بهترین برندهای لوازم آرایش ایتالیایی

بهترین برندهای لوازم آرایش ایتالیایی | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

بهترین برندهای لوازم آرایش ایتالیایی : در این مطلب سعی داریم شما عزیزان را با بهترین برندهای لوازم آرایشی ساخت کشور ایتالیا آشنا کنیم با ما همراه باشید در سایت هفت رژ مجله زیبایی

برند دبورا (Deborah)

“دبورا” Deborah ، عنوان تجاری شرکتی ایتالیایی می باشد که تلاش خویش را به عنوان شغلی خانوادگی‌ در سال ۱۹۰۳ شروع نمود و در این زمان تبدیل‌ به غول‌ پدیدآوری انبوه‌ اسباب آرایشی با بها های مقرون‌ به صرفه‌ و مختصه هایی مثل سازگاری‌ با محیط‌ زندگی ، کارایی‌ زیاد و صحت گشته است‌ . شرکت پدیدآوری وسایل خودآرایی دبورا با فعالیتی سرسخت ، اعمال تحقیق های آزمایشگاهی پیوسته و بهره برداری تکنولوژی شکستن‌ زمین‌ ، آغاز به پدیدآوری کالاهای آرایشی و بهداشتی‌ نوآورانه با وضعیت کیفی زیاد کرده است‌ تا به صورت جامع ، پاسخگوی همگی احتیاج های زیبایی‌ زنان باشد‌ .

کارشناسان مارک تولیدات آرایشی و بهداشتی‌ دبورا در پی ماده‌های آغازین و دستور های نو ، اعمال تست های گوناگون اثربخشی و اضافه کردن ویژگیهای امنیت کالاهای پدیدآوری این مارک هستند؛ در همان هنگام که در عرصه پدیدآوری وسایل پیرایش دبورا فعالیت می کنند به سرزمین جادویی و پرهیجان و ذوق رنگها دست یابند و استعداد خود‌ را برای نمایش محصولاتی مخصوص با رنگهای مخملی‌ و ویژه به عمل گیرند . امروزه می شود با خاطرجمعی گفت‌ که وسایل آرایش‌ دبورا جزو‌ قابل اطمینان و باکیفیت ترین کالاهای آرایشی دنیا برای زنان به حساب می آید؛ زیرا این مارک ، صریحا اهدافی بلندپروازانه را برای آتیه دنیای زیبایی‌ زنان در مغز خود‌ می پرورد !

بهترین برندهای لوازم آرایش ایتالیایی

بهترین برندهای لوازم آرایش ایتالیایی

 

برند لابلاجیوانی (La Belle Givani)

لابلاجیوانی ; به معنای بانو زیبای جوان‌ می باشد با خاستگاه‌ ایتالیایی !

در پدیدآوری کالاهای مارک جیوانی همه کوشش بر این می باشد که ظاهر زیبای طبیعی‌ یک خانم را تکمیل‌ نماید و مورد دیگر این که برای بهداشت پوست‌ و سلامت‌ ناخنها ارزش قائل می‌شود . برند جیوانی خواهان تحکیم تشدید حس طبیعی‌ بودن‌ و با طراوت بودن و آرایشی کامل است. احساسی که باید اجزای‌ برند‌ به مصرف کنندگان انتقال دهد ، حس بااهمیت بودن‌ ، حس با ارزش‌ بودن‌ ، حس قشنگ بودن‌ و در کل داشتن یک حس عالی خواهد بود . تمام اجزای‌ برند‌ و کالا ، تعیین تنالیته های رنگی ، جمعاً برپایه این آزمایش برای استفاده کننده به وجود آمدند که با پافشاری بر طبیعی‌ بودن‌ خودآرایی حس زیبا طراوت ، ظاهر زیبا و جوانی را انتقال می دهد .

بهترین برندهای لوازم آرایش ایتالیایی

بهترین برندهای لوازم آرایش ایتالیایی

 

برند ویولت (Violet)

محصولات آرایشی بیشتر از هر کالا دیگر بر روی پوست‌ برجای می ماند . به همین سبب گزینش کالا آرایشی به درد بخور و با وضعیت کیفی بالا ، حتما باید در اولویت‌ قرار گیرد . یکی از مارک هایی که در کنار‌ نرخ خوب ، به وضعیت کیفی کالاهای خودش هم دقت فراوانی داشته است‌ ، مارک ویولت می باشد . ویولت یک برند‌ ایتالیایی تولیدکننده کالاهای آرایشی می باشد . رژ لب‌های‌ این مارک در میان رقبای جهانی خودش از فروش زیادی برخوردارند . منتها به‌اتفاق ببینیم که به چه سبب این مارک تا این حد محبوب شده است .

رژ لب‌های‌ ویولت با ساختاری نرم و یک دست احساس‌ قشنگی را پس از مصرف به شخص می دهند . علت این حس خوش بکارگیری از فرمولاسیون ابتکارآمیز و محتویات طبیعی‌ و خیلی مطلوب می باشد .

برند ویولت در ترکیبات‌ خود‌ از ویتامینهای متفاوتی بکارگیری کرده که از مهمترین آنها می شود به ویتامین E اشاره‌ کرد‌ . این ویتامین در کنار‌ نرم و لطیف‌ نمودن پوست‌ به آنها رطوبت‌ رسانی می نماید . به اضافه اینکه از پوست‌ لب در مقابل رادیکال‌های‌ آزاد‌ و نیز ناپاکی هوا‌ حفاظت می نماید . ویتامین E که به ویتامین پوست‌ مشهور می باشد ، از پوست‌ پوست‌ گردیدن و ترک‌ خوردن‌ پوست‌ لب خودداری می نماید و پوست‌ لب را شاداب‌ می نماید .

از طرفی دیگر ، وجود افشره گیاهان آلوئه ورا‌ و گلرنگ‌ به نرمی‌ و طراوت لب‌ها‌ امداد می نماید . این رژ لب‌ها‌ به سادگی بر پوست‌ لب کشیده‌ می گردند و ماندگاری خیلی زیاد و کاملی دارند .

تمامی محصولات ویولت فاقد پارابن است .

محبوبیت مارک ویولت بی‌سبب به دست نیامده است‌ . این مارک با داشتن بسته‌بندی‌ خیلی زیبا و خوشگل خود‌ (به عنوان نمونه کاربرد از درب مغناطیسی برای رژ لب‌های‌ جامد‌ ) یکی از زیباترین و کاربردی ترین تولیدات را ارائه کرده است‌ . از سوی دیگر ، این مارک ، تاپ ترین و مطلوب ترین وضعیت کیفی را با خوب ترین بها به فروشگاه ها ارائه می نماید . این مارک باداشتن تنوع‌ رنگی و کالاهای زیبا ، یک پیشنهاد بسیار خوب برای اشخاص مشکل پسند می باشد .

بهترین برندهای لوازم آرایش ایتالیایی

بهترین برندهای لوازم آرایش ایتالیایی

برند لیمونی (LIMONI)

این مارک ایتالیایی بسیار حرفه ای می باشد و تولید‌ با بکارگیری از مواد‌ با وضعیت کیفی زیاد و لوازم نوآورانه از خصوصیات آن است . در برند Limoni تلفیق ماده‌های طبیعی‌ به کار گرفته شده . آسوده‌خاطر باشید هر نوع ماده‌های افزودنی غیرواقعی در شکل پارابن و سیلیکون وجود ندارد . به همین علت خواهد بود که اثر های آلرژیک در زمان بکارگیری از این محصولات ظهور نخواهد کرد.

برند کیکو میلانو (kiko Milano)

که درسال ۱۹۹۷ میلادی بنیان‌گذاری شده‌ و درسال۲۰۱۷ فستیوال ۲۰ سالگی خود را در اروپا برگذار نموده ، این مارک ایتالیایی قوانین تجهیزات آرایشی را به طورکلی متحول کرده است . به طوری که در ۳۴ مملکت همچون ایتالیا ، امریکا ، اتریش ، فرانسه درحال فروش کالاهای خود‌ می باشد ، هرچند سزاوار یادآوری خواهد بود که مارک kiko به لطف‌ نوع‌ فروش خود‌ که به صورت‌ انلاین می باشد در حال‌ فروش روز‌ افزون‌ و روبه رشدی می باشد . برند Kiko دارای یک مقصود یگانه است که این مقصود مختصر می شود در این که کل بانوان حتی با داشتن حداقل ترین پول هم می توانند تاپ ترین وسایل و اکسسوری آرایشی را داشته باشند.

برند kiko Milano با داشتن دانش فنی Techni Color ، درحال فراهم کردن و ارائه بزرگ‌ ترین پالتهای رنگهای آرایشی می باشد که در نوع‌ خود‌ نخستین بوده است در واقع قابل‌ توجه‌ بوده است که این تنها به کمک فرمول‌های‌ مدرن و متخصصان فراوانی در عرصه وسایل آرایشی شکل خواهد گرفت .

اکنون جای‌ این می باشد که به وضعیت کیفی خیلی خوب این مارک بپردازیم ، این مارک با داشتن کیفیت‌ فوق العاده و امنیت زیادی که دارا است به همراه ابتکار های روز‌ افزون‌ برای مارک خویش ، سبب محبوب شدن‌ هرچه زیادتر برندkiko شده‌ است‌ ، که این مبحث به برآورد دقیق‌ و عمیقی منجر گشته که به کمک آزمایشات کلینیکی که به وسیله نهاد های آکادمیک و کلینیکهای پوستی می باشد ، شکل خواهد گرفت .

بهترین برندهای لوازم آرایش ایتالیایی

5/5 - (36 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *