ترندهای آرایشی تابستان ۲۰۲۱

ترندهای آرایشی تابستان 2021 | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

ترندهای آرایشی تابستان ۲۰۲۱ : دلایل فراوانی وجود خواهد داشت که با وجود آن‌ها علاقه مند به فصل تابستان باشید؛ روز‌های‌ بلندتر ، تابش آفتاب و گرما و با اهمیت ترین مورد ، میزان فراوانی ترند آرایشی زیبا و تازه . از خصوصیت های سبک آرایش تابستانی ، سایه‌های روشن‌ ، کرم پودر‌های‌ براق و هایلایترهای درخشان می باشند . در این نوشته با هفت رژ همراه باشید تا با چند مورد‌ از دوستداشتنی ترین ترندهای آرایشی تابستان امسال آشنا شوید .

۱- چهره‌ی درخشنده

همان‌ گونه که گفته شد ، پوست درخشنده جز ترند آرایشی زیبا و رسمی در تابستان امسال به حساب‌ می آید. برای درخشنده نمودن پوست صورت خود قادر خواهید بود از سایه‌های گلیتری ، هایلایتر و یا از برنزرهای براق بکارگیری کنید . تلاش نمائید به صورت متعادلی از آن‌ها بکارگیری کنید تا در آخر آرایشی درخشان و زیبا داشته باشید و سبکی نباشد که صورت شما خیس به نظر برسد.

ترندهای آرایشی تابستان 2021

۲- خط چشم‌های گرافیکی

برای اشخاصی که به خط چشم رسم کردن تمایل دارند ، تابستان امسال پر از شگفتی های زیبا شده است . به علاوه درصورتی‌که علاقه دارید سبکی خط چشم رسم کنید که چشم ها کشیده‌تر و وضعیت گربه‌ای رویت گردد ، امسال عالی ترین سال برای شما می باشد تا طرح های گوناگون خط چشم را آزمایش کنید . همچنین خط چشم‌های رنگی در فهرست ترند آرایشی تابستان امسال جای گرفته اند و قادر خواهید بود از آن‌ها برای افزون کردن گیرایی به چشمانتان بکارگیری کنید .

ترندهای آرایشی تابستان 2021

ترندهای آرایشی تابستان ۲۰۲۱

 

۳- آرایش‌ لایت

تابستان امسال بیشتر راجع‌به پوست‌ با طراوت و به عرضه گذاشتن ظاهر زیبا ذاتی صورت است؛ بنابراین آرایش‌ ملایم یا آرایشی که اصلا پیدا نباشد جز ترند آرایشی امسال می باشد . تلاش نمائید از کرم پودر‌های‌ سبک و با رنگ پوست‌ واقعی خودتان بکارگیری کنید و با آرایشی لایت ، گیرایی های چهره تان را به نمایش بگذارید.

ترندهای آرایشی تابستان 2021

۴- ابروهای طبیعی‌ و لیفت

به نگرش می‌رسد این میزان از در خانه ماندن به ما آموخته باشد که مشکلی در رویش واقعی ابروهایمان نیست . ضروری نیست کار ویژه ای انجام بدهید ، تنها کفایت می کند بگذارید تا ابروهایتان حالت متداول داشته باشند؛ یعنی تمیز باشند ولی به طبیعی‌ترین صورت ممکن . درصورتی‌که ابروهای نامرتبی دارید قادر خواهید بود از ژل یا صابون‌های ابرو برای لیفت نمودن ابروهایتان استعمال بکنید و یک تحول ناچیز و زیبا در شکل چهره تان ایجاد نمائید . به اضافه اینکه قادر خواهید بود از یک مداد یا سایه‌ی ابرو برای مملو کردن بخشهای خالی‌ هم یاری بگیرید .

ترندهای آرایشی تابستان 2021

ترندهای آرایشی تابستان ۲۰۲۱

 

۵- رژ لب ساتنی

نه بسیار درخشان و نه خیلی مات‌ ، رژ لب‌های ساتنی یا جامد‌ بهترین گلچین برای تابستان امسال می باشند . یکی از خصوصیت های این رژ لب‌‌ها‌ وجود مرطوب کننده در آنها می باشد که موجب نرم و نازک گشتن لب‌های شما می‌گردد . افزون بر رژ لب‌‌های‌ ساتنی ، رژ لب‌‌های‌ بازه رنگی نود و نارنجی نیز جز ترندها هستند .

ترندهای آرایشی تابستان 2021

۶- سایه‌ی مات‌

همان طور که ترندهای آرایشی تابستان امسال بیشتر در مورد طبیعی گشتن و نمایش بخشیدن صورت طبیعی خودتان خواهد بود ، منتها از روی دیگر سایه‌های مات و رنگ‌های خیره کننده باز در فهرست ترندها قرار دارند . رنگ‌هایی که احتمالا در وقت خرید پالت سایه تامل کنید هیچگاه استعمال نخواهید کرد؛ مانند آبی ، سبز روشن‌ و رنگ‌های پاستلی همانند . این رنگ‌ها می‌توانند حس و حالی تابستانی و شاد را به چهره شما افزون کنند .

ترندهای آرایشی تابستان 2021

ترندهای آرایشی تابستان ۲۰۲۱

 

حرف آخر‌

اگر به مدل‌های نوین و فشن تمایل دارید ، از تست کردن آن‌ها نترسید؛ برای‌اینکه تابستان امسال عالی ترین مجال برای تست کردن ترفندهای نو است . به اضافه اینکه مقصود واقعی از ترندهای آرایشی امسال ، بی‌عیب بودن‌ پوست‌ صورت است؛ ازاین‌رو کوشش کنید اهمیت‌ دادن به پوست صورت خود را بی ارزش ندانید . این کار به شما در دلگرمی زیادتر هم کمک خواهد نمود .

5/5 - (32 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *