در تابستان عالی ترین انتخاب برای پرایمر چیست‌؟

در تابستان عالی ترین انتخاب برای پرایمر چیست‌ | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

در تابستان عالی ترین انتخاب برای پرایمر چیست‌ با ما همراه باشید در سایت هفت رژ

در زمان تعریق کارکرد پرایمر چیست‌ ؟

برای آرایشهای تند پرایمر با تشکیل بستری خوب ، به ثابت سازی ماده‌های آرایشی یاری می کند . این تولیدات آرایشی در زمان عرق کردن پوست هم ماندگاری آرایش را محافظت می کنند و در نتیجه بازدارنده از اکسیژن رسانی به منفذهای پوست نمی گردند و بااهمیت تر‌از‌آن ، از تولید آلرژی و جوش هم خودداری می کنند .

پرایمرها دارای اقسام پودری ، استیکی ، کرمی ، ژلی و روغنی است که مطابق با جنس پوست صورت گزینش می گردند . پرایمرهای پودری و ژلی برای پوست‌های‌ چرب مناسب می باشند و به علت جاذبه فوری و بکارگیری از ساختاری سبک‌ و بدون چربی ، دارای خواص مات کنندگی هستند . از پرایمرهای پودری می شود بعد از آرایش به عنوان تثبیت کننده استعمال نمود . صحیح کننده ها یا همان پرایمرهای رنگی معمولا استیکی می باشند که از آنها بیشتر برای چشم استفاده می گردد . پرایمرهای روغنی شایسته ترین گزینه برای پوست‌های‌ خشک می باشند . این پرایمرها کمبود چربی پوست را تامین می کنند و از خشک شدن یا ماسیدن‌ آرایش و پیرایش بر روی چهره خودداری می کنند .

در تابستان عالی ترین انتخاب برای پرایمر چیست‌

در تابستان عالی ترین انتخاب برای پرایمر چیست‌

 

انتخاب پرایمر مناسب در فصل گرم سال

اگر در هنگام تابستان تصمیم خرید یک پرایمر را دارید ، حتما دقت نمائید که این کالا حاوی SPF باشد . بنابراین چنانچه پوست‌ شما مستعد‌ جوش‌ است ، به طور حتم پرایمری را گزینش کنید که حاوی اسید سالیسیلیک باشد‌ . علت این موضوع آن است که این پرایمر نه تنها تولید آلرژی نمی نماید بساکه جوش‌ها‌ را نیز محو می کند و سبب سرعت در مرحله خشک شدن و از بین رفتن‌ آنها خواهد شد .

مساله ای که بایستی به آن دقت گردد آن خواهد بود که بر عکس کرم پودر‌ ، برای بکارگیری از پرایمر عالی ترین گزینه استعمال از نوک انگشتان دست می باشد . مورد دیگر این که لزومی ندارد که پرایمر را به همگی بخش های چهره خودتان بزنید . برای این مقصود تنها لازم می باشد که از پرایمر در بخش هایی از پوست که دارای ناهمواری ، رنگ غیر یکدست و منافذ باز است استفاده نمائید .

در تابستان عالی ترین انتخاب برای پرایمر چیست‌

در تابستان عالی ترین انتخاب برای پرایمر چیست‌

 

 

✅ اگر پوست‌ شما دارنده زردی است ، از پرایمر بنفش‌ بکارگیری کنید .
✅ اگر پوستی لطیف و نرم دارید که مویرگهای آبی آن دیده خواهد شد ، از پرایمر زرد استعمال کنید .
✅ پرایمر صورتی مانند بالم لب به پوست شفافیت و شادابی می بخشد .
✅ اگر پوست شما دربردارنده لکهای تیره‌ است ، از پرایمر هلویی بکارگیری نمائید .
✅ اگر پوست شما دارای کبودی‌ یا لکه های قرمز جوش می باشد ، از پرایمر سبز بکارگیری بکنید .

در نتیجه ، حالا که می دانید پرایمر چه چیزی است ، همواره دقت کنید که باید از اندازه کمی پرایمر بر روی پوست خود بکارگیری کنید و تلاش بکنید همواره قبل از پیرایش حتما از پرایمر شایسته پوست صورت خویش استفاده نمائید . مورد دیگر این که خوب تر می باشد هر روز از پرایمری مناسب و باکیفیت استفاده نمائید چون استفاده دراز مدت از پرایمر اثرات مثبتی بر روی پوست صورت خواهد داشت .

در تابستان عالی ترین انتخاب برای پرایمر چیست‌

در تابستان عالی ترین انتخاب برای پرایمر چیست‌

 

پرایمر ایرانی چه مارکی خوبه

در حال‌ حاضر اقسام پرایمر با برند های معروف و غیر معروف در فروشگاه ها وجود دارند که خوب تر خواهد بود شما گونه ای از این کالای آرایشی را گزینش بکنید که با پوستتان سازگاری‌ داشته باشد‌ . حتما نوع‌ پوست خود را در زمان خریداری پرایمر مورد توجه قرار دهید . مارک های ایرانی و خارجی‌ فراوانی هستند که پرایمر‌های باکیفیتی تولید نموده اند . تنها بایستی تست نمائید که با پوستتان سازگاری‌ دارند یا نه ؟ در حال‌ حاضر پرایمر کالیستا در میان باقی مارک ها شهرت زیادی دارد‌ .

خرید پرایمر کالیستا از هفت رژ

 

پرایمر صورت‌ با قیمت‌ مناسب

به قصد آگاهی از قیمت اقسام پرایمر و مارک های متعدد آن فقط کافی می باشد که سری‌ به سایت گوگل بزنید و یا در فروشگاه های آرایشی اقسام پرایمر صورت‌ را ملاحظه بکنید . در این صورت‌ قادر خواهید بود از قیمت اقسام پرایمرها و به اضافه ارزان‌ترین قیمت‌ پرایمر باخبر شوید .

خرید پرایمر مای از هفت رژ

قیمت‌ پرایمر ارزان‌

چنانچه برای پوست صورت و سلامت‌ خودتان ارزش قایل هستید ، تلاش نمائید که پیش از دقت به قیمت پرایمر آرایشی برای اقسام پوست‌ به وضعیت کیفی این کالا دقت نمائید . زیرا چنانچه پرایمری ارزان‌ و بی‌کیفیت گزینش نمائید ، قطعا در بلند مدت‌ به پوستتان صدمه می‌زنید .

5/5 - (14 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *