رنگ ابرو تیره‌ یا روشن؟

رنگ ابرو تیره‌ یا روشن؟ | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

رنگ ابرو تیره‌ یا روشن : پیدا نمودن رنگ به درد بخور برای آرایش‌ ابرو یکی از گام های سخت در خودآرایی خواهد بود و دشواری آن در هنر طبیعی‌ به‌نظر آمدن رنگ ابروها می باشد . زمانی که رنگی که برای ابرو تعیین می‌کنید تا با یاری مداد ، سایه ، ریمل یا رنگ ابرو ، روی تار‌های‌ ابرو اجرا بکنید ، ظاهری‌ غیر طبیعی‌ به صورت شما می‌دهد و با شکل چهره شما تناسب نخواهد داشت . ازاین‌رو گزینش خطا رنگ می‌تواند ابروهای شما را بیشتر از حد تیره‌ نمایش دهد‌ یا بی‌نهایت در صورت جلوه‌گری کند‌ . رنگ ابرو را حتما باید مناسب با رنگ مو و پوست‌ خودتان تعیین بکنید . هنگامی که رنگ به درد بخور را معلوم کردید بایستی آن را خوب روی ابروها اعمال‌ نمائید تا از نهایت کار رضایت داشته باشید . در این پست از مجله‌ی هفت رژ تصمیم داریم که درباره نحوه‌ی گزینش رنگ ابرو برحسب رنگ موی سر و پوست‌ گفتگو کنیم .

چگونه رنگ ابرو را برطبق رنگ مو تعیین کنیم ؟

اگر موهای قهوه‌ای یا تیره دارید ، حتما باید برای ابروهای خودتان سایه‌ای گزینش نمائید که دست‌کم یک‌تا‌ دو پایه روشن‌تر‌ از‌ تناژ رنگ موهایتان باشد‌ . مراعات این مساله موجب می گردد که رنگ ابرو طبیعی‌ به‌نظر برسد و خط ابرو و جبین بی‌نهایت تناژ تیره‌ نداشته باشند . در آخر چهره‌ی بازتر و شاداب‌تر خواهید داشت . به اضافه اینکه چربی های حاضر در پوست‌ سبب می گردند که رنگ ابرو تیره‌تر به‌نظر برسد . ازاین‌رو گزینش رنگی یک‌تا‌ دو مرتبه روشن‌تر‌ از‌ رنگ موهای سر سبب می گردد که ابروها بیشتر از حد در چهره‌ی شما جلوه‌گری نکند . اگر موهای قهوه‌ای یا سیاه دارید ، خوب خواهد شد که برای رنگ ابرو به دنبال رنگ قهوه‌ای کمرنگ بروید . بایستی در پی سایه‌ای باشید که قهوه‌ای روشن‌ است تا بی‌نهایت تیره‌ به‌نظر نرسد؛ به‌ویژه درصورتی‌که موهایی به رنگ قهوه‌ای میانه ​​دارید .

رنگ ابرو تیره‌ یا روشن؟

تناسب رنگ ابرو با صورت‌

اگر ابروهای شما به‌طور عادی تیره باشند ، هیچگاه رنگ ابروی تیره را گزینش نکنید ، چون در این وضعیت چهره شما می‌تواند بسیار بیشتر از حد خشن‌ و ظلمانی به‌نظر برسد . چنانچه به بکارگیری از رنگ تیره‌ تاکید دارید ، به عوض مشکی قادر خواهید بود از رنگ قهوه‌ای تیره‌ بکارگیری بکنید .

اگر موهای بلوند یا قهوه‌ای روشن‌ دارید ، الزاماً باید رنگ ابرو با تناژ رنگی یک‌تا‌ دو درجه‌ تیره‌تر در مقابل موی سرتان گزینش نمائید . بدین‌سبب چنانچه موهای شما رنگ روشنی‌ داراست ، خاطرجمع شوید که رنگ ابروی مورد‌ نظرتان مقداری تیره‌تر گردد تا روی چهره شما جلوه‌ی زیبایی نمایان بکند . تیرگی‌ رنگ ابرو نباید به حدی گردد که عادی به‌نظر نرسد . در حالی که هم اکنون الزاماً باید تیرگی‌ آن به حدی گردد که روی قیافه ظهور پیدا‌ نماید .

اگر موهای طلایی دارید ، در هنگام گزینش رنگ ابرو ، دنبال رنگ خاکستری‌ متمایل به قهوه‌ای بروید . این رنگ موجب می گردد که تناژ ابروهای شما طبیعی‌ به نگرش برسد و در حالی که بیشتر از حد تیره‌ نباشد . ایضاً درصورتی‌که موهای قهوه‌ای خیلی روشن‌ دارید یا موهای روشن‌ با لایت‌های طلایی دارید ، امکان‌پذیر خواهد بود که بخواهید رنگ خاکستری‌ متمایل به قهوه‌ای را تست بکنید . چنانچه موهای سرخ دارید ، برای رنگ ابرو دنبال رنگ بلوند بروید . ازاین‌رو رنگ سرخ موهای خویش را قادر خواهید بود با رنگ ابرو بلوند روشن‌ تکمیل‌ نمائید .

رنگ ابرو تیره‌ یا روشن؟

رنگ ابرو تیره‌ یا روشن؟

 

رنگ ابرو متناسب‌ با پوست‌

برای سازگاری رنگ ابرو با رنگ پوست‌ ، حتما باید به چند نکته‌ی ظریف دقت نمائید . چنانچه پوست‌ شما روشن‌ و مایل به صورتی می باشد ، دنبال رنگ بلوند اندکی مایل به خاکستری‌ بروید . پوست‌‌های‌ صورتی‌رنگ در هنگام برانگیختگی و سرخ‌شدن‌ ، به رنگ صورتی یا سرخ مبدل می‌شوند و چنانچه این خصوصیت را دارید ، در دسته‌ی پوست‌‌های‌ صورتی قرار می‌گیرید . ازاین‌رو در هنگام گزینش رنگ ابرو از تناژ بلوند خاکستری‌ بکارگیری بکنید تا چهره‌ای جذاب و گیرا داشته باشید . به اضافه اینکه چنانچه پوست‌ روشن‌ با موهای تیره‌ دارید ، قادر خواهید بود قهوه‌ای روشن‌ مایل به خاکستری‌ را برای رنگ ابرو تست نمائید.

نکته : تلاش بکنید ابداً از رنگ‌های متمایل به سرخ یا گرم برای ابروهای خویش بکارگیری نکنید ، حتی چنانچه موهایی بلوند یا قهوه‌ای گرم دارید . ابروها در مقابل موهای سر شما خاکستری‌تر می باشند ، ازاین‌رو بکارگیری از رنگ ابرو در تناژ سردتر ، ظهوری طبیعی‌ به قیافه شما می‌دهد . درصورتی‌که پوست‌ شما به سادگی برنزه‌ می گردد یا پوست‌ اصلی خودتان زیتونی می باشد ، رنگ ابروی قهوه‌ای روشن‌ تا میانه را گزینش نمائید . این تلفیق رنگ سبب‌ می گردد که ابرو جلوه‌ی جذابی در مقابل این گونه رنگ پوست‌ داشته باشد‌ . به اضافه درصورتی‌که پوستی تیره‌ دارید ، به دنبال رنگ قهوه‌ای مات‌ در تناژ روشن‌ تا میانه بروید . رنگ ابرو الزاماً باید یک‌تا‌ دو درجه‌ روشن‌تر‌ از‌ رنگ پوست‌ شما گردد تا روی صورتتان خوب به‌نظر برسد .

استفاده از مداد ابرو

یکی از سبک های تقویت رنگ ابرو ، بکارگیری از مداد ابرو می باشد . پیش از آنکه مداد را درون ابروها بکشید ، نوک‌ مداد را قدری روی پوست‌ اطراف ابرو یا گونه‌ بکشید و رنگ آن را در مقابل رنگ مو و پوست‌ بسنجید . با این شیوه آگاه خواهید شد که آیا رنگ این مداد برای ابرو شما خوب می باشد یا نه .

بر حسب رنگ موی سر و رنگ پوست صورت شما ، رنگ مداد ابرو بایستی یک‌ تا‌ دو پایه تیره‌تر یا روشن‌تر‌ از‌ رنگ موهای سرتان باشد‌ . رنگ ابرو الزاماً باید رنگ پوست‌ و موهای شما را کامل سازد و تضادی پدیدار و غیرمنطقی در قیافه ابداع نکند .

از مداد ابرو با نوک‌ ظریف‌ بکارگیری نمائید تا ابروهای شما پرتر به نگرش برسد . هرگز تلاش نکنید که هر فاصله‌ای را در ابروهای خویش با مداد پر بکنید . در عوض‌ ، برای داشتن ظاهری‌ طبیعی‌تر ، بخش فوق و پایین ابروهای خویش را با نوک‌ مداد قشنگ پر بکنید . از تشکیل خطوط عمومی و هموار برای ابرو پرهیز بکنید . در عوض‌ از ضربات کم و فوری مداد برای تولید خطوطی مانند تار‌های‌ مو بکارگیری نمائید . در نهایت ابرو را با یاری یک قلم‌مو رو به فوق منظم نمائید .

رنگ ابرو تیره‌ یا روشن؟

رنگ ابرو تیره‌ یا روشن؟

 

استفاده از ریمل ابرو

برای رنگ نمودن و حالت‌ دادن فوری به ابرو ، بکارگیری از ریمل ابرو ایده‌ی خیلی مناسبی خواهد بود . درصورتی‌که نمی‌خواهید از مداد ابرو بکارگیری نمائید و وقت بسیار هم برای پیرایش ابروها ندارید ، خوب تر خواهد بود دنبال ریمل ابرو بروید . از یک برس زاویه‌دار برای این عمل بکارگیری نمائید . برس را به محتویات‌ ریمل آمیخته نمائید و بعد آن را در سمت خارج و رو به فوق روی ابروها بکشید . ریمل افزون بر تغییر‌ رنگ ابرو ، به پایدار نگه داشتن رنگ و حالت‌ ابروهای شما هم در طول روز‌ یاری می نماید .

رنگ ابرو تیره‌ یا روشن؟

رنگ ابرو تیره‌ یا روشن؟

 

استفاده از سایه برای رنگ‌آمیزی ابرو

یکی دیگر از گزینه‌های تغییر‌ رنگ ابرو ، بکارگیری از سایه می باشد . سایه ظاهری‌ نرم‌تر و ملایم‌تر به ابروهای شما می‌دهد و جایگزین‌ خوبی برای مداد و ریمل ابرو می باشد . برای رنگ‌ نمودن ابرو با سایه ، به یک برس ظریف زاویه‌دار با رنگ سایه‌ برحسب ابرویتان احتیاج دارید . برس را آهسته از بن ابرو به ناحیه بالا‌ بکشید . با برس و سایه می توانید که به عوض تشکیل یک مدل عام با خطوط صیقلی و تصنعی ، خطوطی مانند به مو خلق نمائید . تکان برس روی ابروها را تا هنگامی که قالب ابروها موافق میلتان گردد ، بایستی ادامه‌ دهید .

رنگ ابرو تیره‌ یا روشن؟

5/5 - (26 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *