خواص شگفت‌آور قهوه در زیبایی‌

خواص شگفت‌آور قهوه در زیبایی‌ | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

خواص شگفت‌آور قهوه در زیبایی‌ : وقتی با میل کردن یک فنجان قهوه گرم روزمان با انرژی‌ شروع می گردد ، آیا قهوه روی خوشگلی هم اثر خواهد داشت ؟ بله . خواهد داشت .قهوه به صورت های متفاوتی خواهد بود و می‌تواند روی پوست صورت و مو تاثیرات زیبایی داشته باشد‌ با ما همراه باشید در مجله زیبایی هفت رژ

پیشگیری از کهنسالی پوست صورت

ما از شاتوت و انار به عنوان میوه هایی که آنتی اکسیدان‌هایی قدرتمند دارند ذکر خواهیم کرد ، قهوه همچنین حاوی آنتی اکسیدان‌های قوی خواهد بود و همان اثر‌ را روی صحت پوست صورت می‌گذارد . یک فنجان قهوه با کهنسالی زودرس‌ پوست صورت که بر اثر‌ ناپاکی ، حرارت و نور‌ ایجاد می گردد ، مقابله می نماید .

خواص شگفت‌آور قهوه در زیبایی‌

حفاظت از موها

آنتی اکسیدان‌های حاضر در قهوه موهای‌تان را همچنین شفاف می سازد . ماسک قهوه از گسستن موها ممانعت کرده و آن را درخشنده می نماید و موهای‌تان خوش عطر می گردد. همه مرکزهای زیبایی‌ در تمام عالم از قهوه برای موها بکارگیری می‌کنند . قهوه به اضافه صدمه هایی که بر اثر‌ ماده‌های غیرطبیعی شیمیایی تولید گشته را رفع می نماید . قادر خواهید بود آن را در منزل دم بکنید و روی موهای‌تان قرار دهید .

کاهش‌ تیرگی اطراف چشم

قهوه حاوی موادی خواهد بود که تیرگی اطراف چشم را هم برطرف می نماید . قهوه به گشادکنندگی عروق مشهور خواهد بود و پف پایین چشم را رفع می نماید .می‌توانید قهوه را با کرم‌های ویژه چشم ترکیب نمائید و اطراف چشمان‌تان بزنید . این مخلوط رگ‌‌های‌ خونی‌ اطراف چشم را وسیع می نماید . دقت داشته باشید که قهوه را به صورت بی واسطه اطراف چشمان‌تان نمالید .

خواص شگفت‌آور قهوه در زیبایی‌

خواص شگفت‌آور قهوه در زیبایی‌

 

روشن‌ کننده پوست صورت

قهوه برای روشن‌کردن‌ پوست صورت هم بکارگیری می گردد . این دانه‌ ، اثر ضد تورم‌ و التهاب هم خواهد داشت که به عنوان اسکراب تن هم مورد‌ بکارگیری قرار خواهد گرفت . کافئین پوست‌ را سخت کرده و از چین‌ و چروک و افتادگی‌ آن خودداری می نماید . قهوه را برای معالجه سلولیت و کاهش‌ دانه‌‌های‌ رنگی روی پوست‌ هم بکارگیری می‌کنند .

رنگ موی طبیعی‌

قهوه برای رنگ نمودن مو‌ همچنین بکارگیری خواهد شد . آن را درخشان و خوشرنگ می نماید . بگذارید قهوه خیلی دم بکشد و بعد آن را روی موهای‌تان قرار دهید . از پودر‌ کاکائو هم قادر خواهید بود بکارگیری نمائید تا رنگ آن تیره‌تر گردد . آن را با حنا هم قادر خواهید بود ترکیب بکنید.

خواص شگفت‌آور قهوه در زیبایی‌

قهوه را به‌چه‌نحو مصرف کنیم ؟

مرطوب‌ کننده‌ای متشکل‌ از قهوه و عسل‌

یک قاشق قهوه را با یک قاشق عسل‌ ترکیب نمائید .خوب قاطی بکنید و به شکل حلقه ای روی چهره و گردن‌تان بمالید . پس از ۲۰ دقیقه صورت‌تان را با آب شستشو دهید .این ماسک فایده ضد التهاب خواهد داشت و عسل‌ همچنین پوست‌ را مرطوب‌ می سازد .

خواص شگفت‌آور قهوه در زیبایی‌

خواص شگفت‌آور قهوه در زیبایی‌

 

لایه‌برداری از قهوه ، بلغور جوی‌ دوسر و ماست

قهوه و جوی‌ دو سر خواص لایه‌برداری دارند و ماست و جوی‌ دو سر همچنین پوست‌ را نرم می‌ سازد . یک قاشق قهوه را به یک قاشق ماست و جوی‌ دو سر پودر‌ گشته افزون نمائید . قادر خواهید بود عسل‌ هم افزون نمائید .آن را روی چهره و گردن‌تان بمالید و پس از ۳۰ دقیقه با آب شستشو دهید .

مخلوطی از پودر‌ قهوه و کاکائو برای ازنو جوان‌ نمودن پوست صورت

هر دو پودر‌ برای پوست صورت سودمند می باشند و خواص آنتی اکسیدانی دارند و لطمه هایی که به پوست صورت وارد گشته را معالجه می‌کنند . پودر‌ قهوه و کاکائو را به یک اندازه ترکیب نمائید . قادر خواهید بود عسل‌ هم افزون نمائید تا خمیری گردد . روی پوست‌تان قرار دهید و هرچقدر که قصد دارید بگذارید بماند و پس‌ازآن آب بکشید .

ترکیبی از قهوه و لیمو و عسل‌ برای پوستی براق

این ماسک برای پوست صورت بسیار خوب خواهد بود مانند لیمو ویتامین c پوست صورت را فراهم می نماید . یک قاشق پودر‌ قهوه را با همان اندازه عسل ترکیب نمائید و چند چکه لیمو درون آن بریزید . قشنگ ترکیب نمائید و روی چهره و گردن‌تان بمالید . ۳۰ دقیقه صبر نمائید و پس‌ازآن با آب بشویید .

5/5 - (17 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *