۵ روش جذاب برای بستن موها
  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۳ سال پیش
  • مدل مو

5 روش جذاب برای بستن موها | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

۵ روش جذاب برای بستن موها : با ما همراه باشید در هفت رژ

موهای خود را به شکل یک نان درآورید در صورت داشتن چند تکه کوتاه کوتاه از نان خارج کنید. یک اسکرانچی متوسط ​​تا بزرگ را در بالای نان بکشید تا در قسمت پایه بنشیند. این یک ظاهر عالی برای استفاده از پاپیون اسکرینچی است ، زیرا می توانید موها را در عقب یا جلو به دلخواه بکشید.

5 روش جذاب برای بستن موها

5 روش جذاب برای بستن موها

5 روش جذاب برای بستن موها

 

این ظاهر زیبا برای موهای بلندتر است! موهای خود را به یک طرف جمع کنید و با استفاده از یک کش موی تار متوسط ​​ببندید تا حدود ۴ اینچ از قسمت پایین موها محکم شود. کش مو را یک اینچ پایین بیاورید و با کشیدن قسمت ها در جهت مخالف از انگشتان خود برای کشیدن بافت استفاده کنید برای شل کردن بافت و گسترده تر نشان دادن آن برای پوشاندن کش مو از اسکرانچی کوچک تا متوسط ​​استفاده کنید. بسته به هر گونه موی چتری یا لایه ای که دارید ، می توانید قطعات را در قسمت جلو بگذارید یا در صورت لزوم آنها را به موها وصل کنید.

5 روش جذاب برای بستن موها

موهای خود را در یک دم اسبی بلند و متوسط ​​جمع کرده و با یک کش موی معمولی محکم کنید. انگشتان خود را در قسمت بالای سر خود قرار دهید و قسمت هایی از موهای شل شده خود را در بالا بکشید تا کمی حجم ایجاد کنید و موهای اطراف صورت خود را بکشید و موهای کوچک و متوسط ​​خود را در اطراف دم اسبی اضافه کنید. این نیز یک مدل موی عالی است که می توانید بعد از استفاده از اسپری بافت انجام دهید تا بافت کمی برای موهای خود داشته باشید.

5 روش جذاب برای بستن موها

5 روش جذاب برای بستن موها

 

موهای خود را در بالا گره بزنید همچنین می توانید برای افزایش حجم مو به موهای خود اضافه کنید و یک اسکرچی کوچک تا متوسط ​​را روی گره بکشید.

5 روش جذاب برای بستن موها

دو قسمت از موهای خود را که دقیقاً بالای گوش شما می ریزند ، بگیرید و هر دو را به سمت یکدیگر بچرخانید (یا می توانید یک پیچ تنگ انجام دهید یا یک چرخش شل تر انجام دهید ، اما فقط سعی کنید آنها را به طور یکنواخت بچرخانید). پس از پیچ خوردن ، پشت سر را با یک بند مو محکم کنید و سپس یک اسکرنک را در بالای بند مو اضافه کنید. این یکی دیگر از مدل موهای عالی برای استفاده از پاپیون یا کراوات است زیرا می تواند پشت موهای شما را رها کند. شما همچنین می توانید برخی از تکه های مو را در اطراف صورت خود کنار بگذارید یا همه موهای خود را در مدل مو بچرخانید این به شما بستگی دارد!

5 روش جذاب برای بستن موها

5/5 - (25 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *