نحوه انتخاب رنگ رژ لب مناسب برای شما

نحوه انتخاب رنگ رژ لب مناسب | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

نحوه انتخاب رنگ رژ لب مناسب برای شما : کدام رژ لب را انتخاب کنیم رنگ رژ لب مناسب می تواند فوراً ظاهر شما را از عادی به جسورانه تغییر دهد. اما چگونه می توان رنگ مناسب را انتخاب کرد؟ این چیزی است که ما اینجا هستیم تا بدانیم. مهمترین نکات متخصصان آرایش در صنعت زیبایی را بخوانید با ما همراه باشید در هفت رژ

ته رنگ پوست خود را شناسایی کنید

پوست همه افراد دارای ته رنگهای زرد یا صورتی است. یک راه ساده برای پی بردن به آن ، بررسی رگ های مچ دست است. اگر رگ های شما آبی به نظر می رسند ، پس ته رنگ صورتی سرد دارید. از طرف دیگر ، اگر رگ های شما سبز به نظر می رسند ، پس پوست شما دارای رنگ زرد گرم است. اگر خوش شانس هستید که رگه هایی به نظر می رسد که هم سبز و هم آبی هستند ، شما صاحب افتخار یک ته رنگ خنثی هستید.

برای بهترین نتیجه ، روی رنگ هایی که شبیه ته رنگ شما هستند تمرکز کنید. اگر ته رنگ زرد دارید ، رنگهای گرم تر را انتخاب کنید و برای ته رنگ صورتی به دنبال رنگ لب با تن بنفش باشید. افرادی که ته رنگ خنثی دارند می توانند تقریباً همه رنگ ها را استفاده کنند.

نحوه انتخاب رنگ رژ لب مناسب

رنگ هایی که مناسب ته رنگ آبی هستند :

انواع صورتی و آلویی از رنگ های نارنجی فاصله بگیرید رنگ های روشن شما را خسته نشان می دهند.

رنگ هایی که مناسب ته رنگ زرد هستند :

رنگ لب در رنگ های گرم مانند رنگهای قرمز یا نارنجی برای شما بهترین حالت را دارد.

از رنگ های مرده اجتناب کنید

تا آنجا که ممکن است از رنگ های خیلی کم رنگ یا خاکستری دوری کنید زیرا این رنگها در همه جا خوشایند نیستند و می توانند شما را رنگ پریده و مریض نشان دهند.

بهترین رنگ رژ لب برای پوست روشن

نحوه انتخاب رنگ رژ لب مناسب

نحوه انتخاب رنگ رژ لب مناسب

 

هر زمان که شک دارید ، رنگ لب خود را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کنید. وقتی نوبت به پوست روشن می رسد ، رنگ هایی مانند قرمز ، رنگ صورتی یا مرجانی ملایم می تواند برای لب ها جلوه زیبایی داشته باشد.

بهترین رنگ رژ لب برای پوست تیره تر

انواع آلویی ، قرمز و زرشکی در رنگ های تیره پوست فوق العاده به نظر می رسند. برای بهترین نتیجه ، رنگ هایی مانند بنفش تیره ، زرشکی و قرمز را امتحان کنید. مگر اینکه سعی کنید ظاهر خاصی برای خود ایجاد کنید ، از سایه هایی که خیلی روشن یا خیلی کم رنگ هستند اجتناب کنید.

نحوه انتخاب رنگ رژ لب مناسب

رنگ های تیره به طور طبیعی برای خانم هایی با رنگ پوست تیره جذاب به نظر می رسند. برای ایجاد ظاهری زیبا ، رنگی را انتخاب کنید که کمی تیره تر از رنگ پوست خود با ته رنگ قهوه ای باشد.

بهترین رنگ رژ لب برای پوست زیتونی

بیشتر رنگ ها تن های پوست زیتونی را بسیار زیبا می کنند مثل رنگهای صورتی ، قرمز یا نارنجی.

نحوه انتخاب رنگ رژ لب مناسب

نحوه انتخاب رنگ رژ لب مناسب

 

تنها کاری که باید انجام دهید این است که رنگ لب خود را با لباستان هماهنگ کنید ، مثلاً اگر قصد دارید لباسی از رنگ های گرمتر بپوشید ، رژ لب روشن و گرم را انتخاب کنید.

رنگ لب طبیعی

برای اینکه لب های شما طبیعی و خوب به نظر برسند ، باید رنگ مناسب را انتخاب کنید. رنگ طبیعی رنگی است که کمی عمیق تر یا روشن تر از رنگ طبیعی پوست شما باشد.

نحوه انتخاب رنگ رژ لب مناسب

اگر بیش از حد تیره شوید ، ممکن است بیش از حد رنگ پریده یا خسته به نظر برسید. و اگر بیش از حد کم رنگ باشید ، لبهای خود را با بقیه صورت خود ترکیب می کنید و بی روح به نظر می رسید. قبل از خرید رژ لب ، در صورت امکان آن را روی لب های خود تست کنید.

رنگ های خیلی تیره شما را ترسناک نشان می دهد

اگر می خواهید به سراغ رنگ های تیره تر لب بروید ، از رنگ های آبی یا مشکی که به سادگی بیش از حد تیره هستند و می توانند تند و ترسناک به نظر برسند و حتی شما را پیرتر از سن خود نشان دهند ، اجتناب کنید.

نحوه انتخاب رنگ رژ لب مناسب

نحوه انتخاب رنگ رژ لب مناسب

 

در عوض می توانید رنگ های توتی یا آلویی را که به همان اندازه تیره هستند امتحان کنید ، اما در عین حال از جذابیت بیشتری نیز برخوردار هستند.

آیا نکاتی از خود دارید؟ آنها را با ما به اشتراک بگذارید! می توانید برای ما بنویسید یا به سادگی پیشنهادات خود را به عنوان یک نظر بنویسید. منتظر شنیدن نظرات شما هستیم 🙂

5/5 - (24 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *