نکات و شیوه ی ریمل زدن‌

نکات و شیوه ی ریمل زدن‌ | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 2 دقیقه

نکات و شیوه ی ریمل زدن‌ : مژه ها اکثراً به خودی‌ خود‌ کم‌رنگ‌ می باشند ، و با زدن‌ ریمل مژه هایتان کامل تر ظهور پیدا می نماید ، و سبب جذب‌ شدن‌ دیگران به چشمان و نگاه‌ شما خواهد شد با ما همراه باشید در سایت هفت رژ مجله آموزشی زیبایی

نکات و شیوه ی ریمل زدن‌

نکات و شیوه ی ریمل زدن‌

مژه ها اکثراً به خودی‌ خود‌ کم‌رنگ‌ می باشند ، و با زدن‌ ریمل مژه هایتان کامل تر ظهور پیدا می نماید و در نوشته ی خصوصیت های ریمل مطلوب به بعضی از مختصه های آن اشاره‌ کردیم .پس در امتداد روش های خودآرایی که سبب جذب‌ گشتن دیگران به چشمان و نگاه‌ شما می گردد را با هم تکرار خواهیم کرد .

نکات و شیوه ی ریمل زدن‌

نکات و شیوه ی ریمل زدن‌

نکات و شیوه ی ریمل زدن‌ درست :

✅ از مژههای فوقانی آغاز نمائید .ابتدا به طرف پایین‌ نگاه‌ نمائید و پلک خودتان را پایین‌ بیاندازید .

✅ مژه هایتان را از فوق (بن) تا انتها با دقت‌ برس نمائید تا سایز مژه هایتان طویل گردد . چنانچه بخواهید مژه هایتان پرپشت تر گردد میتوانید تا‌سه‌ مرحله تکرار‌ نمائید ، منتها زیادتر سبب چسبیدن مژهها می گردد .

✅ توجه نمائید با ادا دورانی و وضعیت زیگزاگ برس ریمل را به مژه بکشید و مژه‌های خویش را به سوی فوق ببرید . در پایان یک دفعه به شکل صاف‌ از بن به سوی بیرون مژه را برس بزنید .

✅ برای اینکه چشمانی درشت‌ و کشیده‌ و مانند آهو داشته باشید حتما باید بخش خارجی چشمتان را افزون‌تر برس بزنید و آن را به طرف برون بکشید .

✅ مژه‌هایتان را با شانه‌ی اختصاصی مژه شانه نمائید ، چون سوا نمودن میزان مازاد ریمل فوراً پس از زدن‌ مانع‌ از ریختن ریمل در طول روز‌ خواهد شد .

✅ اکنون برای مژه‌های زیرین ، برس را به صورت عمودی بگیرید و از بن های درونی به طرف حاشیه های بیرونی بکشید . قلم‌ را فشار‌ ندهید زیرا موجب لک افتادن روی پوست‌ خواهد شد .

✅ خوب خواهد بود پس از پایان گشتن آرایش چشم مبادرت به زدن‌ ریمل نمائید و برای خودآرایی های آینده خودتان الزاماً باید صبر نمایید تا ریملتان کاملا خشک گردد و از خیسی بیرون گردد .

5/5 - (36 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *