پرایمر رنگی آرایشی چیست‌ و چه رنگهایی دارد‌

پرایمر رنگی آرایشی چیست‌ | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

پرایمر رنگی آرایشی چیست‌ و چه رنگهایی دارد‌ : همانطور که می دانید پرایمرها فواید زیادی دارند و بکارگیری از آنها می تواند اثرگذاری حیرت انگیزی در چگونگی پیرایش ما داشته باشد‌ . ‌بنابراین ، خیلی از دخترخانم ها درست‌ در هنگام خریداری پرایمر خویش آگاه می گردند که این کالاهای آرایشی مدل‌های‌ فراوانی دارند و در رنگهای متفاوتی ارائه می گردند . به همین سبب ، در این مطلب به علت های بکارگیری از پرایمرها ، رنگهای متعدد آنها و هم موردهای بکارگیری از هر رنگ خواهیم پرداخت تا به آسانی بتوانید پرایمر رنگی مورد‌ احتیاج و سزاوار پوست‌ خویش را تهیه کنید با ما همراه باشید در سایت هفت رژ

دلایل بکارگیری از پرایمر رنگی

ممکن خواهد بود که بعضی از بخش های پوست‌ به علت های متفاوتی از جمله مشکلات پوستی ، قرمز‌ یا تیره‌ تر‌ از‌ سایر نواحی باشد‌ . در اینصورت به شما پیشنهاد می دهیم تا برای داشتن پوستی با ظاهری‌ متناسب و یکدست ، قبل از خودآرایی چهره خویش از یک پرایمر رنگی بکارگیری بکنید .

پرایمر رنگی برای خنثی نمودن رنگ پوست‌ و در حقیقت اصلاح رنگ پوست‌ بکارگیری می گردد و به پوست‌ ظاهری‌ کاملا یکدست می دهد . به صورت عام پرایمرهای رنگی در رنگهای بنفش‌ ، صورتی ، سبز ، زرد و هلویی وجود دارند که در دنباله این مطلب درمورد هر رنگ و علت بکارگیری از آن توضیحاتی را ارائه‌ می دهیم . مورد دیگر این که قادر خواهید بود با دیدن تصویرها در مورد‌ بکارگیری از پرایمر معلومات زیادی به دست آورید .

پرایمر رنگی آرایشی چیست‌

۱ – پرایمر بنفش‌

طیف رنگ زرد در پوست‌ ، در اکثر موارد قیافه شخص را کم‌توان ، مریض و حتی اندکی پیرتر نشان‌ می دهد‌ . در برخی موارد عواملی از جمله مریضی ، استفاده بعضی از دوا ها و یا حتی علت های ژنتیکی سبب زردی پوست‌ و در نهایت نارضایتی شخص از پوست‌ خویش می گردد . در این صورت این شخص الزاماً باید بداند که بکارگیری از یک پرایمر بنفش‌ ما قبل از پیرایش می تواند این مساله را رفع سازد برای‌اینکه این رنگ ، زردی پوست‌ را خنثی می نماید و سبب می گردد تا پوست‌ درخشنده تر و جوان‌ تر مشاهده گردد .

۲ – پرایمر صورتی

اگر پوست‌ شما دارای ظاهری‌ ناتوان می باشد ، برای شاداب‌ نشان‌دادن‌ قیافه قادر خواهید بود از پرایمر صورتی رنگ بکارگیری نمائید . رنگدانه های صورتی این پرایمر رنگی به هر پوستی درخشش ویژه ای می بخشد و آن را باطراوت تر نشان‌ می دهد‌ . افزون بر آن ، این پرایمر بخش های تیره‌ پوست‌ را خیلی خوب پوشش می دهد . ازاین‌رو چنانچه کم‌توان و فرسوده بودید و تصمیم دارید پس از ساعتها کار‌ به ضیافت بروید ، برای بازگرداندن‌ طراوت به پوست‌ خویش حتما قبل از خودآرایی از این پرایمر بکارگیری نمائید تا نتیجه‌ خوب آن را با چشمهای خود‌ نظاره نمایید .

پرایمر رنگی آرایشی چیست‌

پرایمر رنگی آرایشی چیست‌

 

۳- پرایمر سبز

همانطور که قبل از این هم مطرح شد ، بعضی از اشخاص به علت های متفاوتی از جمله عارضه های پوستی ویژه ، آلرژی پوستی و حتی به دلایل ژنتیکی دارای پوستی خیلی حساس و قرمز‌ می باشند که وجود این قرمزی در نواحی گوناگون قیافه ، آنها را ناراحت می کند . اکثر افرادی که پوستی مستعد‌ جوش‌ دارند ، از مبحث قرمزی رنج‌ می برند‌ . پرایمرهای سبز رنگ کاملا برای خنثی نمودن رنگ سرخ چهره تولید شده اند و به همین سبب اصلاً روی پوست‌ را سبز نمی نماید ولی تنها قرمزی آن را از میان می برد و رنگ پوست صورت را کاملا یکدست و خنثی می سازد . در صورتی که قرمزی پوست صورت تنها در چند بخش از چهره وجود دارد‌ قادر خواهید بود از پرایمر رنگی بر روی همان مناطق و به عنوان مثال برای درمان‌ جوش‌ بکارگیری نمائید . بنابراین در صورتی که حد قرمزی پوست‌ شما بی‌نهایت و وسیع می باشد ،قادر خواهید بود از این پرایمر در همه نواحی پوست‌ خویش بکارگیری نمائید .

۴ – پرایمر زرد

اگر جزو‌ آن گونه از افرادی می باشید که پوست‌ و مو و چشمانی روشن‌ دارند ، پس شاید رنگ روشن‌ پوست‌ شما نمی تواند رگ‌های‌ خونی‌ آبی یا بنفش‌ صورتتان را بپوشاند و به همین علت رگ‌ها‌ به‌ویژه در پیرامون چشمها مشاهده می گردند . براین‌اساس برای پوشانیدن این بخش های چهره می توان‌ از پرایمرهای زرد رنگ بکارگیری نمود . در برخی موارد همچنین افرادی که دارای پوستی تیره‌ و غیر یکدست می باشند و یا در بخش هایی از چهره خویش جوش‌های‌ سر سیاه‌ دارند ، برای روشن‌کردن‌ رنگ صورت و یکدست نمودن پوست‌ می توانند قبل از پیرایش از این پرایمر رنگی بکارگیری نمایند .

پرایمر رنگی آرایشی چیست‌

پرایمر رنگی آرایشی چیست‌

 

۵ – پرایمر هلویی

برخی از عوامل مشابه تابش‌ اشعه آفتاب ، تحولات هورمونی و یا افزایش یافتن سن سبب زیادتر شدن ملانین سازی در پوست صورت و در نهایت تشکیل حلقه‌ها‌ و لکه‌های‌ تیره‌ بر روی پوست‌ چهره می گردند . اگرچه پرایمرهای هلویی رنگ عملا تاثیری در معالجه این مساله ندارند منتها در عین‌ حال‌ ، راه‌ حلی خیلی خوب برای پوشانیدن این‌گونه تیرگی‌هایی‌ در پوست‌ می باشند . به عبارت‌ دیگر این پرایمر مجزا از بازه رنگ پوست‌ صورت‌ شما ، پوست‌ را کاملا یکدست و صیقلی می نماید .

در نهایت الزاماً باید گفت‌ در صورتی که پوست صورت شما از رنگ دچار‌ عیب هایی همچون تیرگی‌ ، لک ، جوش‌ و قرمزی خواهد بود و یا حتی درصورتی‌که ظاهری‌ کم‌توان ، بی‌نور و مریض گونه‌ دارا است ، به آسودگی قادر خواهید بود به یاری اصلاح کنندههای رنگی به اسم پرایمر رنگی این ناهماهنگی‌ رنگی پوست‌ چهره را رفع سازید و در نهایت قبل از پیرایش خویش ، پوستی با رنگ کاملا خنثی و یکدست داشته باشید.

پرایمر ایرانی چه مارکی خوبه

در حال‌ حاضر اقسام پرایمر با برند های معروف و غیر معروف در فروشگاه ها وجود دارند که خوب تر خواهد بود شما گونه ای از این کالای آرایشی را گزینش بکنید که با پوستتان سازگاری‌ داشته باشد‌ . حتما نوع‌ پوست خود را در زمان خریداری پرایمر مورد توجه قرار دهید . مارک های ایرانی و خارجی‌ فراوانی هستند که پرایمر‌های باکیفیتی تولید نموده اند . تنها بایستی تست نمائید که با پوستتان سازگاری‌ دارند یا نه ؟ در حال‌ حاضر پرایمر کالیستا در میان باقی مارک ها شهرت زیادی دارد‌ .

خرید پرایمر کالیستا از هفت رژ

 

پرایمر صورت‌ با قیمت‌ مناسب

به قصد آگاهی از قیمت اقسام پرایمر و مارک های متعدد آن فقط کافی می باشد که سری‌ به سایت گوگل بزنید و یا در فروشگاه های آرایشی اقسام پرایمر صورت‌ را ملاحظه بکنید . در این صورت‌ قادر خواهید بود از قیمت اقسام پرایمرها و به اضافه ارزان‌ترین قیمت‌ پرایمر باخبر شوید .

خرید پرایمر مای از هفت رژ

قیمت‌ پرایمر ارزان‌

چنانچه برای پوست صورت و سلامت‌ خودتان ارزش قایل هستید ، تلاش نمائید که پیش از دقت به قیمت پرایمر آرایشی برای اقسام پوست‌ به وضعیت کیفی این کالا دقت نمائید . زیرا چنانچه پرایمری ارزان‌ و بی‌کیفیت گزینش نمائید ، قطعا در بلند مدت‌ به پوستتان صدمه می‌زنید .

4.2/5 - (33 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *