آموزش‌ رنگ کردن ابرو با دارچین و قهوه
رنگ کردن ابرو با دارچین و قهوه

رنگ کردن ابرو با دارچین و قهوه | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

رنگ کردن ابرو با دارچین و قهوه : رنگ نمودن ابرو به دو شیوه اعمال خواهد شد ، هم با رنگهای غیرطبیعی شیمیایی و هم با ماده‌های طبیعی‌ . از آنجا که رنگهای غیرطبیعی شیمیایی پیوسته زیان هایی خواهد داشت ، خیلی از زن ها ترجیح‌ می دهند برای روشن‌ تر نمودن رنگ ابروهایشان از ماده‌های طبیعی‌ بکارگیری کنند . دارچین و قهوه هر دو از ماده‌های طبیعی‌ می باشند که قادر خواهند بود رنگ ابروهای تان را روشن‌ کنند . با ما همراه باشید در هفت رژ تا طریقه رنگ نمودن ابرو با دارچین را برای شما شرح دهیم.

رنگ نمودن ابروها با دارچین

✅ برای رنگ نمودن ابروها با دارچین ، مقداری دارچین را با آب ترکیب کرده و آن‌گاه با برس ، به ابرو بکشید .

✅ چنانچه ابروهایتان تیره‌ و زبر می باشد ، برای رنگ گرفتن‌ آن‌ها حتما باید وقت زیادتری اختصاص دهید .

✅ مساله ای که بایستی به آن دقت نمائید این خواهد بود که تار‌ ابروهای بعضی از اشخاص به اندازه‌ای زبر خواهد بود که دارچین قادر نخواهد بود ابروها را رنگ نماید این اشخاص خوب تر خواهد بود متد دیگری را برای رنگ کردن ابروها مورد توجه داشته باشند .

✅ برای این که پوست‌ پیرامون ابروها رنگ نگیرد قادر خواهید بود اطراف ابروهایتان را با وازلین چرب‌ بکنید .

رنگ کردن ابرو با دارچین و قهوه

رنگ کردن ابرو با دارچین و قهوه

 

رنگ نمودن ابرو با دارچین و عسل‌

دارچین توان رنگ دهی بسیار بالایی خواهد داشت و در تلفیق با عسل‌ قادر خواهید بود یک رنگ قهوه ای روشن‌ تولید بکنید . دارچین رنگ ابروها را عوض‌ می نماید و عسل‌ نمناکی ضروری را برای نگهداری طراوت به آن‌ها عطا می کند . ماده‌های ضروری برای این شیوه عبارتند از :

✅ یک قاشق غذا‌خوری‌ عسل‌

✅ دو قاشق غذاخوری‌ دارچین

✅ اندکی مرطوب‌ کننده

✅ چند چکه آبلیمو

برای تهیه نمودن این رنگ طبیعی‌ بایستی عسل‌ ، دارچین ، مرطوب‌ کننده و آبلیمو را مخلوط کرده و قشنگ هم بزنید . آن‌وقت ماده‌ها را روی ابروها بمالید .

رنگ کردن ابرو با دارچین و قهوه

رنگ نمودن ابرو با دارچین و اکسیدان

چنانچه برای نخستین مرتبه قصد دارید ابروهایتان را رنگ بکنید ، به شما سفارش خواهیم کرد با بکارگیری از اکسیدان ابرو ، ابروهایتان را کمرنگ‌ نمائید . اکسیدانی که برای ابروها گزینش می گردد در مقابل اکسیدان مو ضعیف‌تر می باشد . برای رنگ نمودن ابرو کفایت میکند چند دقیقه اکسیدان را روی آن بمالید و آن‌گاه شستشو دهید . پس از آن قادر خواهید بود دارچین را روی ابروهایتان بمالید و اندکی صبر کنید تا رنگ بگیرد . برای این که ابروها صدمه کمتری ببینند ، پیشنهاد می دهیم در این شیوه کمی نرم کننده را با دارچین قاطی نمائید و آن‌وقت آن را روی ابروها بمالید .

عوارض‌ رنگ نمودن ابروها با دارچین

عوارض‌ رنگ نمودن ابروها با دارچین در مقابل ماده‌های غیرطبیعی شیمیایی خیلی اندک خواهد بود . منتها امکان‌پذیر خواهد بود عوارضی شبیه آلرژی نشان‌دادن‌ پوست‌ ، خارش ، سوزش‌ یا التهاب تولید گردد . در این شکل بی‌درنگ ابروها یا موها را شستشو دهید .

رنگ کردن ابرو با دارچین و قهوه

رنگ کردن ابرو با دارچین و قهوه

 

رنگ نمودن ابرو با قهوه

شما قادر خواهید بود در خانه با بکارگیری از قهوه و یا نسکافه ، ابروهای خودتان را رنگ نمائید . برای این عمل ، اندکی قهوه را دم نمائید و بگذارید تا خنک گردد . در این قسمت قادر خواهید بود به مقدار ۲ قاشق روغن‌ نارگیل به مخلوط افزون نمائید کاملا تلفیق بکنید . بعد ، مقداری از آن را به ابروهای خودتان بزنید و ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ، قهوه را روی موهای ابرو مالش داده و پس از ده دقیقه آن را شستشو دهید .

قادر خواهید بود به مخلوط فوق یک قاشق غذاخوری‌ دارچین هم افزون بکنید .

اگرچه شما قادر خواهید بود برای عملکرد خوب ، قهوه را با نسکافه و اکسیدان ترکیب کرده و رنگ روشن‌ تری به ابروهای خودتان بدهید . دقت نمائید که برای تیره‌ تر نمودن رنگ ابروها ، حتما باید ماده‌های مورد‌نظر‌ را سریع تمیز نمائید .

4.7/5 - (22 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *