درمان قرمزی صورت با روش های طبیعی

درمان قرمزی صورت | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

درمان قرمزی صورت با روش های طبیعی : با ما همراه باشید در هفت رژ

قرمزی چهره ، علت های بسیاری می‌تواند داشته باشد‌ که می‌تواند ظاهر زیبای پوست‌ صورت‌ را افت دهد‌ . این علت ها عبارتند از :

۱ – روزاسه (نوعی مریضی پوستی التهابی)

۲ – کنش عادی تن در مقابل آفتاب‌

۳ – کنش در مقابل بعضی از دارو‌ها‌ یا ماده‌های غذایی آلرژی‌زا

۴ – یائسگی

۵ – میل کردن خوردنی های تند‌

۶ – اسکار و جایگاه آکنه

راه‌های رفع کردن و پوشاندن‌ قرمزی چهره

چای سبز

از خاصیت های چای سبز برای جذابیت پوست صورت ، موها و اندام ، مطلب‌های بسیار شنیده‌اید و این دفعه ضروری خواهد بود اثر‌گذاری آن بر کاستن قرمزی چهره را هم بدانید .

۲ عدد‌ چای سبز کیسه‌ای را در ۲ فنجان آب گرم قرار دهید و چندین دقیقه صبر نمایید تا چای به صورت کامل دم بیاید . آن‌گاه چای کیسه‌ای را بیرون بیاورید و حل‌شده آن را در یخچال بگذارید تا سرد و خنک گردد . پس از خنک‌ گشتن ، یک قطعه پارچه منزه را درون چای سبز بزنید و برای مقدار ۵ تا ۱۰ دقیقه پارچه را روی پوست‌ صورت خود قرار دهید تا جذب‌ پوستتان گردد .

این معالجه برای برطرف کردن قرمزی چهره و جذابیت پوست صورت خیلی خوب می باشد و حتما باید آن را روزانه اعمال دهید . چای سبز دارای خصوصیات ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی خواهد بود که افزون بر کسر قرمزی چهره ، خوشگلی پوست‌ و جوانی آن را همچنین تضمین‌ می نماید و از تولید چین‌ و چروک خودداری می‌نماید .

درمان قرمزی صورت با روش های طبیعی

درمان قرمزی صورت با روش های طبیعی

 

وازلین

وازلین یک معالجه بسیار خوب برای اقسام التهابات پوستی خواهد بود که می‌تواند در کاستن قرمزی چهره همچنین اثرگذار باشد‌ . تنها کافی می باشد که هر شب یک بستر ظریف از آن را روی پوست خود بگذارید و صبحدم فردا صورتتان را شستشو دهید . وازلین برای جذابیت پوست‌ از سال‌ها قبل مورد‌ بکارگیری قرار می‌گرفت که اثربخشی آن هم به صورت کامل ثابت‌ گشته و قطعی خواهد بود .

وازلین پوست‌ را به صورت کامل مرطوب‌ می کند و قرمزی چهره که ناشی‌ از خشکی پوست‌ خواهد بود را افت می‌دهد ، براین‌اساس چنانچه پوست‌ خشکی دارید ، هر شب از این ماده‌ بسیار عالی برای مرطوب شدن و جذابیت پوست‌ خویش بکارگیری نمایید .

درمان قرمزی صورت با روش های طبیعی

درمان قرمزی صورت با روش های طبیعی

 

عسل

مقداری عسل‌ طبیعی‌ و ناب را روی پوست صورت خویش بمالید و پس از مدت زمان ۳۰ دقیقه آن را شستشو دهید . درصورتی‌که بتوانید این عمل را هرروز ۲ تا ۳ دفعه اعمال دهید ، در کاستن قرمزی چهره بی‌نهایت اثرگذار خواهد بود‌ . تنها تلاش نمایید که پیش از آن ، خاطرجمع شوید که پوستتان کاملا پاک می باشد و روی آن ناپاکی ، گرد‌ و خاک و چربی وجود نخواهد داشت .

عسل یک مرطوب‌ کننده واقعی می باشد که ویژگی ضدالتهابی و آنتی اکسیدانی دارا است و برای جذابیت پوست صورت و کاستن قرمزی بسیار ثمربخش خواهد بود .

درمان قرمزی صورت با روش های طبیعی

درمان قرمزی صورت با روش های طبیعی

 

کمپرس سرد‌

یک حوله نرم و پاکیزه را در آب خیلی سرد‌ ، بخیسانید و پس‌ازآن به مدت زمان ۵ تا ۱۰ دقیقه آن را روی صورتتان قرار دهید تا حس سبکی‌ و طراوت به پوستتان دست بدهد . مورد دیگر این که قادر خواهید بود حوله مرطوب را برای چند دقیقه در فریزر بگذارید تا سرد‌ گردد و آن‌وقت آن را روی پوستتان قرار دهید .

سرد نمودن پوست‌ موجب طراوت و کاستن التهاب آن می گردد و در جذابیت پوست صورت و لطافت آن موثر می باشد . هرروز ۲ دفعه این عمل را انجام دهید و نظاره‌گر تدریجی قرمزی چهره و التهاب آن باشید .

درمان قرمزی صورت با روش های طبیعی

درمان قرمزی صورت با روش های طبیعی

 

نکته‌های موثر برای جذابیت پوست صورت و کاستن قرمزی چهره

۱ . از خوردن مایعات و آشامیدنی های گرم پرهیز نمایید و خوراک های تند‌ هم میل‌ نکنید . این دو چیز موجب زیادتر شدن‌ قرمزی چهره می‌شوند .

۲ . در طول روز‌ آب فراوانی بنوشید و از خوردنی های آبکی از قبیل سوپ‌ و انواع سبزی‌های‌خوردنی زیادتر بکارگیری نمایید که افزون بر کاستن قرمزی چهره ، در جذابیت پوست صورت و جوان‌ ماندن‌ آن هم اثرگذار می باشد .

۳ . رژیم‌ غذایی مناسب داشته باشید که در آن اقسام ویتامین از جمله : A ، B ، C و E و به اضافه روی ، منیزیم و آهن‌ که در جذابیت پوست صورت و مو خیلی تاثیرگذار خواهند بود .

۴ . از جذابیت پوست صورت خویش در مقابل دمای شدید‌ هوا‌ (هم داغی و هم سرمای بی‌اندازه زیاد) حفاظت نمائید .

۵ . روزانه از تونر ، مرطوب‌ کننده و ضدآفتاب بکارگیری نمایید .

5/5 - (13 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *