نکات طلایی‌ گرفتن‌ سفیدی مو
نکات طلایی‌ گرفتن‌ سفیدی مو

نکات طلایی‌ گرفتن‌ سفیدی مو | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 7 دقیقه

نکات طلایی‌ گرفتن‌ سفیدی مو : گرفتن سفیدی مو یکی از اصلی ترین و پر اضطراب ترین مسایل برای زن ها خواهد بود . برای گرفتن‌ سفیدی مو قدم های آورده شده در مطلب را اعمال نمایید . فن های مردانساژ , شامپو غیرطبیعی شیمیایی , دانه‌ تصنعی , پورسانتاژ و پیگمنتاسیون شیوه های موثری برای رنگ کردن موهای سفید‌ می باشند با ما همراه باشید در هفت رژ

۱- نرم نمودن موی سفید‌ برای رنگ گرفتن‌ موهای سفید‌

گرفتن سفیدی مو به دلیل زبر‌ و کلفت بودن‌ موی سپید دشوار تر خواهد بود . ازدیاد کلفتی مو تا حدی از رسیدن رنگ و اکسیدان به مو ممانعت می نماید . ازاین‌رو حتما پیش از رنگ نمودن تماما موهای سفید‌ را شانه نمائید . براشینگ نمودن نرم نمودن مو را افزون‌تر می نماید .

نکات طلایی‌ گرفتن‌ سفیدی مو

نکات طلایی‌ گرفتن‌ سفیدی مو

 

۲- روش مردانساژ برای گرفتن‌ سفیدی مو

اکسیدان به جهت وجود جرم اکسنده آب اکسیژنه پولک‌های‌ مو را باز می کند . ازاین‌رو هر چه فولیکول مو بازتر گردد . گرفتن‌ سفیدی مو خوب تر خواهد شد . ولی این فن با ۲۰ درصد سفیدی مو اثرگذار خواهد بود .

۱) موهایتان را کاملا شانه نمائید .

۲) اکسیدان ۹ درصد را حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی مو بمالید .

۳) پس از سپری شدن این تایم نم اکسیدان را با پنبه بگیرید .

۴) در آخر رنگ و اکسیدان ۶ درصد را روی مو بگذارید .

۵) موهایتان را با آب ولرم‌ شستشو دهید .

۶) آن‌وقت ماسک مو مطلوبی را میان ۵ تا ۷ دقیقه روی مو بگذارید .

۷) در نهایت آبکشی ساده‌ ترجیحا با آب خنک داشته باشید .

۳- روش پورسانتاژ

در روش پورسانتاژ باید به درصد سفیدی مو و رنگ انتخابی هم دقت نمود . حتی به جنسیت !
مورد اول اینکه در روش پورسانتاژ شما نسبت به مقدار سفیدی مو بایست رنگ مو فانتزی افزون کنید . رنگهای فانتزی‌ جزو‌ رنگهای ویژه می باشند . در اکثر موارد دربردارنده رنگهای سرخ و شرابی یا آبی و صورتی می باشند . ازاین‌رو در اکثر موارد پسرها به ندرت‌ دنبال این‌طور رنگها می روند‌ . پس این راه گزینه خوبی‌ درباره آقا پسرها به شمار نمی آید . درباره دخترخانم ها هم دقت نمایند که قسمت اصلی کل رنگ مو قرار است‌ فانتزی‌ گردد .

مورد دوم اینکه ، بکارگیری از واریاسیون متناسب با رنگ انتخابی همچنین به این عمل امداد می نماید . ولی به طورمثال با روش های نوشته گسترش رنگ موی انتخابی را بیشتر کنید .

نکات طلایی‌ گرفتن‌ سفیدی مو

نکات طلایی‌ گرفتن‌ سفیدی مو

 

برای موهایی با ۲۵ درصد سفیدی دستور ذیل بایستی ادا گردد .

سه چهارم رنگ فانتزی‌

یک چهارم رنگ اصلی‌ هم پایه‌ رنگ فانتزی‌

اکسیدان ۶ درصد .

برای موهایی با ۵۰ درصد سفیدی از دستور پایین بکارگیری بکنید .

یک دوم رنگ اصلی‌ هم پایه‌ رنگ فانتزی‌

یک دوم رنگ فانتزی‌

به علاوه ۲ سانت واریاسیون همرنگ‌ رنگ فانتزی‌

اکسیدان ۶ درصد .

برای موهای با ۷۵ درصد سفیدی از دستور پایین استفاده ببرید .

یک چهارم رنگ فانتزی‌

سه چهارم رنگ اصلی‌ هم پایه‌ رنگ فانتزی‌

۳ سانت واریاسیون طبق رنگ فانتزی‌

اکسیدان ۶ درصد .

اگر موهایتان کاملا سپید می باشد ، فرمولاسیون پایین شایسته شما خواهد بود‌ .

رنگهای اصلی‌ یک پایه تیره‌ تر‌ از‌ رنگ انتخابی

۴ سانت واریاسیون مطابق با رنگ انتخابی

اکسیدان ۶ درصد .

پیشنهاداتی برای این روش !

اگر موهایتان حدود ۲۵ درصد سفیدی خواهد داشت . قادر خواهید بود دستور های پایین را بکارگیری کنید .

۱ . رنگ دودی زیتونی فانتزی‌

سه چهارم رنگ آبی دودی

یک چهارم رنگ زیتونی پایه‌ ۶ یا طبیعی‌ اکسترا پایه‌ ۶ .۰۰

اکسیدان ۶ درصد .

۲ . رنگ شکلاتی گرم

سه چهارم رنگ قرمز‌ پایه‌ ۶

۱/۴ شکلاتی پایه‌ ۶

اکسیدان ۶ درصد .

نکات طلایی‌ گرفتن‌ سفیدی مو

نکات طلایی‌ گرفتن‌ سفیدی مو

 

۳ . رنگ شرابی طبیعی‌

سه چهارم رنگ شرابی پایه‌ ۶

یک چهارم طبیعی‌ یا طلایی‌ پایه‌ ۶

اکسیدان ۶ درصد .

نکات طلایی‌ گرفتن‌ سفیدی مو

۴ . رنگ ما‌هاگونی‌ فانتزی‌

سه چهارم رنگ سرخ گیلاسی

۱/۴ ماهگونی پایه‌ ۶

اکسیدان ۶ درصد .

نکات طلایی‌ گرفتن‌ سفیدی مو

۴- ازدیاد مقدار زمان‌ رنگ مو

اگر دایماً پس از نیم‌ ساعت موهایتان را آبکشی می نمائید . این مرحله حتما وقت زیادتری به موهایتان بدهید . به عنوان مثال ۴۵ دقیقه . با این عمل رنگ مجال بسیاری خواهد داشت تا در مو ورود نماید . بعد با آب ولرم‌ موهایتان را شستشو دهید . از ماسک مو خوب بکارگیری بکنید . آن‌گاه با آب خنک یک آبکشی نهایی نمائید . این‌چنین به موهایتان شوک‌ وارد می گردد . در نتیجه فولیکولهای مو بسته‌ می گردد .

۵- اضافه کردن قطره‌ آنتی دمیج برای رنگ کردن موی سفید‌

از آنجا که موهای سفید‌ در اکثر موارد قطور و کلفت است . بنابراین رنگ پذیری مو افت می یابد . به این دلیل حتما از قطرات آنتی دمیج بکارگیری بکنید . این عمل سبب خواهد شد که رنگ پذیری ازدیاد یابد . در نهایت سفیدی مو زیادتر گرفته خواهد شد .

۶- عدم بکارگیری از کلاه یا نایلون

نایلون یا کلاه به سبب ازدیاد حرارت موجب باز‌شدن‌ فوری مو خواهد شد . باز‌شدن‌ رنگ موجب عدم ورود رنگ به عمق‌ مو می گردد . در نهایت مو روشنتر خواهد شد . منتها در شکل باز بودن‌ موها رنگ با اکسیژن کنش می دهد‌ . پس شدت‌ رنگ زیادتر می گردد .

نکات طلایی‌ گرفتن‌ سفیدی مو

۷- عدم بکارگیری از شامپوهای قلیایی پس از رنگ

پس از رنگ مو موهایتان را شستشو ندهید . تنها با آب ولرم‌ رنگ و اکسیدان را از مو بیرون بکنید . آن‌وقت ماسک مو بزنید . پس از سپری شدن ۵ تا ۱۰ دقیقه موهایتان را با آب خنک بشویید . آب خنک موجب تولید شوک‌ به موهایتان خواهد شد . درنتیجه فولیکولهای مو بسته‌ گشته و رنگ بیرون نمی گردد . مورد دیگر اینکه شامپو نمودن ترجیحا سه تا پنج روز‌ از رنگ بایستی باشد‌ . شامپو تثبیت‌ کننده رنگ مو همچنین جزو‌ گزینش های شایسته خواهد بود .

۸- روش پیگمنتاسیون یا پرکلراسیون یا دانه‌ تصنعی

این فن همچنین جزو‌ یکی از عالی ترین شیوه هاست . گرفتن‌ سفیدی مو با رنگ روشن‌ به وسیله فن پیگمنتاسیون یا دانه‌ تصنعی خوب تر می باشد اعمال گردد . اما به دو شکل اعمال می گردد .

روش نخست گرفتن‌ سفیدی مو

روش نخست قدیمی‌ تر خواهد بود . بی‌تردید در بیشتر موارد ایجاد‌ آلرژی هم امکان‌پذیر خواهد بود به وجود آید . در آغاز رنگ را به شکل خالی‌ و بی اکسیدان بر روی مو بگذارید . پس از سپری شدن ۱۰ دقیقه موهایتان را به هیچ وجه شستشو ندهید . تنها با یک حوله آن را از مو تمیز کنید . پس‌ازآن رنگ و اکسیدان ۶ درصد را روی همان مو بگذارید . پس از طی زمان ضروری موهایتان را شستشو دهید. ماسک مو و آبکشی نهایی همچنین پایداری رنگ و صحت مو را افزون‌تر می نماید . به علاوه پی اچ رنگ مو حدود ۱۱ می باشد . قلیای خالی‌ موجب تولید تاول‌ و آلرژی روی پوست‌ سر می گردد . اما از سمت دیگر فولیکولهای مو به سختی باز می گردد . رنگ بی‌نهایت خوب به عمق‌ مو سرایت می نماید . رنگ به تنهایی موجب صدمه سخت به مو خواهد شد . ازاین‌رو این شیوه بسیار شایسته خواهد بود .

روش دوم گرفتن‌ سفیدی مو

روش دوم خوب تر خواهد بود. در شروع رنگ و اکسیدان ۶ درصد را روی مو بگذارید . کوشش نمائید . آمیخته رنگ و اکسیدان نسبتا پرمایه باشد‌ . پس از ۳۵ دقیقه با حوله رنگ و اکسیدان را از مو تمیز نمائید. در ۱۰ دقیقه نهایی رنگ مو را به تنهایی (و بی اکسیدان) روی مو (مخصوصا روی بخش های سفید) قرار دهید . با این عمل شدت‌ رنگ را بی‌نهایت می نمائید . بنابراین به سبب تنظیم‌ پی اچ رنگ با اکسیدان ، اضافه کردن رنگ در بخش آتی صدمه بسیاری به مو یا پوست‌ سر نمی رساند.

۹- گرفتن‌ سفیدی مو با بکارگیری از ترکیب‌ رنگ مطلوب

رنگهای طبیعی‌ اکسترا گزینه کاملی برای پوشش‌ سفیدی مو می باشد . این رنگها با دو صفر‌ بعداز ممیز‌ عدد گذاری می گردند . در اکثر موارد از ۴ .۰۰ تا ۸ .۰۰ بنیان گذاری می گردند . این رنگها از رنگهای طبیعی‌ تیره‌ تر می باشند . به علاوه تلفیق این رنگها با رنگهایی گرم مانند قهوه ای شکلاتی گزینه خوبی خواهد بود . در رنگهای ترکیبی برای موهایی با پایه سفید‌ اصلا نباید قرمزی وجود داشته باشد‌ . بدین‌سبب حتما از توناژهای زیتونی و واریاسیون سبز در ترکیب با رنگها بکارگیری کنید . به علاوه رنگهای دودی از پایه‌ ۵ تا ۷ گزینش مناسبی برای پوشش‌ سفیدی مو می باشد . این رقم های دودی رنگ را بسیار تیره‌ هم نمی نماید . برای پوشش‌ سفیدی دایماً از اکسیدان ۶ درصد بکارگیری کنید .

۱۰- گرفتن‌ سفیدی مو با شامپو غیرطبیعی شیمیایی

اگر تمایل دارید رنگ روشن‌ روی موی سفید‌ قرار دهید . خوب تر خواهد بود موهایتان را شامپو غیرطبیعی شیمیایی نمایید‌ . با استعمال از این فن فولیکولهای مو باز می گردد . پس رسیدن رنگ به عمق‌ مو زیادتر خواهد بود . سفیدی مو خوب تر پوشش‌ داده می گردد . از سمت دیگر با شامپو غیرطبیعی فاصله‌ میان موهای تیره‌ و سفید‌ کمتر خواهد شد . با این تضاد کم ، یکدستی رنگ همچنین افزون‌تر خواهد شد . ازاین‌رو گرفتن‌ سفیدی مو به حالت درست اعمال می گردد .

یک پیمانه‌ پودر‌ دکلره مناسب‌

یک پیمانه‌ اکسیدان ۹ درصد

یک پیمانه‌ شامپو

۱۵ قطره‌ آنتی دمیج یا ۵ میل‌ اولاپلکس

را قاطی بکنید . آن‌وقت از ریشه‌ تا ساقه‌ مواد‌ را به مو آمیخته کنید . پس از توقف ۲۰ دقیقه موهایتان را با آب بشویید ماسک مو اصلاح کننده زده‌ و آبکشی ساده‌ بکنید . پس از خشکاندن مو رنگهای روشن‌ را قادر خواهید بود به کار‌ ببرید . تلاش نمائید از رنگهای ۸ .۰۰ و طبیعی‌ ۷ همراه با ۷ دودی همچنین بکارگیری نمائید . با اینکار همراه با گرفتن‌ سفیدی مو ، رنگ مو روشنی‌ حاصل‌ می گردد .

5/5 - (25 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *