تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم آرایشی

تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم آرایشی | هفت رژ ✅ مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم آرایشی : کاملا آشکارا و روشن خواهد بود که از روی تولیدات مارک های پرآوازه وسایل آرایشی ، مدل های فیک و بدل هم پدیدآوری می گردد و خریدار های بی‌اطلاع بی آگاهی از این رخداد ، آنها را تهیه کرده و بهداشت پوست‌ خودشان را به مخاطره می اندازند با ما همراه باشید در سایت هفت رژ

برای اینکه بتوانید مارک های اصل را از بدل تفکیک کنید ، ضروری خواهد بود به چند مساله مهم توجه داشته باشید که ما در دنباله این مقاله به صورت درست آنها را تشریح نموده ایم .

خرید از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های برند موردنظر

تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم آرایشی

عالی ترین و هوشمندانه ترین عمل این خواهد بود که از وب سایت قانونی مارک باب‌طبع خویش ، شعبه‌های‌ آن را مشاهده کرده و برای خریداری به همان مغازه ها رجوع بکنید.

اصولا اسباب آرایش اصل خیلی گرانبها می باشند و تخفیف‌های‌ آنقدر فراوانی را شامل‌ نمی گردند . بدین‌سبب چنانچه رویت کردید که یک مغازه تخفیف‌ بسیاری روی کالاهای آرایشی خودش گذاشته ، تردید نداشته باشید که جعلی و غیر اصل می باشند.

برای اینکه از خریداری خویش آسوده‌خاطر شوید قادر خواهید بود از فروشنده تاییدیه وضعیت کیفی کالا را تقاضا نمائید ، چنانچه از این عمل خودداری نمود ، بدانید که نباید از آن جا خریداری بکنید.

به جعبه‌بندی کالاها دقت نمائید

تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم آرایشی

تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم آرایشی

 

بعضی از مارک های جعلی و فیک کاملا قابل‌ شناسایی می باشند . چنانچه بعضی از آنها با چنان‌ مهارتی کپی‌ گشته اند که گویی نتوانید به آسودگی غیراصل بودن‌ آن را شناسایی نمایید . یکی از ساده ترین طریقه های تفکیک این خواهد بود که در وب سایت اصلی آن مارک ، عکس کالا را با گزینه ای که هدف خریداری آن را دارید تطبیق دهید و مشاهده کنید آیا کاملا متشابه هم است یا نه .

فرق هایی مانند فونت مختلف نوشته‌ ها ، رنگ بسته یا اندازه آن می تواند خیلی خوب آشکارکننده غیراصل بودن‌ آن گردد . ورژن های کپی‌ عموما سبک وزن تر‌ از‌ کالاهای آرایشی اصل می باشند .

بارکد ، عدد سریال‌ و داده‌ها کارخانه‌ ای کالا را بررسی نمائید

تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم آرایشی

اگر محصول مقصود شما بدل باشد‌ ، ۲ یا ۳ عدد انتها بار‌ کد آن با مملکت یا ناحیه ای که در آن پدیدآوری گشته ، سازگاری ندارد . در اکثر موارد هم این تولیدات ، عدد سریال‌ ندارند . قبل از خریداری ، به طور حتم بررسی نمائید که رقم سریال‌ روی کالا با رقم روی جعبه آن یکی باشد‌ .

همچنین ، کالاهای اصل دایماً ماده‌های تشکیل‌ دهنده محصول را روی آن ثبت می کنند و خیلی از مارک های آرایشی ، نکاتی را به چندین زبان گوناگون جهان روی محصولات خودشان چاپ‌ می کنند . چنانچه داده‌ها ضبط گشته روی کالا خیلی خلاصه می باشد یا به زبانهای دیگر نباشد ، تردید نداشته باشید که بدل خواهد بود .

طیفهای رنگی کالا را چک نمائید

تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم آرایشی

تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم آرایشی

 

نمونه های جعلی سایه چشم ، رژلب ، رژگونه یا پودر‌های‌ صورت‌ ، رنگهایی دارند که مارک های معروف هیچگاه از آنها استعمال نمی کنند . برای خاطرجمعی از خریداری حقیقی محصولات ، خوب خواهد بود قبل رجوع به مغازه در وب سایت مارک موردنظرتان ، رنگهای متفاوت تولیداتش را مشاهده کنید .

به بو و تراکم کالاها دقت نمائید

تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم آرایشی

تولیدات اصل ، از هر نظر مبرا می باشند و هیچگونه ماده‌ یا بافت بدی در آنها رویت نخواهد شد . به طورمثال در مورد‌ کرم ها ، تراکم مدل های اصل بی‌شمار بوده‌ و پس از خارج شدن از تیوب ، وا نمیرود و بافت غیر یکدست ندارند . رژلبهای جعلی از روی شکل آنها به صورت کامل امکان تفکیک می باشد چون بافت خوبی ندارند و رنگ هایشان هم زیبا نخواهد بود .

ریملهای اصل معمولا عطر خوبی‌ دارند . مدل هایی که پس از بیرون‌ آوردن فرچه ، عطر زننده و بدی از خودش متفرق می کنند ، جعلی می باشند و امکان‌پذیر خواهد بود به چشمان شما صدمه برسانند . بی‌تردید اصل یا جعلی بودن‌ ریمل را از روی تراکم آبکی و شکل فرچه آن هم می توان‌ به سادگی بازشناسی نمود .

شاید این مطلب هم برای شما مفید باشد : تشخیص لوازم آرایشی اصل از تقلبی

چک نمودن قلم‌ موها ، فرچه ها و پدها

تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم آرایشی

تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم آرایشی

 

حتی چنانچه جعبه‌بندی کالا هدف خیلی عالی کپی شده باشد ، از روی فرچه یا برسهای درونی آن قادر خواهید بود اصل یا جعلی بودن‌ آن را بازشناسی نمایید . این وسایل از نگرش تعداد ، رنگ و ظاهر با مدل های اصل مغایرت دارند .

پیش از خریداری یک کالا آرایشی ، حتما آن را امتحان بکنید

تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم آرایشی

حتما ما قبل از خریداری کالا خویش آن را امتحان بکنید . دقت نمایید که سایه ها و رژگونه های اصل در طی روز‌ پاک‌ نشده و متفرق نمی گردند . رژلبها خیلی نرم و روان‌ روی لب کشیده‌ می گردند و سبب خشکی لب‌ها‌ نمی گردند . ریمل اصل هم نمی ریزد و پایین چشم را تیره نمی نماید .

5/5 - (27 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *