آموزش چند مدل بافت مو جدید
  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۳ سال پیش
  • مدل مو
آموزش چند مدل بافت مو جدید

آموزش چند مدل بافت مو جدید | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

آموزش چند مدل بافت مو جدید : بافتن مو یکی از روشهای ظاهر زیبای موهاست که امروزه مورد‌ علاقه و دقت خیلی از اشخاص می باشد . بافت مو یک شیوه قدیمی برای خودآرایی موهاست . این شیوه بسیار ساده خواهد بود و انواع متفاوتی دارد که به جذابیت افزون‌تر شما کمک می نماید . بافتن مو جزء‌ آن چیز‌هایی‌ بوده است‌ که هرگز از مد نیفتاده و همیشه جایگاه ویژه خود‌ را در خودآرایی و زیبایی مو داشته است‌ با ما همراه باشید در سایت هفت رژ مجله زیبایی

مراحل بافتن

مرحله یکم : مهیاسازی مو

قبل از هر چیز‌ باید موهایتان را به یاری ترکیبی از آب و نرم کننده مو نمدار کرده و خیلی خوب شانه بزنید . پس از شانه زدن‌ هیچ گره ای نباید در بین موهایتان باقیمانده باشد‌ . در ضمن‌ موها را تنها تا حدی آب بزنید که نمناک شوند و وضعیت خیسی نداشته باشند .

آموزش چند مدل بافت مو جدید

آموزش چند مدل بافت مو جدید

 

مرحله دوم : تقسیم بندی مو

در شروع باید موها را از وسط به دو نصف توزیع نمود . دقت کنید که فرق سر بایستی دقیقا در میانه موها قراربگیرد . هم‌راستا با فرق سر ، از قسمت چپ یا راست‌ فرق دیگری باز بکنید ، این کار سبب می گردد که یک مستطیل از جلوی سر تا انتهای آن به وجود بیاورید . دقت کنید که هرچقدر که این مستطیل کم‌قطر تر باشد بافت شما زیباتر دیده خواهد شد . سپس موهایتان را به ۴ تا ۶ قسمت توزیع کنید .

این تقسیم‌ بندیها اختیاری هستند و شما هم می توانید این طرح بافتن مو را به شکل کج یا بی واسطه روی موهای خود بزنید . برای توزیع نمودن موها حتما باید قسمتی از سرو مو را برای بافتن‌ گلچین بکنید و از همان جا مبادرت به زدن بافت روی موها نمایید . باقی موها را به‌غیر ناحیه ای که انتخاب کرده اید به سمت دیگر سر ، انتقال دهید . قسمت نازکی‌ از موها را جدا کرده و بافتن را از ابتدای رویش موها ، شروع نمائید .

آموزش چند مدل بافت مو جدید

آموزش چند مدل بافت مو جدید

 

مرحله سوم : بافت مو

اگر تقسیم بندی خوبی داشته باشید؛ در نهایت بافت‌ خوشگلی هم خواهید داشت . الان قسمتی از مو که تصمیم دارید بافتن را از آنجا شروع کنید به سه بخش برابر توزیع نمائید . سپس یک بافتن ساده بر روی موها بزنید . گام بعدی این خواهد بود که مقدار اندکی از موهای ذیل بافت‌ را بردارید و به رشته میانه افزون کنید و مجدداً بافت ساده‌ روی موها بزنید . دفعه دوم مجدد مقدار زیادی از مو را به لایه مابین اضافه کرده و ببافید .

به راستی در هر مرحله سه رشته‌ از موها را بردارید و هنگام بافتن مقداری مو به رشته‌ وسطی افزون کنید تا به انتهای موهایتان برسید . این کار را برای هر دسته از مو انجام دهید . میتوانید بافتن را تا قسمت گردن امتداد داده یا روی گردنتان ، رها کنید .

دقت کنید که چنانچه بافت یکدست و ساده بخواهید باید حجم موهایی که در هر قسمت برای بافتن برمی دارید ، تقریبا برابر باشند . مجدداً بایست برای بافت هر بخش از موها نیز مرطوب‌ سازی به صورت جدا ، انجام گردد .

 

 

5/5 - (11 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *