چگونه مداد چشم بکشیم تا چشمان جذابی داشته باشیم ؟
چگونه مداد چشم بکشیم

چگونه مداد چشم بکشیم | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 2 دقیقه

چگونه مداد چشم بکشیم تا چشمان جذابی داشته باشیم ؟ این سوالی می باشد که احتمالا شما هم پیگیر پاسخ و راهکارهای آن خواهید بود . امروز تصمیم داریم در سایت هفت رژ به این مبحث بپردازیم پس با ما همراه باشید.

آموزش کشیدن‌ خط چشم با مداد

همان گونه که میدانید کشیدن‌ خط چشم با مداد چشم خوب تر و آسان تر‌ از‌ خط چشمهای مایع‌ خواهد بود و برای دخترخانم هایی که ماهر نیستند خیلی خوب است . به اضافه اینکه خط چشم مدادی بها کم تری در مقابل خط چشم مایع‌ داراست اما زمان ماندگاری آن در برابر خط چشم مایع‌ کمتر می باشد . با این وجود با این‌همه استراتژی راحت میتوانید شبیه یک آرایشگر‌ پیشرفته خط چشمی بکشید که در همه طول روز‌ از آن استفاده ببرید .

ابتدا پلک چشم خویش را با انگشتتان نگه دارید . سپس از گوشه درونی چشم آغاز بکنید و راه‌ خود‌ را بیرون‌ بکشید . میتوانید مسیر خط چشم مدادی را امتداد داده تا خط چشمتان اندکی دنباله‌ دارتر گردد. به نصفه راه‌ که رسیدید ، تلاش نمائید کنج مداد را به صورتی قرار دهید که خط کلفت تر گردد . اینکار سبب می گردد که چشمانتان خوشگل و کشیده‌ بنظر برسد.

چگونه مداد چشم بکشیم

چگونه مداد چشم بکشیم

 

 

چگونه مداد چشم بکشیم

چگونه مداد چشم بکشیم

 

 

چند ترفند‌ برای کشیدن‌ خط چشم زیبا

۱ – نرم نگه داشتن نوک‌ مداد چشم

ممکن می باشد با این مساله روبرو شوید که نوک‌ مداد چشمتان خشک گشته باشد‌ که دلیلش هم احتمالا باز شدن در مداد چشم خواهد بود . هم اکنون درصورتی‌که با این مساله روبرو شدید‌ خوب ترین راه‌ تراشیدن‌ نوک‌ مداد و آن‌وقت حرارت دادن‌ نوک‌ مداد می باشد . این کار موجب کسب عملکرد عالی می گردد .

۲ – از شیوه خط چین‌ برای رسم کردن خط صاف‌ بکارگیری نمائید

این شیوه به این شکل خواهد بود که در آغاز بایستی زاویه چشم خودتان را بگیرید و از زاویه برونی آغاز به خط چین‌ گذاری بکنید . شما حتما باید کوشش بکنید این خط چین‌ها‌ را تا حد توانایی در یک خط بکشید . آن‌وقت این مناطق را به هم وصل نمائید . هم اکنون شما توانستید با این سبک خط چشمی صاف‌ و زیبا بکشید .

۳ – بکارگیری از مداد چشم قهوه ای

اگر شما پوست‌ و موی روشن‌ دارید و زمانی که از خط چشم سیاه بکارگیری میکنید حس خوبی ندارید و تا حد بسیاری تاثیری در ظاهر زیبای شما نخواهد داشت ، عالی خواهد بود از مداد چشم قهوه ای بکارگیری نمائید .

4.9/5 - (29 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *