو چیست‌

شیدینگ ابرو چیست‌

عوارض‌ احتمالی شیدینگ ابرو

یکی از فزون‌ترین عوارضی که امکان پذیر خواهد بود به دنبال داشته باشد‌ حس خارش می باشد که حتما باید از خاریدن‌ ابروها پرهیز نمائید . از دیگر عوارض‌ احتمالی می شود به آلرژی پوستی ، ورم ، قرمزی ، و تیرگی اندک اشاره‌ نمود .این عوارض‌ برای یک یا دو روز‌ بلامانع است و تماماً عادی خواهد بود .

5/5 - (32 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *