مزایای بادی اسپلش + معرفی پرفروش ترین ها
مزایای بادی اسپلش + معرفی پرفروش ترین ها

مزایای بادی اسپلش + معرفی پرفروش ترین ها | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 8 دقیقه

مزایای بادی اسپلش + معرفی پرفروش ترین ها با ما همراه باشید در سایت هفت رژ بزرگترین مجله آموزشی زیبایی

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش زنانه body splash یکی از اقسام نوین رایحه ها و خوشبوکنندهها برای خانم ها می باشد که عطری نو و ملایم‌ خواهد داشت . این رایحه ایضاً به عنوان آب معطر‌ یا perfume water هم مشهوراست و در بین زنان خیلی محبوبیت‌ داراست.

این رایحه به جهت داشتن عطر ملایم‌ برای تابستان بی‌اندازه مطلوب خواهد بود و در قیاس با پرفیومها مقرون‌ به صرفه‌ است . ولی بادی اسپلش جایگزینی برای پرفیوم نخواهد بود و در حقیقت این خوشبوکنندهها مکمل‌ می باشند و هنگامی که با رایحه های دیگر شما تلفیق می گردند عطر ویژه و منحصر‌ به فردی‌ برای شما خلق می کنند .

بعد از مطالعه مزیت‌ها و موردهای خیلی بااهمیت در ارتباط با بادی اسپلشهای زنانه ، در انتهای نوشته فهرست بادی اسپلشهای خوب‌ ایرانی و خارجی‌ با قیمت مناسب از دید‌ خریداران این گونه از خوشبوکنندهها را قادر خواهید بود مشاهده بفرمایید .

مزایای بادی اسپلش + معرفی پرفروش ترین ها

مزایای بادی اسپلش

بادی اسپلشها ماندگاری بسیار بالایی ندارند (حدودا چهار تا پنج ساعت که مسلماً ارتباط به گونه و مارک آن بادی اسپلش هم دارد) ، بدین‌سبب حتما باید در طول روز‌ چند مرتبه از آنها بکارگیری بکنید . به عنوان یک روش عمومی ، می توان‌ از آنها ۲ الی ۳ مرتبه در روز‌ بکارگیری نمود تا تازگی‌ ترکیب‌ محافظت گردد و رایحه آن را پیوسته حس نمایید . اگرچه برخی از بادی اسپلشها تا ۲۴ ساعت ماندگاری دارند که مشهور ترین و پرفروش ترین آنها از دسته بادی اسپلش زنانه در دنباله معرفی‌ خواهند شد .

بادی اسپلش به مرطوب‌ نمودن تن یاری می نماید ، ازاین‌رو شبیه پرفیوم بایستی آن را بی واسطه روی تن اسپری نمائید . ترجیحا پوست‌ حتما باید پاکیزه و اندکی نمناک باشد‌ ، ازاین‌رو خوب تر خواهد شد بی‌درنگ پس از حمام از بادی اسپلش بکارگیری بکنید . حتی قادر خواهید بود آن را به آب وان حمام‌ خویش افزون نمائید و این بو را زمان تطهیر روی تن خودتان ثابت‌ نمائید . افزون بر اینها ، هنگامی که از این خوشبوکنندهها مصرف می نمائید حس طراوت و تازگی‌ را در پوست‌ خودتان حس می کنید و به اضافه اینکه نرمی‌ و شفافیت پوست‌ شما پس از بکارگیری از این فرآورده کاملا آشکار خواهد شد .

از دیگر ویژگی های پراهمیت این خوشبو کنندهها پیشگیری از عرق کردن و عطر بد عرق‌ و آبرسانی به پوست‌ تن خواهد بود و حس شادابی را در پوست‌ اشخاص علی‌الخصوص زنان زنده می نماید . مورد دیگر این که این رایحه ها می توانند ظهور ویژه و شیکی به میز‌ آرایش‌ شما در خانه بدهند .

مزایای بادی اسپلش + معرفی پرفروش ترین ها

موارد بکارگیری از بادی اسپلش

اگر به رایحه های تند‌ و قوی آلرژی دارید ، حتما بادی اسپلش را گزینش نمائید . این رایحه ها در مقابل پرفیوم ها ، عطر ملایم‌ تری دارند و قادر خواهید بود برای خوشبو شدن در منزل از آن بکارگیری نمائید . ولی درصورتی‌که جزء‌ کسانی می باشید که به ملایم‌ ترین عطر ها هم آلرژی دارند و نمی توانند آنها را استفاده کنند ، از بادی اسپلش هم بکارگیری نکنید .

این رایحه به سبب داشتن بوی خوش لطیف‌ ، گزینه مطلوبی برای بکارگیری پیش از خواب‌ می باشد . چه چیزی عالی تر از‌ خوابیدن همراه با عطر دوست‌ ‌داشتنی و آسایش بخش‌ در روانداز های تخت و تشک . قادر خواهید بود آن را روی روانداز تان اسپری نمائید و در طول شب از عطر آن لذت‌ ببرید و آسایش بگیرید . از بادی اسپلش برای نو نمودن قفسه پوشاک خودتان و خوشبو نمودن پوشاک هایتان هم می توانید بکارگیری بکنید . ایضاً قادر خواهید بود آن را روی پوشاک های خویش پیش از در آوردن‌ و کنار‌ گذاشتن‌ آن اسپری نمائید.

بانوان محترم همچنین قادر خواهید بود بادی اسپلش زنانه را در ماشین‌ خویش اسپری نمائید و از شر بو‌های‌ ناخوشایند درون خودرو آسوده شوید و عطر مورد‌ علاقه‌ خودتان را به فضای درون خودرو وارد نمائید و رانندگی همراه با آسایش را تست نمائید.

مزایای بادی اسپلش + معرفی پرفروش ترین ها

مزایای بادی اسپلش + معرفی پرفروش ترین ها

 

انتخاب و خرید آنلاین بادی اسپلش زنانه

نکته بااهمیت و بنیادی در گزینش بادی اسپلش ، گزینش عطری مکمل‌ برای باقی رایحه های شما می باشد . نخستین بادی اسپلشی که مشاهده کردید را نخرید . حتما دقت داشته باشید که این اسپری حتما باید مکمل‌ مابقی رایحه های شما باشد‌ ، در غیر این صورت‌ بو پیچیده ای خلق می گردد که اصلاً خوشایند نخواهد بود و احساس خوبی برای شما ایجاد نمی کند .

خرید آنلاین بادی اسپلش زنانه این احتمال را برای شما میسر می سازد تا در کمترین وقت امکان‌پذیر بتوانید به سنجش میان بادی اسپلشها توام بپردازید و توان گزینش زیادی میان طیف‌ وسیعی از کالاها داشته باشید .

معرفی پرفروش ترین بادی اسپلش ها در ایران

بادی اسپلش زنانه مای

بادی اسپلش در بین خوشبو کنندههای تن طرفداران ویژه خود‌ را علی‌الخصوص در بین زن ها دارد . عطری ملایم با ماندگاری عالی به همراه بها مناسب‌ آن‌ها در مقابل عطر‌ و ادکلن‌ها یکی از عوامل تاثیرگذار حقیقی این مساله خواهد بود . مورد دیگر این که بادی اسپلش‌ها بر عکس اسپریها به تن آبرسانی کرده و حس بسیار خوبی را روی پوست‌ شما خلق می‌کنند . هر بادی اسپلشی بو منحصر‌ به فرد‌ خود‌ را خواهد داشت . برای گزینش یک بادی اسپلش خوب مانند‌ بادی اسپلش زنانه مای بایستی به صدمه نزدن آن به پوست‌ و ماندگاری ۲۴ ساعته حقیقی آن دقت نمائید .

مزایای بادی اسپلش + معرفی پرفروش ترین ها

خرید بادی اسپلش مای از هفت رژ

بادی اسپلش زنانه کالیستا

بادی اسپلش‌ها به علت مرطوب‌ ، نرم و درخشنده نمودن پوست‌ در پهلو رایحه‌ای بسیار عالی از محبوبیت‌ خیلی فراوانی بهره‌مند می باشند . بادی اسپلش کالیستا مدل‌ Taylor با بو خنک‌ و معتدل‌ شروع می گردد که همین خصوصیت آن را گزینه‌ای سزاوار برای زمان های گرم کرده است‌ . بادی اسپلش کالیستا مدل‌ Taylor با نت توت‌‌های‌ وحشی‌ شروع می گردد و خستگی‌ روزانه را از شما دور‌ می نماید و انرژی‌ بی‌اندازه فراوانی را به شما هدیه‌ می‌دهد . پس از سپری شدن چند ثانیه‌ از نخستین اسپری بر پوست‌ خویش بو زنبق بنفشه و جاسمین مشام‌ شما را پر خواهد نمود و انرژی‌ جوانی شما را به طریق چشم‌گیری محسوس می نماید . در انتها این بادی اسپلش با نت چوبی ولی محبوب مشک‌ ، خزه‌ بلوط و کهربا‌ خاتمه می‌یابد . به اضافه وجود گلیسیرین در این بادی اسپلش موجب آبرسانی به پوست‌ شما گشته و آن را لطیف‌ می نماید .

مزایای بادی اسپلش + معرفی پرفروش ترین ها

خرید بادی اسپلش کالیستا از هفت رژ

بادی اسپلش زنانه رندل

بادی اسپلش اکلیلی رندل از عرق کردن بی‌نهایت تن وایجاد عطر بد در تن خودداری کرده و هم دارای خواص آبرسانی است و سبب نرمی‌ و شادابی پوست‌ می گردد . در ساخت بادی اسپلش رندل از اسانس آرایشی و بهداشتی‌ بکارگیری گشته که برای استفاده بی واسطه پوست‌ سزاوار خواهد بود .از برتری های دیگر این بادی اسپلش داشتن اکلیل می باشد که خوشگلی ویژه ای به تن میدهد .بهترین تایم بکارگیری از بادی اسپلشها پس از تطهیر و روی پوست‌ نمناک خواهد بود .

مزایای بادی اسپلش + معرفی پرفروش ترین ها

بادی اسپلش زنانه می تو

بادی اسپلش زنانه می تو با داشتن ماده‌های ضد عرق کردن از تشکیل عطر بد تن خودداری کرده و موجب نرمی‌ و نمناک نمودن پوست‌ و براق گردیدن آن خواهد شد . مورد دیگر این که یک تن معطر‌ ، خوش‌ بو و شفاف گیرایی خاصی را در شما ابداع کرده و سبب ازدیاد اعتماد‌ به نفس‌ می گردد . بادی اسپلش بر عکس عطر‌ها‌ ، یک مایع‌ خوشبو روان و سبک‌ می باشد که حین خوشبو نمودن‌ تن ، چربی و رطوبت‌ مورد‌ احتیاج پوست‌ را فراهم می نماید .

مزایای بادی اسپلش + معرفی پرفروش ترین ها

مزایای بادی اسپلش + معرفی پرفروش ترین ها

 

بادی اسپلش زنانه شون

بادی اسپلشها با کاربرد نت‌های بی‌مانند و گوناگون ، طراوت و اعتمادبه‌نفس را به شما هدیه‌ می‌کنند . محصولی ایده ‎آل برای بکارگیری یومیه برای از میان بردن‌ بوی‌ عرق و محافظت طراوت و شادابی تن خواهد بود . و سبب آب رسانی به پوست‌ می‌شوند . این بادی اسپلش ماندگاری خیلی زیادی داشته و با بکارگیری از ماده‌ها گیاهی به پوست‌ شما آبرسانی و آن را نرم و لطیف‌ می نماید . بادی اسپلش شون دربردارنده عصاره‌ آلوئه ورا‌ و گلیسیرین خواهد بود که نمناکی مورد‌ احتیاج پوست‌ را فراهم کرده و از خشک گشتن پوست‌ پس از تطهیر خودداری خواهد نمود . بادی اسپلش نوعی دیگر از خوشبو کننده‎ها می باشد با این فرق که در محتویات آنها از مرطوب‌ کننده ، روغن‎‌ها‌ و محتویات طبیعی‌ بکارگیری گشته است‌ . عالی ترین تایم بکارگیری از اسپری خوشبو کننده تن یا بادی اسپلش پس از دوش گرفتن می باشد .

مزایای بادی اسپلش + معرفی پرفروش ترین ها

بادی اسپلش زنانه پرستیژ‌

بادی اسپلش زنانه پرستیژ‌ با بو ملایم انتخابی شایسته برای زمان بهار و تابستان خواهد بود که حین خلق بوی‌ خوب بر تن سبب پیشگیری از عرق کردن هم می‎گردد . این کالا دارای تراکم اسانس زیادی می باشد که به همین سبب از توزیع عطر مناسب‌ و ماندگاری خوبی‌ برخوردار‌ خواهد بود . به همین جهت‌ می‎تواند به وقت ۲۴ ساعت طراوت و شادابی را به پوست‌ تن بدهد . این بادی اسپلش دربردارنده ماده‌ گلیسیرین خواهد بود که سبب آب رسانی پوست‌ گشته و از خشک گشتن آن پس از گرمابه خودداری می‎کند و مدام رطوبت‌ مورد‌ احتیاج پوست‌ را فراهم می‎سازد . با اسپری نمودن اندکی از بادی اسپلش پرستیژ‌ بر روی نبض‌ دست ، گردن و یا تن خودتان در شروع بویی از نت ابتدایی که ترکیبی از نت‎های دریایی‌ ، برگ‌ درخت‌ موز ، گل بنفشه و برگ‌ درخت‌ نارنج را حس خواهید نمود . پس از سپری شدن زمان وقتی این بو تحول کرده و جایگاه خود‌ را به نت میانی فلفل سیاه‌ ، زعفران ، گل مریم ، بنفشه ، زنبق و ماگنولیا خواهد داد‌ . در نت نهایی این بادی اسپلش می‎توان ترکیبی از وانیل و چوب‌ صندل را استنشاق کرد .

مزایای بادی اسپلش + معرفی پرفروش ترین ها

بادی اسپلش زنانه آنیکا

بادی اسپلش زنانه آنیکا که دارای عطر مطبوع خواهد بود و انتخابی شایسته برای همه فصول سال می باشد . این کالا در حجم‌ ۲۳۰ میلی لیتر با بسته‌بندی‌ پمپی به سادگی مناسب بکارگیری خواهد بود و در طول روز‌ می‎توان از آن بکارگیری نمود‌ . بادی اسپلش زنانه آنیکا دارای غلظت‌ اسانس بسیار بالایی است که از توزیع بو و ماندگاری مناسبی بهره‌ور خواهد بود . در ترکیب این کالا از گلیسیرین بکارگیری گشته و قادر‌ خواهد بود خواص آب رسانی به پوست‌ را اعمال نماید . بدین‌سبب بکارگیری از این کالا برای پس از تطهیر بی‌اندازه خوب خواهد بود . با اسپری نمودن اندکی از این بادی اسپلش بر روی تن خویش در آغاز بویی از سرو‌ کوهی را استنشاق می‎کنید . پس از سپری شدن زمان این بو تغییر‌ کرده و جایگاه خود‌ را به نت میانی زرد آلو و شکوفه‌ زرد آلو خواهد داد‌ . در نهایت می‎توان بویی از گل پنبه را استنشاق نمود‌ .

مزایای بادی اسپلش + معرفی پرفروش ترین ها

در این مطلب سعی کردیم بهترین بادی اسپلش ها را معرفی کنیم در صورتی که قصد خرید بادی اسپلش را دارید از فروشگاه هفت رژ بازدید نمایید

4.9/5 - (28 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *