آموزش ترکیب سایه چشم

آموزش ترکیب سایه چشم | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

آموزش ترکیب سایه چشم به طور کامل: آموزش آرایش چشم برای مبتدیان با ما همراه باشید در سایت هفت رژ مجله آموزشی زیبایی

آرایش چشم می تواند بسیار سرگرم کننده باشد زیرا شما می توانید با رنگ های مختلف که چشم های شما را برجسته می کند بازی کنید. رنگ ها و سایه های مختلف سایه چشم به زیبا سازی چهره شما و جلوه ای تازه به آن کمک می کند. اما ترکیب سایه چشم کلیدی است. اگر این مرحله مهم را به هم بزنید ، اساساً آرایش چشم خود را خراب می کنید. چرا؟ زیرا ترکیب سایه چشم به طور کامل می تواند تغییر دهنده بازی باشد! ترکیب رنگ های پالت سایه چشم شما را گرد هم می آورد و مطمئن می شوید که سایه های تیره بر رنگهای روشن تر غلبه نمی کند. ترکیب کردن همچنین باعث می شود چشم های کوچک بزرگتر به نظر برسند فقط با تکنیک کاملی که رنگ های خاصی را روی پلک های خود قرار می دهید. به غیر از سرمایه گذاری روی پالت های مناسب سایه چشم ، مطمئن شوید که برس مخصوص ترکیب چشم را خریداری کرده اید. یک قلم مو خوب به شما کمک می کند تا از ایجاد لکه چشم در چشم جلوگیری کنید ، زیرا از خطوط تندی که رنگ های مختلف را جدا می کند اجتناب می کنید.سایه هایی که به صورت یکپارچه در یکدیگر پخش می شوند بهترین ظاهر را ایجاد می کنند.

راهنمای گام به گام ترکیب سایه چشم

شما می توانید سایه چشم خارق العاده ای با رنگ های مختلف ایجاد کنید از آنها به صورت جداگانه یا با ترکیب سایه ها و بافت ها استفاده کنید. ترکیب کردن کلیدی خیلی مهم است. با این حال ، چند تکنیک برای سایه چشم وجود دارد که باید بدانید تا بتوانید از آرایش چشم خود استفاده کنید. اگر شما فردی هستید که با مراحل آرایش چشم مشکل دارید ، در اینجا یک راهنمای کامل در مورد نحوه استفاده از سایه چشم و ترکیب کامل آن را برای شما شرح داده ایم.

مرحله ۱: چشمان خود را آماده کنید و از پرایمر چشم استفاده کنید

اگر می خواهید چشمان شما زیبا به نظر برسند ، با یک پایه صاف شروع کنید. می توانید از پرایمر سایه چشم برای آماده سازی چشمان خود و ایجاد پایه ای مناسب برای آرایش چشم خود استفاده کنید. اگر پلک های چربی دارید ، یک پرایمر خوب همچنین باعث می شود سایه چشم شما طولانی مدت بماند و از ایجاد چین و چروک جلوگیری کند. یک پرایمر رنگی می تواند به یکدست شدن هرگونه تغییر رنگ کمک کند و به رنگ چشم کمک می کند تا روشن تر به نظر برسد. همچنین می توانید فونداسیون خود را به آرامی روی پلک های خود بکشید تا آن سطح کاملاً صاف باشد.

آموزش ترکیب سایه چشم

آموزش ترکیب سایه چشم

 

مرحله ۲: ایجاد یک پایه

هر آموزش گام به گام آرایش چشم به شما می گوید که یک پایه صاف و یکدست چقدر اهمیت دارد. حتی اگر از بکارگیری سایه های رنگی چشم خودداری می کنید ، یکی از مهمترین نکات سایه چشم این است که از سایه پایه در سراسر پلک خود استفاده کنید. رنگ پایه باید نزدیک به رنگ طبیعی پوست شما باشد. از یک برس ترکیبی از سایه چشم استفاده کنید تا آن را روی پلک خود بمالید و آن را تا آخر پلک خود ببرید. این سایه چشم رنگ پوست شما را یکدست می کند. از یک برس تمیز برای مخلوط کردن لبه ها به آرامی استفاده کنید تا خطوط ناهموار وجود نداشته باشد.

آموزش ترکیب سایه چشم

آموزش ترکیب سایه چشم

 

مرحله ۳: گوشه داخلی چشم خود را برجسته کنید

یکی از بهترین نکات آرایش چشم برای بازکردن چشم های کوچک و یا جلوه دادن چشم ها ، استفاده از سایه چشم روشن در گوشه داخلی است. از نوک برس سایه چشم تخت استفاده شده در مرحله قبل برای مات کردن استفاده کنید. آن را به گوشه داخلی چشم خود بمالید تا مقداری نور به آنها وارد شود. اگر با روشن ترین سایه شروع می کنید به شما کمک می کند زیرا در نهایت می توانید سایه های تیره تر را با همان برس سایه چشم بزنید. همچنین می توانید از همان سایه روی استخوان ابرو به عنوان هایلایت استفاده کنید.

آموزش ترکیب سایه چشم

آموزش ترکیب سایه چشم

 

مرحله ۴: نقطه چین خوردگی پلک خود را مشخص کنید.

با بستن چشمان خود در پیدا کردن نقطه چین خوردگی پوست ، چین و چروک خود را پیدا کنید. در برخی از اشکال چشم ، چین و چروک چشم را می توان کاملاً تعریف کرد. از طرف دیگر ، چین می تواند برای دیگران مانند چشم های بادامی شکل ظریف باشد. برای مشخص کردن نقطه چین خوردگی خود از رنگ چشم استفاده کنید. این باید حداقل یک سایه تیره تر از سایه اصلی شما باشد. برای اعمال سایه یک برس سایه چشم را انتخاب کنید. بیشتر مردم ترجیح می دهند یک برس کوچک برای کنترل بهتر داشته باشند. شما می توانید هر رنگ یا سایه ای را که می خواهید بر اساس ایده های سایه چشم برای آرایش خود انتخاب کنید. برای داشتن ظاهری دودی ، سایه های مشکی مات یا طوسی برای بیشتر رنگ های پوست بهتر جواب می دهد.

آموزش ترکیب سایه چشم

آموزش ترکیب سایه چشم

 

مرحله ۵: ترکیب کنید!

هنگامی که نقطه چین خوردگی خود را با خط چشم مشخص کردید ، یک خط را مشاهده می کنید که چین و چروک شما را از استخوان ابرو و پلک جدا می کند. اینجاست که ترکیب سایه چشم به کار می آید. از یک برس تمیز برای پخش لبه ها استفاده کنید. همچنین می توانید برس سایه چشم را به آرامی در همان سایه ای که در چین خود استفاده کرده اید بمالید و سپس از آن برای ترکیب لبه ها استفاده کنید. با استفاده از حرکت برف پاک کن شیشه ، رنگ اضافی پلک را از بین ببرید و سایه را به طور یکنواخت پخش کنید.

از این چین به عنوان راهنمای پایه چشم خود استفاده کنید و از هر سایه دلخواه خود در مرکز پلک های خود استفاده کنید. می توانید از برس سایه چشم تخت استفاده کنید و آن را روی پلک خود بمالید. مطمئن شوید که آن را با سایه هایلایت گوشه داخلی و سایه چین ترکیب می کنید. از یک برس ترکیبی استفاده کنید و آن را روی پلک خود بکشید تا سایه ها را ترکیب کنید تا خطوط تندی وجود نداشته باشد و در عین حال رنگها به تنهایی خودنمایی کنند. خط چشم ، ریمل و مژه مصنوعی را برای تکمیل آرایش چشم خود بکارگیری کنید.

5/5 - (17 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *