چگونه عطر‌ مختص خود‌ را پیدا‌ کنیم ؟
چگونه عطر‌ مختص خود‌ را پیدا‌ کنیم ؟

چگونه عطر‌ مختص خود‌ را پیدا‌ کنیم ؟ | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

چگونه عطر‌ مختص خود‌ را پیدا‌ کنیم ؟ انتخاب ادکلن پیوسته عمل سختی بوده‌ است و چنانچه قرار باشد‌ رایحه مختص خودتان را پیدا‌ نمائید کار‌ از این هم دشوار تر خواهد شد . حتما در اطرافیان خودتان افرادی را مشاهده کرده اید که پیوسته یک عطر مخصوص را می زنند و عطر‌ مورد‌ بکارگیری شان‌ هیچوقت تغییر‌ نمی کند‌ . این اشخاص گویی با تبدل فصول یا ازدیاد سن به بکارگیری از رایحه های تازه روی بیاورند منتها گاهی اوقات دوباره به بکارگیری از عطر‌ دایمی خودشان روی می آورند و هیچگاه برای همیشه‌ آن را کنار‌ نمی گذارند . در دنباله به شما می گوییم که چگونه عطر‌ مختص خودتان را پیدا‌ نمائید با ما همراه باشید در مجله زیبایی هفت رژ

چگونه عطر‌ مختص خودمان را پیدا‌ کنیم ؟

درصورتی‌که سن و سال شما بالا رفته دلواپس نباشید زیرا در هر مرحله‌ای از زندگی می توان عطر‌ ویژه خویش را پیدا‌ کرد‌ . برای این عمل میتوانید پنج مرحله‌ زیر‌ را مورد توجه قرار دهید :

۱ – قبل از خریداری بوی‌ عطر‌ را تست بکنید

محتملاً به نظر شما قضیه راحتی خواهد بود ولی برای اینکه خاطرجمع شوید یک عطر‌ بلااستفاده دیگر به کلکسیون عطرهای خودتان افزون نکرده اید خوب تر خواهد بود پیش از خریداری رایحه مورد‌ نظرتان آن را امتحان بکنید . همگی ما اکثراً پس از امتحان رایحه مورد‌ نظرمان در مغازه مبادرت به خریداری آن خواهیم کرد ولی خوب تر خواهد بود برای استنباط خوب تر بوی‌ رایحه ها قدری پس از امتحان به آن تایم بدهید تا آگاه شوید که آیا از عطر آن لذت‌ می برید‌ یا سبب آزردن و سردردتان می گردد . این مسافت زمانی‌ از امتحان تا خریداری الزاماً باید به حدی باشد‌ که نوت آغازین (اولین بویی که به مشام‌ تان می رسد) تا نوت نهایی را حس نمائید . براین‌اساس خوب تر خواهد بود پس از امتحان از مغازه خارج‌ شوید ، قهوه ای بنوشید و آن وقت برای خریداری بازگردید . چنانچه تصمیم به خریداری اینترنتی دارید خوب تر خواهد بود که نخست رایحه موردنظرتان را در یک مغازه امتحان نمائید و سپس آن را به شکل اینترنتی سفارش‌ دهید .

چگونه عطر‌ مختص خود‌ را پیدا‌ کنیم ؟

چگونه عطر‌ مختص خود‌ را پیدا‌ کنیم ؟

 

۲ – در نظر‌ بگیرید که قصد دارید عطر‌ ویژه تان چه چیز‌هایی‌ را در مورد‌ شما بگوید

هرگز نباید اجازه‌ دهید که رایحه مورد‌ بکارگیری تان خود‌ باطنی تان را پنهان نماید . قبل از گزینش در این مورد تامل نمائید که قصد دارید با بکارگیری از این رایحه چه پیامی را به دیگران بدهید . آیا قصد دارید نسبت به دیگران متفاوت باشید یا تمایل دارید صمیمی‌ به نظر‌ برسید ؟ احتمالا هم تمایل دارید هنگام گذشتن از بین مردم همگی متوجه‌ بوی‌خوش ویژه شما گردند که در این صورت ادکلن کرید اونتوس میتواند عالی ترین گزینه برای شما باشد‌ . ازاین‌رو بوی‌ متفاوت این عطر ابدا برای اشخاص کم حرف‌ و محافظه کار سزاوار نبوده . از سوی دیگر چنانچه منش شوخ‌ طبع و برونگرایی دارید خوب تر خواهد بود از رایحه های کلاسیک‌ بکارگیری نکنید و در عوض‌ خواهان رایحه های نو و متمایز باشید .

۳ – فریب ترندهای نو را نخورید

احتمالا تاکنون برای شما پیش‌ آمده که به خریداری عطر‌ مشهور دوستان یا منش های سرشناس تحریک شده‌ باشید و پس از خریداری دیگر علاقه ای به بکارگیری از آن نداشته اید . خوب تر خواهد بود فریب‌ ترندهای روز‌ را نخورید و در عوض‌ استایل فردی تان را برای خریداری عطر مورد توجه قرار دهید . عاشق‌ رایحه های کلاسیک‌ خواهید بود یا اقسام نو این را از یاد نبرید که بایستی رایحه تهیه شده‌ را دوست‌ داشته باشید .

چگونه عطر‌ مختص خود‌ را پیدا‌ کنیم ؟

چگونه عطر‌ مختص خود‌ را پیدا‌ کنیم ؟

 

۴ – خانواده‌ عطر‌ها‌ را بشناسید

یکی از شیوه های یافتن رایحه های ویژه شناخت‌ خانواده‌ عطر‌هاست‌ . هر خانواده‌ از عطر‌ها‌ پیغام ویژه ای خواهد داشت و قادر خواهید بود در بین اعضای آن در پی گزینه سزاوار خودتان باشید . رایحه های شرقی در اکثر موارد گرم و سنگین‌ می باشند و بیشتر‌ برای بکارگیری در ماههای سرد یا شب‌ها‌ مناسبند . رایحه های دارای عطر میوه‌ و مرکبات‌ برای بکارگیری روزانه یا ماههای گرم سال مناسبند . رایحه های چوبی همچنین بیشتر‌ مردانه‌ می باشند و در مقابل‌ رایحه های دارای بو گل زنانه هستند.

چگونه عطر‌ مختص خود‌ را پیدا‌ کنیم ؟

چگونه عطر‌ مختص خود‌ را پیدا‌ کنیم ؟

 

۵ – از راه های ویژه خودتان برای شناخت‌ رایحه ها یاری بگیرید

میتوانید رایحه ها را به مباحث متفاوتی مانند خوراک ، سیاحت ، بافت ، سبک‌ موزیک یا مد پیوستگی بدهید و از این روش آسان تر گزینه قابل قبول خودتان را تعیین بکنید . به عنوان مثال خیلی‌ها‌ علاقه دارند عطر‌های‌ چوبی را به همراه پارچه های ابریشمی بپوشند یا رایحه های دارای بو گل رز را در پهلو پارچه های کشمیری به کار‌ ببرند .

5/5 - (16 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *