مدل‌ آرایش‌ ویژه‌ شب یلدا
مدل‌ آرایش‌ ویژه‌ شب یلدا

مدل‌ آرایش‌ ویژه‌ شب یلدا ✔️ { ایده فوق العاده جذاب }

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

مدل‌ آرایش‌ ویژه‌ شب یلدا : شب یلدا یکی از رسوم کهن ما ایرانی هاست که به دلیل گرامیداشت طولانی ترین شب سال برگزار می گردد . این شب بشارت دهنده آخرین‌ شب پاییزی و فرارسیدن فصل‌ زمستان خواهد بود . از گذشته رسم‌ بر این بوده‌ که در این شب ، فامیل در منزل بزرگ‌ خانواده جمع‌ گردند و رسم ها را به جا بیاورند . درصورتی‌که شما هم برای شب یلدای امسال به مهمانی دعوت‌ شده‌ اید و خواهان ایده‌های‌ آرایشی برازنده می باشید ، پیشنهاد می دهیم خواندن بقیه این مطلب‌ از سایت‌ هفت رژ را از دست ندهید . ما در این بخش‌ ، ۱۵ مدل‌ آرایش‌ و گریم شب یلدا را برای شما جمع‌آوری کرده ایم که امیدواریم مورد‌ توجه‌ تان قرار گیرند .

آرایش‌ شب یلدا با تم برگ‌های‌ پاییزی

از آن جایی که امکان‌پذیر خواهد بود این آخرین‌ آرایش‌ پاییزی شما در سال ۱۴۰۰ باشد‌ ، به شما پیشنهاد می دهیم حتما روی آن تامل نمائید . برای خودآرایی پاییزی قشنگ ، عالی ترین عمل این خواهد بود که چشمهای خودتان را به رنگ برگ‌های‌ این فصل‌ آرایش‌ نمائید . تنها کافیست از یک رنگ آجری یا نارنجی – قهوه ای برای بخش میانی پلک خودتان بکارگیری بکنید . پس‌ازآن کنج های بیرونی پلک خویش را با یک رنگ تیره‌ تر مشابه قهوه ای اسموکی آرایش‌ نمائید . برای بخش های کنج درونی چشم هم می توان‌ از رنگ طلایی‌ براق بکارگیری نمایید . پیرایش چشم پاییزی خودتان را با یک خط چشم ساده‌ و ریمل یا مژه تصنعی به پایان برسانید . برای برقراری تناسب‌ میان‌ خودآرایی چشم و لب همچنین قادر خواهید بود مثل شکل پایین از یک رژلب قهوه ای کمرنگ‌ بکارگیری بکنید .

مدل‌ آرایش‌ ویژه‌ شب یلدا

مدل‌ آرایش‌ ویژه‌ شب یلدا

 

هماهنگی آرایش‌ صورت‌ با رنگ مو پاییزی

یکی دیگر از روش های خودآرایی شب یلدا این خواهد بود که موهای خودتان را به یکی از رنگهای پاییزی دربیاورید . رنگ مسی‌ یکی از عالی ترین انتخاب هاست . این رنگ گرم و جذاب می تواند قیافه زیبا و دلنشینی را برای شما رقم‌ بزند . برای تناسب رنگ مو پاییزی و پیرایش چهره تان همچنین قادر خواهید بود از سایه چشم مسی‌ همراه با رنگهای کامل کننده آن بکارگیری بکنید .

آرایش دخترانه شب یلدا

برای خودآرایی دخترانه شب یلدا ، توصیه ما به شما این خواهد بود که از یک المان به رنگ پاییزی بکارگیری نمائید . به عنوان نمونه قادر خواهید بود از یک سایه چشم روشن‌ به همراه خط چشم در پشت‌ پلک بکارگیری کرده و از رنگ رژلب نارنجی برای خوشگلی لب‌ها‌ یاری بگیرید .

خودآرایی شب یلدا با رنگ زرشکی

آن طور که در جریان هستید ، یکی از رنگهای مشهور و خوشگل موعد خزان ، زرشکی خواهد بود . شما قادر خواهید بود با بکارگیری از این رنگ گرم و بی‌همتا ، خودآرایی چهره قشنگی از خودتان به جا بگذارید . درصورتی‌که پوست‌ سپید و موهای تیره رنگی دارید ، این رنگ برای دلربایی هر چه زیادتر شما عالی ترین انتخاب خواهد بود .

مدل‌ آرایش‌ ویژه‌ شب یلدا

مدل‌ آرایش‌ ویژه‌ شب یلدا

 

آرایش‌ ساده‌ شب یلدا

چنانچه خیلی‌ علاقه ای به خودآرایی زیاد ندارید ، قادر خواهید بود پیرایش ساده‌ شب یلدا را برای خودتان انتخاب کنید . برای این کار‌ قادر خواهید بود پشت‌ پلکهای خودتان را سایه‌روشن‌ و مات‌ بزنید و خط چشم گربه‌ ای بکشید . برای رنگ رژلب هم قادر خواهید بود از یک بنفش‌ خوشگل بکارگیری نمائید .

رنگ مو آمبره پاییزی و آرایش‌ ساده‌ شب یلدا

علاقه مندان سبک ساده می توانند از رنگ مو آمبره پاییزی برای قشنگ تر گشتن موهای خودشان استفاده نمایند . بعد برای خودآرایی چهره از یک آرایش ساده‌ به همراه رژلب سرخ بکارگیری بکنید .

خودآرایی شب یلدا با تم هندوانه

یکی از بخش های پابرجا شب یلدا ، هندوانه خواهد بود و هر ساله طرح های متفاوتی از دیزاین هندوانه ای برای این شب ارائه می گردند . یکی از این طرح ها همچنین خودآرایی چهره خواهد بود . شما قادر خواهید بود بسته‌ به پسند و جایگاه اجتماعی‌ خودتان از این شیوه خودآرایی بکارگیری بکنید . قادر خواهید بود کل چشمهای خودتان را شبیه هندوانه همراه با همه جزئیات مشابه عکس پایین پیرایش نمائید .

درصورتی‌که آرایش‌ چشم هندوانه ای همراه با جزئیات جامع آنقدر مورد‌ پسندتان قرار نگرفت ، جای‌ تشویش نخواهد بود . شما قادر خواهید بود از رنگهای این جزء برای پیرایش چشم استفاده نمایید . به عنوان نمونه ، پلک بالا‌ را سرخابی یا سرخ و پلک زیرین را به رنگ سبز درآورید .

برای پیرایش چشم شب یلدا قادر خواهید بود از یک رنگ سرخ یا سرخابی برای سایه چشم بکارگیری نمائید . بعد خط چشم خودتان را از رنگ فانتزی‌ سبز روشن‌ بزنید . چنانچه این خط چشم درخشان باشد‌ و به مدل‌ گربه‌ ای کشیده‌ گردد ، ظهور فانتزی تری خواهد داشت .

مدل‌ آرایش‌ ویژه‌ شب یلدا

مدل‌ آرایش‌ ویژه‌ شب یلدا

 

خودآرایی شب یلدا با تم انار

یکی دیگر از بخش های قشنگ شب یلدا ، انار خواهد بود که شما قادر خواهید بود از آن برای خودآرایی چهره خودتان استفاده بکنید . چنانچه علاقه چندانی به شلوغ‌ گردیدن قیافه خودتان ندارید ، قادر خواهید بود تنها از رنگ اناری یاری بگیرید . سایه چشم و رژلب سرخ می توانند شما را به سر‌منزل‌ حاجت برسانند .

مدل‌ آرایش‌ ویژه‌ شب یلدا

مدل‌ آرایش‌ ویژه‌ شب یلدا

 

خودآرایی شب یلدا با رنگهای گرم

یکی دیگر از فن هایی که می توان‌ از آن برای شب یلدا یاری گرفت ، بکارگیری از رنگهای گرم خواهد بود . رنگ مو صورتی مرواریدی به همراه سایه چشم درخشان و همرنگ‌ با آن عالی ترین گزینه خواهد بود . برای زدن‌ رژلب از یک رنگ تیره‌ تر بکارگیری بکنید .

آرایش‌ عروس‌ شب یلدا

خیلی از عروس‌ خانم‌ها‌ تصمیم‌ می گیرند بااهمیت ترین شب زندگی خود را در این شب برگزار کنند تا مدام در ذهن‌ها‌ ثابت گردد . درصورتی‌که شما هم قصد دارید جشن ازدواج خودتان را در این شب قشنگ برگزار نمائید ، ایده‌ پایین می تواند برای شما سودمند باشد . این خودآرایی و گریم عروس‌ شیوه ساده‌ ولی گرم و صمیمی‌ خواهد داشت . در آن از رنگ مسی‌ – سرخ برای سایه چشم بکارگیری گشته است‌ . برای رژلب همچنین از رنگ سرخ روشن بهره‌مند‌ شده‌ است‌ . در این خودآرایی ساده‌ از مژه تصنعی و خط چشم استفاده نمی شود و برای اشخاصی که به سادگی‌ تمایل دارند ، سودمند واقع‌ می گردد .

خودآرایی شب یلدا مخصوص تازه‌عروس‌ها‌

خیلی از اقوام‌ ایرانی بر این رسم‌ و رسومات‌ می باشند که شب یلدا برای تازه‌عروس‌ خانواده‌ هدیه ببرند . عروس‌ خانم‌ها‌ هم در این شب خودشان را به زیباترین شکل‌ امکان‌پذیر آرایش می کنند . برای ایده‌ گرفتن‌ از این طرح آرایش‌ همچنین قادر خواهید بود از سبک‌ ساده‌ با استفاده از رنگهای گرم ایده بگیرید .

مدل‌ آرایش‌ ویژه‌ شب یلدا

5/5 - (39 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *