آشنایی با انواع خوشبو کننده های بدن + نکات خوشبو بودن

انواع خوشبو کننده های بدن | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

انواع خوشبو کننده های بدن + نکات خوشبو بودن : خوشبو بودن‌ اصل خیلی مهمی در آراستگی‌ به حساب‌ می آید . هر چقدر به خوشگلی ظاهر‌ و لباسمان ارزش می‌دهیم حتما باید چند برابر‌ آن به اندیشه نظافت و خوشبویی بدن‌ باشیم . زیرا این مورد در روابط اجتماعی‌ بی‌اندازه موثر خواهد بود‌ چه هنگامی که در پیش خانواده‌ هستیم و چه وقت هایی که در اجتماع‌ قرار می‌گیریم . این اصل نقش‌ خیلی مهمی در ملاقات دیگران با ما خواهد داشت ، افزون بر آن انگیزه زیادتر شدن اعتماد‌ به نفس‌ ما خواهد شد و وظایف خود‌ را در اجتماع به عالی ترین شکل‌ امکان‌پذیر انجام‌ می‌دهیم با ما همراه باشید در سایت هفت رژ مجله زیبایی

منظم حمام رفتن و بکارگیری از پوشاک های پاکیزه از کارهای مقدماتی پاکیزگی هر فردی خواهد بود منتها در پهلو این عمل ها بکارگیری از کالاهای خوشبو کننده تکمیل‌ کننده آن خواهد بود‌ و حس پاکی را افزون‌تر می نماید . در همه زمان های سال خریداری کالاهای خوشبو کننده را الزاماً باید جزو‌ فهرست خرید‌ خویش قرار دهید و از آن‌ها بکارگیری نمائید ، مخصوصاً در زمان های گرم سال به واسطه‌ عرق‌ نمودن بکارگیری از این کالاها ارزش دوچندانی پیدا‌ می نماید .

از دید بعضی اشخاص تنها بکارگیری از عطر‌ و ادکلن کافیست و به آن اکتفا می‌کنند ، منتها هنگامی که تن عرق‌ نماید امکان‌پذیر می باشد عطر بد آن بر عطری که بکارگیری کرده‌اید غلبه‌ کند‌ . پیشنهاد ما به شما بکارگیری از خوشبو کننده‌های تن خواهد بود که به جز بر اینکه سبب می گردد بدنتان عطر خوش به خود‌ بگیرد درصورتی‌که بر اثر‌ پرکاری و یا حرارت عرق‌ بکنید از بدبو‌ گردیدن بدنتان ممانعت به عمل آورد .

خوشبو کننده‌های تن که گوناگونی زیادی در فروشگاه ها دارند مشتمل : اسپری‌های خوشبو کننده تن ، بادی اسپلش‌ها ، مام‌‌ها‌ و روغن‌‌های‌ معطر‌ و لوسیون‌ها می باشند . با ما همراه باشید تا با همه این تولیدات آشنا‌ شوید و با بکارگیری از آن‌ها و داشتن بویی خوب در تمام جاها بدرخشید .

انواع خوشبو کننده های بدن

اسپری‌ بدن‌

اسپری های بدن‌ ویژه خانم ها و آقایان با مارک های متنوع ایرانی و خارجی‌ در فروشگاه ها ارائه می گردد . این گونه اسپری‌ها در دو دسته خوشبوکننده و ضد عرق‌ وجود دارند .

اسپری خوشبو کننده تن ترکیبی از اسانس ، روغن‌‌های‌ معطر‌ و الکل می باشند . این تولیدات تنها نقش‌ خوشبو کنندگی را دارند و برای افرادی سزاوار خواهد بود که خیلی عرق‌ نمی‌کنند . در صورت‌ عرق‌ نمودن ترکیب ضد میکرب که در این اسپری‌ها وجود خواهد داشت از بدبو‌ گشتن عرق‌ ممانعت می‌کنند .

اسپری‌های بدن‌ ضد عرق‌ به جز محتویات زیاد دارای آلومینیوم کلراید خواهد بود که سبب می گردد تعریق‌ کمتر گردد . این اسپری‌ها برای افرادی که از عرق‌ فراوان همواره لباسشان مرطوب می باشد پیشنهاد خواهد شد .

اسپری‌های خوشبو کننده بدن‌ را می‌توان بر روی پوست‌ پاکیزه اسپری کرد در این صورت‌ زیادترین اثر خود‌ را دارند . با دقت به شیوه استفاده دو گونه اسپری بدن‌ داریم : اسپری‌هایی را که می‌توان بر روی پوشاک مصرف نمود و اسپری‌هایی که ویژه تن می باشند و بکارگیری آن‌ها بر روی پوشاک موجب تشکیل لک می‌شوند و از خود‌ رد به جای‌ می‌گذارند .

انواع خوشبو کننده های بدن

بادی اسپلش

بادی اسپلش‌ها گونه جدیدی از اسپری‌های خوشبو کننده می باشد که به شکل مایعی رقیق‌ و اسانس زیادتری می باشند و در سطح‌ زیادتری از تن منتشر می‌شوند؛ به این دلیل پخش‌ بو و ماندگاری بالاتری دارند . آبرسانی ، طراوت و خوشبو گشتن پوست‌ تن از جمله فواید این فرآورده می باشد . بادی اسپلش‌ها در دو دسته ساده‌ و شاینی ارائه شده‌اند . عالی ترین تایم بکارگیری از آن‌ها پس از حمام‌ می باشد و بایست حتما بر روی تن اسپری گردند . بادی اسپلش ویکتوریا سکرت از عالی ترین و پرطرفدارترین بادی‌ اسپلش‌ها حاضر در فروشگاه ها خواهد بود که توانسته مورد توجه خیلی از افراد در کل جهان قرار بگیرد .

انواع خوشبو کننده های بدن

انواع خوشبو کننده های بدن

 

مام

مام‌ها تولیدات خوشبو کننده‌ای می باشند که تنها برای زیر‌ بغل‌ مصرف دارند؛ چنانچه اسپری‌های خوشبو کننده تن و بادی اسپلش‌ها را می‌توان به تن اسپری نمود . اگرچه در بکارگیری از مام‌‌ها‌ و محتویات حاضر در آن مذاکره هایی پیش‌ آمده است‌ و بسیاری‌ بکارگیری از آن را به شکل پیوسته و دایمی سفارش نمی‌کنند . مام‌‌ها‌ به شکل مایع‌ (رولی) ، جامد‌ (استیکی) می باشند . مام‌‌های‌ رولی به حالت آبکی بدون رنگ می باشند . مام‌‌های‌ استیکی هم به شکل ژله‌ای یا صابونی (جامد) وجود دارند . معمولاً مام‌‌ها‌ سبب خشکی پوست‌ می‌شوند ازاین‌رو چنانچه دارای پوست‌ خشک می باشید کمتر‌از‌مام بکارگیری نمائید و یا درصورتی‌که پوست‌ حساسی دارید بهتر‌ است از‌ نوع ضد آلرژی آن بکارگیری بکنید .

انواع خوشبو کننده های بدن

انواع خوشبو کننده های بدن

 

روغن‌های معطر‌ و لوسیون‌ها

اگر پوستتان خشک می باشد و قصد دارید محصولی را گزینش بکنید که هم پوست‌ را خشک نکند و هم خوشبو نماید بکارگیری از روغن‌‌های‌ خوشبو و لوسیون‌ها را به شما سفارش خواهیم کرد . روغن‌‌های‌ خوشبو و لوسیون‌ها با آبرسانی و مرطوب‌ ‌کنندگی ، طراوت و نرمی‌ همراه با رایحه‌ی نیکو را به پوست‌ می‌بخشند . هرچند روغن‌‌ها‌ و لوسیون‌های خوشبو کننده‌ای هم وجود دارند که فاقد چربی می باشند و بر اساس آب تولید شده‌اند و ویژه اشخاص با پوست‌ چرب‌ می باشند .

انواع خوشبو کننده های بدن

آشنایی با دو واژه‌ دئودرانت و ضد عرق‌

دئودرانت (deodorant) و ضد عرق‌ (antiperspirant) دو فرآورده با استفاده های متعدد می باشند . دئودرانت‌ها باکتری‌‌های‌ روی پوست‌ را که تولید‌ کننده عطر بد می باشند را کسر می‌دهند . ضد عرق‌‌ها‌ تلاش غدد تولید‌ کننده عرق‌ را کسر می‌دهند . بعضی تولیدات یکی از خصوصیت ها و بعضی دیگر امکان‌پذیر خواهد بود هر دو اثر را داشته باشند . به‌موجب دلایلی دئودرانت‌ها را برتر‌ از‌ ضد عرق‌‌ها‌ می‌دانند اگرچه افرادی می باشند که از عرق‌ نمودن زیادتر از حد گله‌مند می باشند و دوست‌ دارند که مقدار تعریق‌ آن‌ها کسر یابد منتها طرفداران دئودرانت این مبحث را چنین تشریح می‌کنند که درست‌ است‌ که ضد عرق‌‌ها‌ به واسطه‌ وجود آلومینیوم سبب کسر تولید‌ عرق‌ می‌شوند اما موجب زرد گردیدن لباس‌ می‌شوند و عیب‌ دیگری که برای ضد عرق‌ تعبیر می‌کنند این خواهد بود که آن قسمتی که ضد عرق‌ بکارگیری می شود عرق‌ کمتری تولید‌ می نماید و برای رفع عرق‌ تن ، بخش های دیگر پوست‌ عرق‌ می نماید .

انواع خوشبو کننده های بدن

انواع خوشبو کننده های بدن

 

ممنوعیت بکارگیری از تولیدات خوشبو کننده بدن‌

اگر به محتویات حاضر در اشکال خوشبو کننده تن آلرژی دارید از بکارگیری این کالاها اجتناب کنید. در بعضی اشخاص که دارای پوستی خیلی حساس می باشند بکارگیری از اسپری‌ها و مام‌‌ها‌ که بی واسطه با پوست‌ تن در تماس می باشند سبب قرمزی، التهاب و خارش و دیگر عارضه های پوستی می گردد بدین‌لحاظ این اشخاص الزاماً باید قید‌ مصرف این کالاها را بزنند. به اضافه کسانی که دارای آلرژی و یا عارضه های تنفسی از قبیل نفس‌تنگی می باشند هم نباید از اسپری‌های خوشبو کننده بکارگیری کنند . زنان حامله و مادران شیرده‌ هم در بکارگیری از این کالاها مواظب کنند و تا جایی که امکان دارد بکارگیری نکنند.

انواع خوشبو کننده های بدن

نکاتی که به شما یاری می نماید همواره خوشبو باشید

✅ مرتب حمام کنید ، پاکیزه بودن‌ پوست‌ نقش‌ مهمی در کسر بوی‌ بد عرق‌ خواهد داشت . مخصوصاً در وقت های گرم سال حمام‌ رفتن‌ و دوش‌ هرروز را از خاطر نبرید .

✅ شیو و زدودن‌ موهای اضافی سبب کسر میکرب های سازنده بوی‌ بد می‌شوند. برای اینکه موها محلی‌ برای رشد‌ میکرب ها نباشند کوشش نمائید تن خویش را از موهای اضافی تمیز بکنید سپس آگاه خواهید شد که با این عمل چقدر در کسر بوی‌ بد تن اثرگذاری داشته است‌. بی‌درنگ پس از شیو نمودن از کالاها خوشبو کننده بکارگیری نکنید برای‌اینکه سبب سوزش‌ می‌شوند.

✅ همیشه پوشاک پاکیزه استعمال بکنید و وقت هایی که پوستتان پاکیزه می باشد پوشاکی که شسته‌ نشده‌اند و امکان‌پذیر خواهد بود از نگرش شما پاکیزه باشند را بکارگیری نکنید . حتی درصورتی‌که لباسی را چند ساعت به تن داشته‌اید آن را کنار‌ بگذارید و پوشش پاکیزه و شسته‌ گشته را بپوشید .

✅ اگر از مام‌ بکارگیری می‌کنید بر روی لایه‌ی خشک گشته پیشین مجدداً مام‌ مصرف نکنید برای‌اینکه تاثیری در خوشبو گردیدن نخواهد داشت ولی بایستی لایه‌ قدیمی تمیز گشته و بر روی پوست‌ پاکیزه از اول مصرف گردد و اینجاست که ارزش حمام رفتن روزمره آشکار می گردد .

✅ چنانچه جزو‌ افرادی خواهید بود که بی‌نهایت عرق‌ نمی‌کنید یا عرق‌ بد‌بویی‌ ندارید؛ احتیاجی نخواهد بود هرشب از تولیدات خوشبو کننده بدن‌ مصرف بکنید و تنها مراعات بهداشت‌ انفرادی کافیست زیرا بعضی تولیدات دارای ماندگاری چند روزه‌ هم می باشند . ماندگاری را قادر خواهید بود از روی اتیکت کالا متوجه‌ شوید .

 در صورتی که قصد خرید بادی اسپلش را دارید از فروشگاه هفت رژ بازدید نمایید.

5/5 - (18 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *