بهترین دستگاه جوانسازی صورت و بدن کدام است؟
بهترین دستگاه جوانسازی صورت

بهترین دستگاه جوانسازی صورت | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

بهترین دستگاه جوانسازی صورت و بدن کدام است؟ جوانسازی پوست صورت و تن یکی از بااهمیت ترین عمل هایی می باشد که بایستی به آن دقت نمود و حتما از این ابزار ها بکارگیری کرد‌ . ابزار های متفاوتی برای جوانسازی پوست صورت وجود دارد‌ که هر وسیله فواید متعددی خواهد داشت ، در امتداد این نوشته با آنها زیادتر آشنا‌ می شوید با ما همراه باشید در مجله زیبایی هفت رژ

معرفی‌ دستگاه‌های‌ جوانسازی صورت‌

برای گزینش عالی ترین ابزار جوانسازی پوست‌ راه خاصی‌ وجود ندارد‌ . راه های فراوانی برای نگه داشتن صحت پوست صورت شما وجود خواهد داشت . برای جوانسازی و برطرف کردن چین‌ و چروک پوست صورت بایستی از عالی ترین دستگاه‌ جوانسازی پوست صورت بکارگیری نمود زیرا نتیجه های حاصل شده بسیار صریح خواهد بود‌ . ابزار های متفاوتی برای جوانسازی پوست صورت وجود دارد که در امتداد با آنها کامل تر آشنا‌ می شوید .

جوانسازی پوست صورت با دستگاه‌ هایفوتراپی

دستگاه‌ هایفوتراپی (HIFU) یکی از ابزار هایی خواهد بود که استفاده بسیاری در جوانسازی پوست صورت خواهد داشت . این ابزار با امواج تمرکزیافته رادیویی و با توانایی خیلی زیاد عمل می نماید . این امواج نظیر امواجی خواهد بود که در سونوگرافی بکارگیری می گردد و تنها فرقی که با آن خواهد داشت این می باشد که اندکی متمرکزتر بوده‌ و به ترغیب پوست صورت برای ساختن کلاژن امداد می نماید .

بهترین دستگاه جوانسازی صورت

جوانسازی پوست صورت با دستگاه‌ آر اف فرکشنال

ابزار آر اف فرکشنال یکی از شیوه های کم‌‌ تهاجم می باشد و با امواج رادیویی ایمن‌ کار می نماید . این امواج با وارد شدن به بستر پوست صورت به ترغیب و ساختن کلاژن یاری می‌کنند . این امواج فیبروپلازی تن را همچنین کارآمدتر کرده و به ساختن زیادتر کلاژن و تنظیم‌ آن امداد می نماید . از کاربرد‌ این ابزار می‌توان به صحت منفذهای پوستی ، از میان بردن‌ مکان جراحت ، استوار نمودن بافت‌های پوست صورت و تنظیم‌ کلاژن اشاره‌ نمود . از فواید این ابزار هم می‌توان به معالجه جوش های کیستی ، بهبود ترک‌ پوست‌ ، از میان بردن‌ چین‌ و چروک پوست صورت و کسر ضایعات پوستی اشاره‌ نمود .

بهترین دستگاه جوانسازی صورت

بهترین دستگاه جوانسازی صورت

هایفو خوب تر خواهد بود یا آر اف ؟

در متد هایفوتراپی با پدیدآوری جاذبه عضلانی خوب تر ، لیفت و جوانسازی پوست‌ صورت‌ اعمال خواهد شد اما در آر اف فرکشنال با ساختن کلاژن و ترغیب پوست‌ با کلاژن سازی زیادتر ، جوانسازی خلق می گردد . در هایفوتراپی شما تاثیری روی سطح‌ پوست‌ مشاهده نمی کنید و تنها به لیفت پوست صورت و جوانسازی کمک می کند اگر چه با آر اف فرکشنال خیلی از مشکلات سطح‌ پوست صورت نظیر آکنه ، اسکار آکنه‌ و اسکارهای ناشی‌ از جراحات پوستی ، نظارت چربی پوست صورت ، معالجه منفذهای باز پوست صورت به میزان مطلوبی قابل‌ رویت خواهد بود .

جوانسازی پوست صورت با ابزار کربوکسی

دستگاه‌ کربوکسی یکی از کارآمدترین ابزار های جوانسازی پوست صورت خواهد بود که با گاز کربن دی اکسید‌ کار می نماید . این متد یکی از زیرشاخه‌های مزوتراپی هم در نظر‌ گرفته می‌شود‌ از آن برای معالجه تیرگی اطراف چشم ، کسر چین‌ و چروک ، کسر سلولیت و چربی‌های موضعی ، مداوا افتادگی‌ و وارفتگی پوست‌ بکارگیری خواهد شد .

بهترین دستگاه جوانسازی صورت

 

جوانسازی پوست‌ صورت‌ با ابزار (لیزر) فرکشنال CO2

لیزر فرکشنال CO2 همان گونه که از اسمش آشکار می باشد با دی اکسید‌ کربن کار می نماید و با نور پرتو‌ لیزر به بافت پوست صورت سبب از میان بردن خطوط و چین‌ و چروک آن می گردد . این ابزار همه لک ها و خال‌هایی که بر اثر‌ نور تابش آفتاب بر روی پوست صورت ایجاد شده را از میان می برد .

بهترین دستگاه جوانسازی صورت

بهترین دستگاه جوانسازی صورت

 

جوانسازی پوست‌ صورت‌ با ابزار اندولیفت

جوانسازی صورت‌ با متد اندولیفت در گروه معالجه های کم‌تهاجم می باشد و خیلی از اشخاص آن را موثرترین شیوه می‌دانند . در این شیوه ، دکتر با نور پرتو‌های‌ لیزر به بافت پوست‌ ، بخش های چهره را بالا‌ می‌کشد . کشیدن‌ بخش های چهره با لیزر بی‌اندازه مطمئن می باشد و برخلاف گمان خیلی‌‌ها‌ ، پرتو‌ لیزر ابداً افزون بر ۲۰۰ الی ۳۰۰ میکرون (به مقدار کلفتی یک تار‌ مو) به پایین پوست‌ نمی رود .

بهترین دستگاه جوانسازی صورت

5/5 - (23 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *