بهترین محصولات برند گلدن رز (Golden Rose)

بهترین محصولات برند گلدن رز | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 7 دقیقه

بهترین محصولات برند گلدن رز (Golden Rose) : یکی از مشهور ترین مارک های وسایل آرایش‌ در ایران است که با بها و وضعیت کیفی خوب توانسته در میان دخترخانم های ایرانی و سالن‌های‌ زیبایی‌ معروفیت بسیاری کسب نماید محصولات آرایشی گلدن رز جزو‌ زیر‌ مجموعه‌ گروه برند‌ ارکول گلدن رز یکی از مطلوب ترین مارک های وسایل آرایش‌ است که از معتبرترین برند‌های‌ وسایل آرایش‌ در ترکیه می باشد با ما همراه باشید در هفت رژ

Golden -Rose کالاهای آرایشی متنوعی نظیر اقسام لاک‌ با وضعیت کیفی خوب در رنگهای متنوع ، انواع‌ رژهای مدادی / رژگونه /کرم پودر‌ ها/پرایمرها و … داراست که این تولیدات با جامع ترین رنگ بندی یکی از پر فروشترین برند‌های‌ آرایشی در ایران به حساب‌ می آید .

ارکول یکی از بزرگ‌ ترین تولیدکنندگان کالاهای آرایشی در ترکیه می باشد و تولیدات خود‌ را با برند‌های‌ دایانا /گلدن رز/کلاسیک/میس سلن وامیلی به فروشگاه ها ارائه کرده است‌ . این شرکت در سال ۱۹۸۳ با قصد به وجود آوردن محصولاتی با وضعیت کیفی بالا‌ و بها مناسب‌ بنیان گذارده شد . شرکت ارکول ، جزو‌ ۵ کمپانی عالی تولیدکننده و صادرکنندۀ لاک‌ هست که تولیدات خود‌ را به بیشتر از ۹۰ کشور‌ در کل جهان ارائه می نماید .

کرم پودر گلدن رز مدل ساتین ( Satin Smoothing )

بهترین محصولات برند گلدن رز

خرید کرم پودر گلدن رز مدل ساتین از هفت رژ

از تولیدات پرفروش مارک گلدن رز می‌توان به کرم پودر گلدن رز satin اشاره کرد که دربردارنده ویتامین E بوده و موجب نرمی و لطافت پوست گردیده و بافت آسیب‌دیده پوست را ترمیم می‌کند. مواد دربردارنده SPF15 این کرم از پوست شما در قبال اشعه‌های مضر خورشید نگهداری نموده و به مراقبت سلامت پوست شما‌را یاری می‌نماید. یک کدام از مزایای کرم پودر گلدن رز سبک ساتین می‌توان به‌این گزینه اشاره نمود که پوشش‌دهی مات و مخملی داشته و به نیکی لک‌های پوستی را پوشش می دهد. همینطور کرم پودر Golden Rose به جهت فاقد چربی و پارابن بودن برای اشکال پوست صورت مطلوب بوده و بافتی قابل انعطاف و سبک داراست؛ به همین ادله با استعمال از کرم پودر ساتین گلدن رز روی پوست حس سنگینی نمی کنید.

کرم پودر و کانسیلر توتال کاور گلدن رز (Golden Rose Total Cover Foundation & Concealer)

بهترین محصولات برند گلدن رز

خرید کرم پودر و کانسیلر توتال کاور گلدن رز از هفت رژ

 

برای پوشانندگی فوق العاده بالا، خرید کرم پودر گلدن رز سبک Total Cover را به شما سفارش میکنیم.محصولی با پوشانندگی بالا و در عین حال طبیعی که زیبایی پوست شمارا دوچندان می نماید. کرم پودر و کانسیلر توتال کاور گلدن رز را میتوانید تحت عنوان کانسیلر نیز استعمال فرمائید. این فرآورده در همان مرحله ابتدایی مصرف به خیر و خوبی پوست را کاور کرده و در گیر مشکلاتی نظیر ماسیدگی روی صورت نمی‌شود.

این کالا به خیال و خاطر نداشتن چربی، بافتی بسیار سبک داراست و حس سنگینی به پوست نمی دهد. به همین عامل مورد قابل قبولی برای پوست نرمال، چرب و مختلط محسوب می‌شود، ولی به کار گیری از آن به اشخاصی که پوست کم آب دارا هستند، سفارش نمی‌شود. به جهت داشتن SPF 15 در مقابل اشعه های مضر خورشید از پوست مراقبت می نماید. تنوع رنگی آن نیز بسیار بالا بوده و میتوانید رنگی متناسب با پوستتان (از خیلی پر‌نور تا خیلی تیره) را تعیین کنید.

بی بی کرم گلدن رز (Golden Rose BB Cream Beauty Balm)

خرید بی بی کرم گلدن رز از هفت رژ

کرم پودر بی بی گلدن رز، یک کدام از تولیدات نو این مارک میباشد که حالتی بی‌نظیر به پوست شما می بخشد. بافت قابل انعطاف و مدل این بی بی کرم ، ظاهری براق به پوست داده و آن را لطیف می‌سازد؛ به علاوه در حین روز پوست را آبرسانی کرده و ظواهر نواقص آن را می‌پوشاند. بی بی کرم گلدن رز با دارا بودن غربال ضد آفتاب (SPF25) پوست را در قبال اثرها مضر اشعه‌ی خورشید نگهداری می‌نماید. این bb کرم دارنده آنتی اکسیدان ویتامین ای میباشد و با فرمولاسیون فارغ از چربی و فاقد پارابن، میتواند فارغ از نیاز به مرطوب کننده استعمال شود.

پنکیک فشرده گلدن رز

پنکیک یکی از لوازم کامل کننده آرایش است که بر روی کرم پودر‌ برای بهتر کردن وضعیت پوست‌ چهره و یکدست و زیباتر نمایش‌دادن آن و یا پر کردن عیب و نقص های پوست‌ بکارگیری می‌شود . بنابراین کمپانی گلدن رز پنکک فشرده را از سری کالاهای باکیفیت خود به فروشگاه ها عرضه نموده است‌ . این کالا ، پودری به طور کامل یکنواخت بارنگ‌های طبیعی می باشد که از ویژگی پوشش دهی عالی و بدون حس خشکی روی پوست‌ بهره‌مند است . و به اضافه با دارا بودن‌ SPF15 از پوست در برابر اشعه های زیان‌آور خورشید حفاظت می نماید و از طرفی شامل آنتی اکسیدان ویتامین E و A برای مراقبت از پوست‌ خواهد بود این پنکک به علت داشتن همه ویژگی های مثبتی که داراست توانسته موقعیت بخصوصی در میان استفاده کنندگان داشته باشد .

رژگونه گلدن رز مدل SOFT & SILKY

رژگونه یکی از وسایل آرایشی است که موجب ایجاد تناسب در آرایش می شود. رژگونه به طور معمول بر طبق تنالیته رنگی رژ لب و سایه چشم تعیین می گردد بنابراین سبب تناسب و یکنواختی آرایش می شود. رژگونه soft & silky گلدن رز بافتی نرم و مخملی دارد و پیگمنت بالای آن موجب شده تا با یک بار مصرف پوشش دهی عالی شکل بگیرد. ماندگاری خیلی زیادی دارد و چندین ساعت روی پوست صورت شما باقی می ماند.

هایلایتر گلدن رز مدل Liquid Glow

بهترین محصولات برند گلدن رز

مارک دوست داستنی گلدن رز در سری نو از تولیدات متالیک خویش هایلایتر مایع با چهار رنگ متنوع و خوشگل را به بازار عرضه نموده است.این هایلایتر با فرمولاسیون خاص منعکس شدن دهنده فروغ،موجب ارتقاء درخشندگی صورت می‌شود.ساخت خطوط تیره و پر‌نور در صورت موجب می‌گردد تا با ساخت‌و‌ساز خطای رویت کرد برای تماشاچی بتوانید بخش هایی از صورت را پررنگ تر کرده و اعتنا تماشاچی را به آن نصیب بیشتر جلب فرمائید.راجع به گزینش رنگ هایلایتر هم وسواس متعددی به خرج دهید.ولی در حالتی که نمی‌دانید چه رنگی را برای هایلایت صورت تعیین فرمائید،توصیه می کنیم به سراغ طیف‌های ‌رنگ زرد مایل به سبز بروید،این طیف رنگ،با اعتنا به ته‌رنگ طلایی،صورتی و نقره‌ای که دارااست،برازنده اکثر فیس‌هاست.

رژ لب مدادی مات گلدن رز

بهترین محصولات برند گلدن رز

محصولات مارک گلدن رز ترکیه | GOLDEN ROSE معرفی تولیدات مارک آرایشی معرفی تولیدات مارک گلدن رز است. این متاع آرایشی بهداشتی به وسیله کارگاه Erkul Kozmetik Sanayi Ve Ticaret A.S در ترکیه ایجاد می گردد.رژ لب مات مدادی کمپانی گلدن رز با فرمولاسیون منحصر به فرد بفرد با ماندگاری زیاد و رنگهای تازه و متنوع.بعداز زدن این رژلب سریع خشک گردیده ، مات و رنگ آن اثبات می‌شود.فرمول این کالا دارنده عصاره ویتامین E و آواکادو جهت نرمی و حفظ لب های شماست در همگی طول روز لب های شما‌را قشنگ میسازدبدون آنگه شم سنگینی بر لبهای خویش داشته باشید و به آن شادابی می‌بخشد همینطور به راحتی تمیز می شود.

مداد چشم گلدن رز مدل DREAM

بهترین محصولات برند گلدن رز

بهترین محصولات برند گلدن رز

خط چشم و مداد چشم از وسایل بسیار کاربردی در آرایش و پیرایش میباشد البته شاید اشخاص تازه کار با خط چشم حس راحتی نداشته باشند و نتوانند سود مناسب را از آن بگیرند. اما مداد چشم DREAM از مارک ترکیه ای گلدن رز کشیدن خطوطی صاف و یک پارچه را برای همگان امکان‌پذیر نموده است. که به جهت داشتن خطوط ایجاد بهداشتی و فرمولاسیون امروزی،فارغ از ساخت‌و‌ساز هیچ‌گونه حساسیت می تواند زیبایی چشمان شما‌را چند برابر نماید. این مداد چشم از غلظت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار‌است لذا در حین روز نگرانی بابت پاک یا این که کم‌رنگ شدن آن ندارید. همینطور به جهت مقاومت بالای این فرآورده به‌راحتی پایین چشم‌ها پخش نمی شود یا این که به‌اصطلاح نمی‌ریزد؛ و با به کارگیری از آن از آرایش و پیرایش دیده‌هایتان لذت خواهید برد.

مداد ابرو گلدن رز مدل Dream شماره ۳۰۸

بهترین محصولات برند گلدن رز

بهترین محصولات برند گلدن رز

مداد ابرو پرطرفدارترین ابزار آرایش و پیرایش ابرو برای خانم ها میباشد. شما با مداد ابرو میتوانید خطوط طبیعی، مانند ابروهای طبیعی خودتان ساخت و ساز نمایید. مداد ابرو گلدن رز سبک Dream، دارنده رنگدانه های طبیعی میباشد که به نیکی با رنگ ابرو شما سازگار می‌گردد. این مداد ابرو یک براش شانه مانند داراست که بوسیله آن میتوانید ابروهای خویش را شانه نمائید و از تر و تمیز بودن آن‌ها مطمئن گردید.

مداد ابرو گلدن رز سبک Dream برای چه عده ای مطلوب میباشد؟
این مداد ابرو برای خانم هایی که ظواهر طبیعی برای ابروهایشان می پسندند مطلوب میباشد.

خط چشم گلدن رز مدل Perfect Lashes

بهترین محصولات برند گلدن رز

بهترین محصولات برند گلدن رز

خط چشم گلدن رز مدل precision eyeliner همان طور که قبلا هم گفتیم، خط چشم یک کدام از لوازم آرایش هایی میباشد که تاثیر متعددی در زیبایی چشمان شما دارااست. خط چشم گلدن رز یکی‌از محصولاتی میباشد که علاوه بر خوشگل کردن چشم‌ها به سلامت آن ها هم دقت می‌نماید. خط چشم‌های گلدن رز برای چشمان حساس مطلوب بوده و هیچ گونه حساسیتی روی چشمان شما تولید نمی‌نماید. خط چشم گلدن رز محصول کشور ترکیه میباشد و دارنده بافتی بسیار سبک است که برای به کارگیری روزمره بسیار ایده آل خواهد بود.

لاک گلدن رز مدل EXPERT شماره ۵۲

بهترین محصولات برند گلدن رز

لاک اکسپرت، محصولی نو از مارک دوستداشتنی گلدن رز میباشد که برس پهن و پوشش دهی بالای آن، استعمالی سهل و آسان از این کالا را ضمانت می نماید. رنگ بندی متنوع لاک اکسپرت، یک کدام از موارد محبوبیت آن میباشد.پوشش یک دست و هموار این فرآورده به شما اذن میدهد که از آن تحت عنوان یک اساس مطلوب به کارگیری کرده و طرح دلخواه خویش را بر آن ایفا نمائید. به علاوه می‌توانید این لاک را به تنهایی به کارگیری کرده و از زیبایی منحصربه‌فرد آن لذت ببرید.این کالا برای همه بانوانی که در تعیین رنگ لاک گزینه پسندشان حساسند، به طور کامل مطلوب میباشد. رنگ بندی شیک آن، ذوق و سلیقه کلیه بانوان دشوار پسند را پوشش می‌دهد.

5/5 - (36 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *