ترفند‌های‌ زیرسازی آرایش‌ پاییزی

ترفند‌های‌ زیرسازی آرایش‌ پاییزی | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

ترفند‌های‌ زیرسازی آرایش‌ پاییزی : داشتن عالی ترین مارک‌ کرم پودر‌ در پهلو بکارگیری از آن ، ویژگی حقیقی در زیبایی‌ خودآرایی چهره خواهد بود . از آنجایی که پاییز‌ فرا رسیده است‌ ، پوست‌ شما هم با تغییرات فصل‌ امکان‌پذیر خواهد بود تغییر‌ نماید . پس برای زیرسازی پیرایش پاییزی نیاز به مطلع‌بودن و اجرای روش هایی هستیم که در دنباله به آن‌ها اشاره‌ خواهیم کرد . پیشنهاد می دهیم مطالعه بقیه نوشته را از دست ندهید با ما همراه باشید در سایت هفت رژ

وقت لایه‌ برداری فرا‌ رسیده است‌

لایه برداری اقدامی بااهمیت برای اجرا زیرسازی پیرایش پاییزی می باشد .هر اندازه هم در تابستان ضد آفتاب‌زده‌ باشید باز پوست‌ شما ویتامین D زیادتری در مقابل دیگر موعد های سال دریافت‌ کرده است‌ . از سمت دیگر ویتامین D به ترمیم سلول‌‌های‌ روی پوست‌ یاری می رساند . با خنک‌‌تر گردیدن هوا‌ و آمدن فصل‌ خزان ، پوست‌ ویتامین D کمتری جذب‌ می نماید و بستر غیرعمیق آن در یک فرایند تماماً طبیعی‌ از میان رفته و می‌ریزد . در نهایت خوب تر خواهد بود پوست‌ را در فرایند از دست‌دادن سلول‌‌های‌ مرده‌ یاری نمائید . تا لایه‌ برداری خوبی انجام بگیرد . برای این عمل کفایت می کند از لایه‌ بردار‌ ویژه پوست‌ خویش یاری گرفته ، آن را تماماً صیقلی و براق نمائید . با این حساب‌ لایه‌ برداری نخستین عمل در زیرسازی پیرایش پاییزی خواهد بود .

ترفند‌های‌ زیرسازی آرایش‌ پاییزی

ترفند‌های‌ زیرسازی آرایش‌ پاییزی

 

آماده تغییرات ناگهانی هوای پاییزی باشید

در زیرسازی پیرایش منتظر تغییرات ناگهانی هوای پاییزی باشید .اطمینان داریم شما هم مشابه دیگر زن هایی که ارزش بسیار به ابزار آرایشی می‌دهند ، دنبال عالی ترین برند کرم پودر‌ می روید ، منتها در پهلو ارزش به برند وسایل خودآرایی ، حتما باید به گونه پوست‌ خویش هم دقت نمائید و کرم‌ پودری متناسب‌ با پوست‌ و فصلی که در آن می باشید تهیه کنید . این ترفند‌ ، ماندگاری خودآرایی چهره را در پی خواهد داشت . در موعد پاییز‌ هوا‌ رو به سرما می‌رود . پوست‌ ما هم در برابر این نوسانات آب‌وهوایی تعامل ارائه داده و تغییر‌ می سازد . به همین علت ها حتما باید کرم پودر‌ شایسته پوست‌ خویش را بکارگیری نمائید تا زیرسازی پیرایش پاییزی شما بدون‌ عیب باشد‌ .

ترفند‌های‌ زیرسازی آرایش‌ پاییزی

ترفند‌های‌ زیرسازی آرایش‌ پاییزی

 

کرم پودر‌ مناسب‌ پوست‌ چرب‌

کرم پودر‌ آنتی آکنه‌ ERIKEH کرم پودر‌ سزاوار پوست‌ چرب‌ می باشد .پوست چرب‌ از یک سو ظاهر‌ درخشان و چربی خواهد داشت و از سو دیگر مستعد‌ آکنه خواهد بود . پس چنانچه پوستتان چرب‌ می باشد ، بایستی کرم پودر‌ مات‌ یا نیمه‌ ماتی گزینش نمائید که بر اساس چربی نباشد . برای پوست‌ چربی که جوش‌ هم خواهد داشت خوب تر خواهد بود از کرم پودر‌ آنتی آکنه‌ بکارگیری نمائید تا حین مداوا جوش‌های‌ حاضر ، از ظهور دوباره آن‌ها خودداری نماید . « کرم پودر‌ آنتی آکنه‌ ERIKEH » ، با کنترل‌ چربی پوست‌ ، از پیدایش مجدد جوش‌ روی چهره پیشگیری کرده و با اثر‌ آنتی باکتریال و ضد التهابی خود‌ سبب بهبود‌ جوش‌های‌ حاضر روی پوست صورت خواهد بود . این فرآورده با وضعیت کیفی خوب همچنین بها مناسب گزینش خیلی مناسبی برای اشخاص با پوست‌ چرب‌ خواهد بود که به یاری آن می‌توانند زیرسازی خودآرایی پاییزی بی‌ عیبی داشته باشند .

ترفند‌های‌ زیرسازی آرایش‌ پاییزی

کرم پودر‌ مناسب‌ پوست‌ خشک

کرم پودر‌ مایع‌ مات‌ کننده Pharmaceris کرم پودر‌ سزاوار پوست‌ خشک می باشد .از آنجایی که پوست‌ خشک تحریک‌پذیر خواهد بود و در فصول سرد‌ خشک تر و در نهایت خیلی حساس تر خواهد بود ، خوب تر می باشد پیش از کرم پودر‌ زدن‌ ، از مرطوب‌ کننده و آبرسان بکارگیری کنید . کرم پودر‌ ویژه پوست‌ خشک و مایع‌ گزینش مناسبی برای این دسته از اشخاص می باشد . درصورتی‌که پوست‌ شما بیشتر از حد خشک و خیلی حساس می باشد پیشنهاد ما به شما بکارگیری از کرم پودر‌ با محتویات معدنی یا مینرال خواهد بود . « کرم پودر‌ مایع‌ مات‌ کننده Pharmaceris » ، به‌واسطه‌ی بافت‌ سبک‌ خود‌ ، روی پوست‌ تولید سنگینی‌ نمی‌کند و به منافذ‌ پوست صورت اجازه‌ تنفس‌ می‌دهد . ترکیب این کرم پودر‌ بدون‌ پاربن و مواد‌ معطر‌ و گزینش مناسبی برای پوست صورت های خشک و خیلی حساس خواهد بود . به اضافه اینکه این کالا در پهلو حفاظت از پوست‌ در مقابل اشعه های زیان‌آور آفتاب ، اثر پوشانندگی قابل‌ قبولی دارا است . درصورتی‌که در پی خریداری خوب ترین برند کرم پودر‌ خواهید بود این کالا گزینه‌ی خیلی کاملی می باشد .

ترفند‌های‌ زیرسازی آرایش‌ پاییزی

آبرسانی پوست‌ را در تقدم قرار دهید

آبرسانی پوست صورت اقدامی جدی برای زیرسازی پیرایش پاییزی خواهد بود .سلامت پوست‌ را در زمان های سرد‌ سال فدای خوشگلی و پیرایش نکنید . به همان مقدار که در خریداری عالی ترین برند کرم پودر‌ تردید دارید ، به آبرسانی آن‌ها هم دقت داشته باشید . پوست‌ خویش را دوست‌ داشته ، ضرورت های آن را شناخته‌ و در هوای سرد‌ افزون‌تر هوایش را داشته باشید . برنامه‌ روتین روزمره خویش را با نکته‌بینی بسیاری اجرا کنید . مهم‌ترین چیزی که بایستی دایماً همراه شما باشد‌ ، کرم مرطوب‌ کننده و آبرسان خواهد بود . چنانچه پوست‌ رطوبت‌ و چربی متعادلی داشته باشد‌ ، کرم پودر‌ هم خوب تر روی صورت‌ می‌نشیند و زیرسازی پیرایش پاییزی شما طبیعی‌تر به نگرش می‌رسد . در غیر این صورت‌ ، پوست‌ خشک ، لایه‌لایه و صدمه دیده‌ می گردد .

ترفند‌های‌ زیرسازی آرایش‌ پاییزی

ترفند‌های‌ زیرسازی آرایش‌ پاییزی

 

کرم پودر‌ با رنگهای گوناگون را با هم تلفیق نمائید

ترکیب بازه رنگهای کرم پودر‌ زیرسازی آرایش پاییزی ظاهر زیبا را خلق می نماید .اگر قصد دارید زیرسازی پیرایش پاییزی قشنگی داشته باشید ، قادر خواهید بود رنگ کرم پودری که در تابستان بکارگیری می‌کردید را با کرم پودر‌ پاییزه خویش تلفیق بکنید تا رنگی خوشگل و متعادل‌ خلق گردد . حتی قادر خواهید بود یک لایه‌ از کرم پودر‌ تابستانه روی چهره بمالید و آن‌وقت با کرم پودر‌ پاییزه خویش ، بخش هایی از چهره همانند گونه‌ها‌ که جلوه‌ بسیاری دارند را پوشش‌ دهید . تجربه‌ نشان‌ داده است‌ ترکیب‌ کرم پودری که رنگ آن سازگار با پوست‌ شما می باشد با کرم پودری که یک مرتبه روشن‌تر خواهد بود ، جلوه‌ی زیباتری روی پوست‌ خلق می‌کنند . پس همین الان دست‌به‌کار شوید و با گزینش عالی ترین برند کرم پودر‌ و بکارگیری از آن ، به پیشواز پاییز‌ قشنگ بروید .

ترفند‌های‌ زیرسازی آرایش‌ پاییزی

5/5 - (23 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *