بهترین برندهای لوازم آرایش ترکیه ای { بهترین مارک ها }

بهترین برندهای لوازم آرایش ترکیه ای | ❤️ { بهترین مارک ها } هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

بهترین برندهای لوازم آرایش ترکیه ای : خرید لوازم آرایشی و بهداشتی همواره یکی از دغدغه های خانم ها می باشد با وجود برندهای بیشمار در این عرصه ، و نیز ورود اجناس تقلبی نگرانی ها بیشتر می شود در این بخش هفت رژ قصد دارد بهترین برندهای لوازم آرایش ساخت کشور ترکیه را به شما معرفی کند با ما همراه باشید.

معرفی‌ برند‌ نوت note

برند note یک مارک ترکیه ای در عرصه تولید‌ وسایل آرایشی و بهداشتی در اروپا بوده است ، منتها دفتر رسمی این برند‌ در کشور‌ ترکیه وجود دارد ، لغت نوت در زبان انگلیسی به معنای توجه‌کردن‌ است و شما با بکارگیری از این مارک قادر خواهید بود جذابیت چشمگیر و فوق العاده ای را به دست آورید .

تاریخچه برند‌ نوت note

برند note در سال ۲۰۱۴ به وسیله شیمیدانهای اروپایی بنیان‌گذاری شد ، و مقصود آنها خلق محصولاتی بود‌ که هم وضعیت کیفی بالایی داشته باشند و هم دارای بهای مناسب باشند . این مارک در عرصه کالاهای آرایشی و بهداشتی‌ دارای تنوع‌ و گوناگونی بی‌اندازه بسیار بوده است ، که برای بخش های گوناگون چهره و بدن‌ تولیدات خویش را ارائه می نماید .

مزایای کالاهای برند‌ نوت

مهمترین امتیاز این مارک رنگهای متعدد و باکیفیت می باشد ، همگی کالاهای این مارک با بکارگیری از ماده‌های معدنی مورد‌ احتیاج برای تن ، روغن‌های‌ طبیعی‌ و ویتامینها تولید گشته اند که بر روی همه پوست‌ها‌ امکان مصرف دارند. همچنین این تولیدات به محیط‌ زیست‌ صدمه نمی زنند زیرا هیچگونه ماده‌های غیرطبیعی شیمیایی در آنها بکارگیری نشده ازاین‌رو حساسیتی ایجاد‌ نخواهند کرد علاوه بر این مارک نوت برای محافظت از جانواران در تولید کالاهای خود‌ از آنها بهره برداری نمی کند‌ .

محبوبیت برند‌ note

برند note دارای معروفیت خیلی زیادی بوده است به طوری که در بیشتر از ۵۰ کشور‌ مرکزهای فروش دارد‌ و علاقه مندان زیادی کسب کرده است که این به سبب منحصربه فرد‌ بودن‌ این مارک می باشد .

بهترین برندهای لوازم آرایش ترکیه ای

بهترین برندهای لوازم آرایش ترکیه ای

معرفی‌ برند‌ گلدن رز Golden rose

یکی از مشهور ترین مارک های وسایل آرایش‌ در ایران است که با بها و وضعیت کیفی خوب توانسته در میان دخترخانم های ایرانی و سالن‌های‌ زیبایی‌ معروفیت بسیاری کسب نماید محصولات آرایشی گلدن رز جزو‌ زیر‌ مجموعه‌ گروه برند‌ ارکول گلدن رز یکی از مطلوب ترین مارک های وسایل آرایش‌ است که از معتبرترین برند‌های‌ وسایل آرایش‌ در ترکیه می باشد .

Golden -Rose کالاهای آرایشی متنوعی نظیر اقسام لاک‌ با وضعیت کیفی خوب در رنگهای متنوع ، انواع‌ رژهای مدادی / رژگونه /کرم پودر‌ ها/پرایمرها و … داراست که این تولیدات با جامع ترین رنگ بندی یکی از پر فروشترین برند‌های‌ آرایشی در ایران به حساب‌ می آید .

ارکول یکی از بزرگ‌ ترین تولیدکنندگان کالاهای آرایشی در ترکیه می باشد و تولیدات خود‌ را با برند‌های‌ دایانا /گلدن رز/کلاسیک/میس سلن وامیلی به فروشگاه ها ارائه کرده است‌ . این شرکت در سال ۱۹۸۳ با قصد به وجود آوردن محصولاتی با وضعیت کیفی بالا‌ و بها مناسب‌ بنیان گذارده شد . شرکت ارکول ، جزو‌ ۵ کمپانی عالی تولیدکننده و صادرکنندۀ لاک‌ هست که تولیدات خود‌ را به بیشتر از ۹۰ کشور‌ در کل جهان ارائه می نماید .

بهترین برندهای لوازم آرایش ترکیه ای

بهترین برندهای لوازم آرایش ترکیه ای

 

معرفی برند فلورمار flormar

برند Flormar یکی از اقسام برند‌ مشهور جهان در عرصه تولید‌ وسایل آرایشی بهداشتی‌ می باشد که در سال ۱۹۷۰ در سرزمین ایتالیا احداث گردید . هر سال تلاش کمپانی فلورمار زیادتر گشته و در ۸۰ کشور‌ جهان ظهور کارآمد داشته و به ارائه اقسام تولیدات آرایشی باکیفیت پرداخته است‌ . برای آشنایی زیادتر شما عزیزان با مارک فلورمار در بخش بعد‌ به معرفی‌ برند‌ فلورمار پرداخته خواهد شد

مطلبی که دیگران میخوانند الان : رژگونه شیگلم اصل و فیک

برند فلورمار از جمله عالی ترین و معروف‌ترین برند‌ در عرصه تولید‌ کالاهای آرایشی بهداشتی‌ می باشد که دارای پیشینه ای تابنده در پیدایش اشکال وسایل آرایشی همچون کرم پودر‌ ، پرایمر ، رژ لب و . . . بوده است . مارک Flormar در سال ۱۹۷۰ در ملان ایتالیا احداث شد و آن‌گاه در سال ۱۹۷۲ به ساختن کالاهای خویش در مرزوبوم ترکیه پرداخت . فلورمار با افزون بر ۴۰ سال پیشینگی توانسته تولیدات خود‌ را توسعه بدهد و سرانجام از نخستین کالا خود‌ که لاک‌ ناخن می باشد به تولید‌ اقسام وسایل آرایشی دیگر در وضعیت کیفی بالا همچون رژ گونه‌ ، سایه چشم ، ریمل ، رژ لب و. . . بپردازد . فلورمار دارای بیشتر از ۲۰۰ فروشگاه‌ تک برندی‌ بوده است که تنها به فروش تولیدات فلورمار می‌پردازد .

تولیدات فلورمار دارای ترکیب گیاهی و ارگانیکی خواهد بود که بی صدمه به پوست صورت جذابیت شما را می‌سازد . اقسام وسایل آرایشی فلورمار دربردارنده روغن زیتون ، روغن‌ سبزیجات‌، روغن‌ نارگیل و بادام می باشد که اثرگذاری خیلی مثبتی را بر رو پوست‌ شما خواهد گذاشت . بها تولیدات فلورمار با دقت به وضعیت کیفی بسیار خوب گران خواهد بود‌ منتها هفت رژ برای جلب‌ خشنودی خریدار اقسام وسایل آرایشی فلورمار را به شکل اورجینال و در بها مناسب‌ در خدمت شما عزیزان قرار داده است‌.

بهترین برندهای لوازم آرایش ترکیه ای

بهترین برندهای لوازم آرایش ترکیه ای

معرفی‌ برند‌ فارماسی FARMASI

شرکت Tan در سال ۱۹۵۰ میلادی به وسیله دکتر معروف Cevdet Tuna بنیان‌گذاری گردید . تولیدات کمپانی Tan در حیطه دارو‌ و ماده‌های اولیه‌ برای قسمت بهداشتی‌ بود‌ . کارخانه‌ پدیدآوری کالاهای آرایشی در سال ۱۹۸۵ با اسم Alize Kozmetik احداث شد . در مدت‌ زمان کمی این کارخانه‌ خیلی خوب به اهداف خویش رسید‌ . با طرح‌ریزی و استراتژی که کمپانی Tan در پیش رو گرفته بود‌ تصمیم‌ به ادغام با کارخانه‌ Alize گرفته شد .

پس از این ادغام کامیاب اسم کمپانی به Tanalize kozmetik تحول یافت . استراتژی کمپانی تازه ، پدیدآوری تولیدات آرایشی و بهداشتی‌ بود‌ . اسم تجاری فارماسی (FARMASI) حاصل‌شده از اسم کالاهای آرایشی این کمپانی بود‌ که به بیشتر از ۱۱۸ کشور‌ صادر گشته است‌ . این کمپانی (Tanalize kozmetik) تاکنون با اسم برند‌ فارماسی به حدود ۴۰۰ میلیون شخص خریدار در سرتاسر جهان ، تولیدات خود‌ را ارائه نموده است‌.

بهترین برندهای لوازم آرایش ترکیه ای

4.9/5 - (150 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

7 نظرات در حال حاضر

  1. ممنون عالی بود مطلب شما

    • خواهش میکنیم دوست عزیز، ممنون از ثبت نظرتون

    • سلام ممنون از مطالب مفید و زیبا تون
      مارک لدورا هم جهانی شده جهت خرید یا اخذ نمایندگی و اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید
      ۰۹۳۹۲۷۷۳۷۳۷

  2. کرم پودر و خط چشم برند‌ نوت رو تست کردم خیلی خوبه فقط کمی گرون شده

  3. برند گلدن رز عالیه
    مرسی از هفت رژ بابت این مقاله کامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *