۱۹ نکته‌ی پراهمیت برای آرایش‌ چشم

19 نکته‌ی پراهمیت برای آرایش‌ چشم | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

۱۹ نکته‌ی پراهمیت برای آرایش‌ چشم : اگر جز گروه افرادی خواهید بود که به پیرایش نمودن تمایل دارید و یا حتی چنانچه شخص با تجربه‌ای در این عرصه خواهید بود ، گویی می‌دانید که خودآرایی چشم محتمل خواهد بود اندکی پیچیده و سخت باشد‌ . مطلع‌بودن چند روش میسر به شما یاری خواهد نمود تا در این عرصه حرفه‌ای‌تر گشته و ادا این عمل را برای خودتان ساده کنید؛ به این شکل قادر خواهید بود خودآرایی خوشگل و چشم‌گیرتری داشته باشید . با مجله‌ی هفت رژ در ادامه‌ی این نوشته همراه شوید تا با چند نکته‌ی بااهمیت درباره‌ی پیرایش چشم آشنا‌ شوید .

چگونه خط چشم بکشیم ؟

19 نکته‌ی پراهمیت برای آرایش‌ چشم

19 نکته‌ی پراهمیت برای آرایش‌ چشم

 

کشیدن خط چشم یک چیز سلیقه‌ای خواهد بود و قادر خواهید بود آن را رد نمائید . منتها مورد دیگر این است که یکی از قدم های اصلی پیرایش چشم همچنین شمرده خواهد شد . خط چشم به شما این حکم را می‌دهد تا بر روی چشمانتان عمل نمائید و حالتی که دوست‌ دارید را به آن‌ها بدهید . برای این عمل بافت‌ خط چشم و مدلی که گزینش می‌کنید ارزش فراوانی خواهد داشت .

۱- اولین گام برای کشیدن‌ خط چشم این خواهد بود که از پاکیزه بودن‌ پلک‌هایتان خاطرجمع شوید . پس از آن ، اندکی پرایمر روی آن‌ها بمالید؛ به این شکل پیرایش چشم تمیزتری خواهید داشت . به اضافه اینکه با بکارگیری از پرایمر ، خودآرایی شما زمان بسیاری روی پوستتان برجای می‌ماند .

۲- اگر دوست‌ دارید مژه‌های شما پرتر و حجیم‌تر به نگرش برسند ، خط چشم را تا حد امکان‌پذیر هم‌جوار به خط مژه بکشید؛ این‌طور خط چشم شما طبیعی‌تر هم به نظر‌ خواهد رسید‌ . برای سادگی عمل قادر خواهید بود از خارج چشم به سوی گوشه‌ی درونی خط نقطه‌ای تشکیل دهید و آن‌گاه مناطق را به هم وصل بکنید . برای صیقلی نمودن و پاک کردن خطی‌ که کشیدید قادر خواهید بود از یک براش زاویه‌دار همچنین مصرف نمائید .

۳- برای داشتن خط چشمی صیقلی و زیبا ، یقین حاصل‌ بکنید که نوک‌ خط چشم شما ظریف است . این‌چنین راحت‌تر قادر خواهید بود طرح دلخواهتان را روی چشمتان بکشید .

۴- اگر قصد دارید خط چشم بالدار یا دنباله‌دار بکشید ، خوب تر خواهد بود از خط چشم مایع‌ بکارگیری نمائید . از خط مژه در بخش مردمک چشم آغاز نمائید و به طرف بیرون چشم طرحتان را بکشید . درصورتی‌که هنوز به خط چشم مایع‌ عادت‌ ندارید ، قادر خواهید بود با مداد چشم طرح مورد‌ نظرتان را روی چشمتان نشانه بزنید و آن‌وقت به وسیله خط چشم آن را پررنگ‌ کرده و درست نمائید .

۵- برای داشتن پیرایش چشم اسموکی ، به عوض خط چشم قادر خواهید بود از یک مداد چشم بکارگیری کنید؛ زیرا۰ نرم‌تر و روغنی‌تر است . به اضافه قادر خواهید بود با بکارگیری از یک براش آن را به سادگی محو‌ نمائید و به طرحی که کشیدید حالت‌ بدهید .

۶- با ازدیاد سن ، برای داشتن قیافه شیک‌تر ، از رنگ‌های ظریف‌تر مشابه قهوه‌ای برای خط چشم بکارگیری نمائید . برای اتمام پیرایش چشمتان قادر خواهید بود از ریمل بکارگیری بکنید .

توجه : دایماً زمان بکارگیری از خط چشم چهره خویش را به سوی بالا‌ ببرید و به زیر نگاه‌ بکنید . ادا این عمل به شما این اجازه‌ را می‌دهد که خط چشم متقارن‌تری بکشید .

چگونه ریمل بزنیم ؟

19 نکته‌ی پراهمیت برای آرایش‌ چشم

19 نکته‌ی پراهمیت برای آرایش‌ چشم

 

احتمالا شما هم موافق‌ خواهید بود که ریمل چشم‌ها را کاملا دگرگون می نماید و شکل جذاب‌تری به چشم‌ها می‌دهد . مختصه جادویی ریمل سبب می گردد که چشم‌ها قشنگ و جوان‌تر به نگرش برسند . در امتداد به نظارت چند مساله برای بکارگیری از ریمل خواهیم پرداخت .

۷- برای ریمل زدن‌ دایم از بن مژه‌هایتان آغاز نمائید و به سوی نوک‌ آن بروید . این عمل سبب می گردد مژه‌های شما حجیم‌تر به نگرش برسند بی اینکه موجب سنگینی‌ آن‌ها گردند .

۸- بعد از زدن‌ یک لایه‌ ریمل ، حدود ۱۰ ثانیه‌ صبر نمائید و پس‌ازآن چنانچه رغبت داشتید قادر خواهید بود لایه‌ی دوم ریملتان را بزنید . این عمل به مژه‌های شما شکل تمیزتری می‌دهد .

۹- قبل از بکارگیری از ریمل ، خوب تر خواهد بود که ابتدا مژه‌هایتان را به وسیله یک فرمژه‌ی با کیفیت‌ ، حالت‌ بدهید . این عمل سبب خواهد شد مژه‌های شما شکل زیباتری پس از ریمل زدن‌ داشته باشند .

۱۰- به نحوه‌ی نگه داشتن ریمل حتما دقت نمائید ! برای داشتن مژههای ضخیم‌تر ، ریمل خودتان را به شکل افقی نگه دارید و برای داشتن قیافه طبیعی‌تر ، دستتان را عمودی نگه دارید . (مخصوصا درصورتی‌که مژه‌های شما حالت‌ تحتانی و افتاده‌ دارند .)

۱۱- اگر مورد نظر شماست ریمل شما ماندگاری زیادی داشته باشد‌ ، هنگامی که قصد دارید برس آن را در بیاورید ، آن را جلو‌ عقب‌ نکنید؛ این عمل سبب دخول هوا‌ به درون آن گشته و سبب خشک گردیدن آن خواهد شد .

۱۲- بهتر خواهد بود که ریمل زدن‌ آخرین‌ مرحله‌ی پیرایش چشم شما باشد؛ این‌چنین ماندگاری و گیرایی زیادی خواهد داشت .

چگونه سایه‌ی چشم بزنیم ؟

19 نکته‌ی پراهمیت برای آرایش‌ چشم

19 نکته‌ی پراهمیت برای آرایش‌ چشم

 

سایه زدن‌ سبب خواهد شد تا چشمان شما جلوه‌ی جذاب‌تری نمایان کنند . درصورتی‌که خوب از آن بکارگیری نمائید ، قادر خواهید بود چشم‌های خویش را بزرگ‌تر نمایش دهید و حتی رنگ چشمتان را زیادتر در معرض‌ دقت قرار دهید .

۱۳- برای سایه و براش‌های سایه‌ی چشم حتما از تولیدات باکیفیت بکارگیری نمائید . ماده‌ها باکیفیت ماندگاری زیادی خواهند داشت و مورد دیگر این که در حین‌ بکارگیری رنگ بهتری دارند و راحت‌تر منتشر می‌شوند .

۱۴- اگر قصد دارید سایه‌ی چشم شما در طول روز‌ ماندگاری داشته باشد‌ ، چین‌ و چروکی خلق نشود و به اضافه اینکه رنگ آن تغییر‌ نکند ، حتما پیش از بکارگیری از سایه‌ی چشم از یک پرایمر عالی بکارگیری نمائید . از سمت دیگر ، چنانچه مورد نظر شماست سایه‌ی چشم شما رنگ طبیعی‌تری داشته باشد‌ ، پیش از زدن‌ سایه‌ی مورد‌ نظرتان ، از یک سایه‌ی سفید‌ بکارگیری کنید؛ این عمل سبب می گردد تا سایه‌ی شما رنگ یکنواخت و تمیزتری داشته باشد‌ .

چگونه ابرو را آرایش‌ نمائید ؟

19 نکته‌ی پراهمیت برای آرایش‌ چشم

19 نکته‌ی پراهمیت برای آرایش‌ چشم

 

ابروها در اکثر موارد بی‌نهایت دست‌کم‌ گرفته می‌شوند؛ ولی الزاماً باید بدانید که ابروها اثرگذاری خیلی فراوانی در فرم و ظاهر زیبای چهره شما دارند و حتی توانمندی این را دارند که شکل چهره شما را به کل عوض‌ کنند . ابروهای تمیز‌ و منظم در حقیقت خیلی بااهمیت می باشند برای‌اینکه به چشم‌ها جلوه‌ی جذاب‌تری می‌دهند و ضریب خوشگلی شما را بی‌اندازه بالاتر می‌برند .

۱۵- محصولات خیلی متعدد و بسیاری برای ابرو در فروشگاه ها موجود‌ خواهد بود . در زمان خریداری حتما مارکی را گزینش نمائید که برازنده با رنگ موهای شما هست و به سادگی بتوانید فاصله‌ی مرکز ابروهایتان را پر نمائید و قیافه طبیعی‌ و زیباتری به آن‌ها بدهید .

۱۶- در زمان آرایش ابرو ، مهم‌ترین نکته‌ای که حتما باید توجه نمائید این خواهد بود که شکل آن را تا حد مقدور طبیعی‌ نگه دارید . برای این عمل خاطرجمع شوید که کالا درستی‌ را گزینش کرده‌اید و با آسودگی و خونسردی پیرایش ابرو را ادا می‌دهید .

۱۷- اگر دوست‌ دارید ابروهایتان را کشیده‌تر و بلندتر نمایش دهید و وضعیت آن را پدیدار بکنید ، از یک هایلایتر ، درست‌ پایین انحنا ابروی خویش بکارگیری بکنید .

۱۸- اگر ابروهای شما بی‌حالت می باشند ، از ژل یا صابون ابرو برای مستقر نگه داشتن و لیفت نمودن آن‌ها بکارگیری بکنید .

۱۹- اگر دوست‌ دارید به ابروهای خودتان جلوه‌ی زیادی بدهید ، از یک براش سفت‌ و زاویه‌دار بکارگیری بکنید . نخست اندکی آن را نمدار نمائید و آن وقت با سایه‌ی ابرو یا سایه‌ی چشم قهوه‌ای ، ابروهایتان را پر نمائید.

5/5 - (23 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *