پرایمر چیست‌ و چه کاربردی دارد‌
پرایمر چیست‌ و چه کاربردی دارد‌

پرایمر چیست‌ و چه کاربردی دارد‌ | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

پرایمر چیست‌ و چه کاربردی دارد‌ : پرایمر یکی از کالاهای آرایشی کاربردی و محبوب می باشد که در سالهای بازپسین وارد بازار‌ جهانی شده است و با استقبال‌ زیادی هم روبرو گشته است‌ . پرایمرها پس از ارائه جهانی این کالا با چند سال درنگ به بازار‌ ایران هم آمدند و زمره اسباب آرایشی قرار گرفتند ، به همین علت گویی در حال‌ شماری از اشخاص هنوز نمی دانند که پرایمر یعنی چه و از وجود این فرآورده دوست‌داشتنی و کاربردی و ضرورت کاربرد از آن اطلاع ندارند . در این مبحث تصمیم داریم تا با اشاره‌ به خصوصیات ها و تاثیرات مثبت پرایمر ، ضرورت مصرف از این کالا پر استفاده را به تصویب برسانیم برای این‌که به جسارت می شود گفت که پرایمر می تواند شماری از مشکلات پوستی را رفع نماید با ما همراه باشید در هفت رژ مجله زیبایی

پرایمرها پل ارتباطی بین تولیدات آرایشی و مواظبت از پوست‌ خواهند بود . این بدین معناست که این تولیدات هم در جذابیت لحظه‌ ای و هم در ظاهر زیبای طولانی‌ مدت‌ قیافه اشخاص موثر است . یکی از مغایرت های اشخاص مشهور یا همان معروف ها با کل انسان ها این خواهد بود که این اشخاص به تعبیر زیادتر تحت ذره‌ بین‌ قرار دارند . آدمی در اکثر موارد معروف ها را در عرصه مد و گزینش گونه پیرایش و مو و … به عنوان الگوی خویشتن مورد توجه قرار می دهد و این اشخاص هم غالبا در عرصه لباس ، خودآرایی صورت و مو دارای سبکی‌ ویژه و مبرز بوده اند . پرایمر یکی از محصولاتی خواهد بود که قیافه این اشخاص معروف را کاملا متفاوت می سازد .

پرایمر چیست‌ و چه کاربردی دارد‌

پرایمر چیست‌ و چه کاربردی دارد‌

 

پرایمر چه کاربردی خواهد داشت

برای آراستگی‌ بخش های گوناگون تن از جمله مو ، پوست‌ تن ، چهره ، چشم و ناخن پرایمرهای جداگانه‌ ای در فروشگاه ها وجود دارد‌ که می توانند مشکلات سطحی حاضر در این بخش ها را رفع سازند . با این حال مساله بااهمیت تری که در خصوص پرایمرها وجود خواهد داشت این می باشد که این تولیدات آرایشی نه تنها ماندگاری پیرایش را تا چند برابر‌ افزایش‌ می دهند و تجلی نهایی پیرایش را به صورت قابل‌ توجهی زیباتر و یکدست تر می سازند ، ولی در نهایت از تاثیرات آسیبزا کالاها آرایشی بر پوست‌ هم پیشگیری می کنند .

پرایمر چیست‌ و چه کاربردی دارد‌

پرایمر چیست‌ و چه کاربردی دارد‌

 

تست پرایمر روی پوست پرتقال

 

شیوه گزینش عالی ترین پرایمر چیست

با توجه به ویژگی و کاربرد گوناگون پرایمرها با یکدیگر ، برای خریداری یک پرایمر به درد بخور مثل کرمهای پوستی و کرم پودر‌ باید به گونه پوست خویش دقت نمایید . پرایمرها در دو گونه رنگی و بی رنگ ارائه می گردند که پرایمرهای رنگی خاص افرادی بوده است که دچار نواقصی در رنگ پوست خود می باشند و پرایمرهای بی رنگ نیز مختص افرادی بوده است که پوست آنها مشکل‌ ویژه ای نخواهد داشت و پوست نرمالی دارند.

از پرایمرها می شود هم برای آرایشهای تند و هم آرایشهای کم و طبیعی‌ بکارگیری نمود . افزون بر آن این تولیدات آرایشی برای اشخاصی که صورتی بی آرایش‌ را دوست دارند هم گزینه ای مطلوب است . بکارگیری از پرایمر بی رنگ به پوست آبرسانی می کند ، پوست را صیقلی و یکدست می سازد ، به طراوت و تازگی صورت امداد می نماید ، علائم خستگی‌ پوست‌ را رفع می نماید و در نتیجه پوستی لطیف و خوشگل را برای شما به وجود می آورد .

معمولا پرایمرهای بی رنگ توسط دختر هایی با پوست‌ نرمال بکارگیری می گردد که علاقه ای به آرایش زیاد ندارند و تنها می خواهند پوستی صاف و یکدست داشته باشند . پسرها نیز می توانند از پرایمرها برای آبرسانی به پوست صورت خود بکارگیری کنند . از طرفی آقایان به علت داشتن ریش‌ و اعمال اصلاح‌ صورت‌ ، منفذهای پوستشان زیادتر قابل رویت خواهد شد و استعمال از پرایمر منافذ پوستشان را پر می نماید و آن را صاف و یکدست می سازد . بیشتر افرادی که نمی دانند پرایمر چه چیزی است با آگاهی از این اثر جذب‌ آن می گردند .

پرایمر ایرانی چه مارکی خوبه

در حال‌ حاضر اقسام پرایمر با برند های معروف و غیر معروف در فروشگاه ها وجود دارند که خوب تر خواهد بود شما گونه ای از این کالای آرایشی را گزینش بکنید که با پوستتان سازگاری‌ داشته باشد‌ . حتما نوع‌ پوست خود را در زمان خریداری پرایمر مورد توجه قرار دهید . مارک های ایرانی و خارجی‌ فراوانی هستند که پرایمر‌های باکیفیتی تولید نموده اند . تنها بایستی تست نمائید که با پوستتان سازگاری‌ دارند یا نه ؟ در حال‌ حاضر پرایمر کالیستا در میان باقی مارک ها شهرت زیادی دارد‌ .

خرید پرایمر کالیستا از هفت رژ

 

پرایمر صورت‌ با قیمت‌ مناسب

به قصد آگاهی از قیمت اقسام پرایمر و مارک های متعدد آن فقط کافی می باشد که سری‌ به سایت گوگل بزنید و یا در فروشگاه های آرایشی اقسام پرایمر صورت‌ را ملاحظه بکنید . در این صورت‌ قادر خواهید بود از قیمت اقسام پرایمرها و به اضافه ارزان‌ترین قیمت‌ پرایمر باخبر شوید .

خرید پرایمر مای از هفت رژ

قیمت‌ پرایمر ارزان‌

چنانچه برای پوست صورت و سلامت‌ خودتان ارزش قایل هستید ، تلاش نمائید که پیش از دقت به قیمت پرایمر آرایشی برای اقسام پوست‌ به وضعیت کیفی این کالا دقت نمائید . زیرا چنانچه پرایمری ارزان‌ و بی‌کیفیت گزینش نمائید ، قطعا در بلند مدت‌ به پوستتان صدمه می‌زنید.

5/5 - (17 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *