بهترین محصولات برند این لی (INLAY)

بهترین محصولات برند این لی (INLAY) | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

بهترین محصولات برند این لی (INLAY) : برند این لی یکی از پرفروش ترین لوازم آرایشی در ایران می باشد برای انجام‌ یک آرایش‌ سبک‌ و جامع ، هرروز ما نیاز به وسایل آرایشی داریم که افزون بر کیفیت زیاد ، با قیمت‌ مناسب‌ و در دسترس ما باشند . گلچین محصولاتی که برای استفاده‌ی دائمی و روزانه برای آرایش صورت‌ تعیین میکنیم ، به دلیل اینکه قرار خواهد بود زمان طولانی و طی روز‌های‌ پشت سر هم بر روی پوست ما باشند ، بسیار مهم است با ما همراه باشید در هفت رژ

چرا که با یک گزینش نادرست میتوانیم به پوست صورت و یا حتی چشم خویش آسیب های جبران ناپذیر بزنیم و به عوض زیباتر گشتن زیبایی ذاتی و سلامتی خویش را هم از دست بدهیم . افزون بر این ، تولیدات آرایشی‌ که به شکل یومیه استفاده می گردد بایستی سبک و ملایم باشند تا در نتیجه یک میکاپ غلیظ‌ و زیاد نداشته باشیم . به اضافه اینکه محصولی که انتخاب میکنیم به علت مصرف زیادتر باید از بها مناسبی برخوردار باشد‌ تا از نظر مالی هم برای ما مقرون‌ به صرفه‌ باشد و هر زمان که به آنها نیاز داشتیم بتوانیم به سادگی تامین و استفاده کنیم .

در این نوشته یک ست وسایل آرایشی با قیمت بسیار خوب از تولیدات مارک این لی را به شما معرفی خواهیم کرد .

کرم پودر این لی مدل Peach

بهترین محصولات برند این لی (INLAY)

فرمولاسیون مختص این کرم پودر‌ صورت شما را در تمام طول روز‌ مات‌ و طبیعی‌ نشان‌ می‌دهد و از ایجاد ظاهر درخشان به‌ویژه روی دماغ و جبین جلوگیری می نماید ، جلوه مات این کالا بر روی پوست باعث حذف‌ براقی پوست در اشخاص با پوست صورت چرب‌ می گردد .

این گونه کرم‌پودر در مقابل گرمای محیط که باعث عرق کردن بیشتر از حد می شود پایدار خواهد بود و اثری از ماسیدگی کرم پودر روی پوستتان نمی بینید. کرم‌پودر این لی مدل « Invory » به شماره‌ی ۲۰ و تن رنگ میانه روشن و پوشش‌دهی زیاد جلوه‌ای مات روی پوست صورت شما ارائه می‌دهد که همین مبحث آرایش‌ صورت را طبیعی‌تر نمایش می‌دهد .

کانسیلر این لی شماره‌ b4

بهترین محصولات برند این لی (INLAY)

بهترین محصولات برند این لی (INLAY)

 

 

کانسیلر قلمی دورچشم این­لی دارای ویژگی حفاظتی SPF20 برای حفاظت از پوست دور چشم در برابر اشعه های UVA و UVB خورشید می باشد . مورد دیگر این که این کانسیلر مشتمل ترکیب مرطوب کننده و آبرسان برای تامین رطوبت پوست‌ خیلی حساس دور چشم و جلوگیری از خشکی و چروک ناحیه اطراف چشم خواهد بود .

ترکیبات اثرگذار کانسیلر قلمی دور چشم این­لی از راه بهبود جریان خون مویرگی کمک به افت تیرگی‌ و پف حوالی چشم می­کند . این کانسیلر حس چربی و سنگینی‌ روی پوست‌ تولید نکرده و با پوشش مطلوب خود تاریکی و چروک­های کوچک دور چشم را رفع می­کند .

پنکیک این لی مدل‌ Rose Peach شماره ۲۰

بهترین محصولات برند این لی (INLAY)

این کالا با برچسب بدون چربی برای آن دسته از افرادی که پوست‌ چربی دارند مطلوب می باشد . پنکک این لِی دارای جلوه‌ ای مات و طبیعی بوده و وضعیت پوسته‌پوسته‌ شدن و یا ماسیدگی بر روی پوست‌ تولید نمی‌کند . پنکیک به پوست جلوه‌ای نرم ، مات و یکدست می‌دهد که معمولا در آخرین بخش پیرایش استفاده خواهد شد ، البته این نوع پنکیک با کیفیت ماتی که روی پوست‌ ایجاد می‌کند چربی اضافه پوست را می‌گیرد .

پنکیک این‌لی مدل « Rose Peach » به شماره‌ی ۲۰ و تناژ رنگی نسبتا متوسط در یکدست شدن پوستتان نقش‌ دارد و برای آن گروه از خانم‌هایی که پوست چربی دارند ایده‌آل و مناسب است .

ریمل حالت‌ دهنده INLAY مدل Extreme Length

بهترین محصولات برند این لی (INLAY)

برس این ریمل با سری‌ به نسبت بلند خود قابلیت پوشش‌ همگی مژه‌هایتان را دارد و به بلند‌شدن‌ آنها امداد می‌کند . ماندگاری بالای آن روی مژه وضعیت مژه‌هایتان را در طول روز‌ ثابت نگه می‌دارد . محتویات به‌کاررفته دراین کالا ضد حساسیت‌ می باشد و افزون بر پیشگیری از هرگونه صدمه به ریشه مژه‌ها ، موجب تقویت آن‌ها هم خواهد شد .

این کالا به جهت داشتن قالب سبک‌ ، حس سنگینی‌ روی پلک را به همراه نخواهد داشت و سبب ریزش مواد ریمل در پیرامون و داخل چشم نمی گردد . ریمل این‌لی مدل‌ « Extreme Length » از نوع ریمل‌های بلندکننده و حالت‌دهنده این شرکت خواهد بود و مژه‌هایی بلند‌ و انعطاف‌پذیر را برای شما به ارمغان می آورد.

ریمل حجم دهنده این لی مدل Intense Volumising

ریمل حجم دهنده این لی

ریمل حجم دهنده این لی مدل Intense Volumising شامل خرده‌مژه‌هایی خواهد بود که در پر پشت گردیدن مژه‌ها نقش زیادی خواهد داشت . این کالا با داشتن برس مویی از دسته ریمل‌های حجم‌دهنده خواهد بود و از چسبیدن‌ مژه‌ها به هم جلوگیری می نماید و برای آن گونه از اشخاصی که مژه‌های کم و کوتاه دارند شایسته خواهد بود . رنگ سیاه این ریمل با پوشش‌ جامع و یکدست نمودن رنگ مژهها قطر آنها را بیشتر می نماید . بافت سبک‌ این ریمل افزون بر عدم خلق احساس‌ سنگینی‌ بر روی مژه ها ، از ریختن مواد‌ ریمل در پیرامون چشم خودداری می نماید .

خط چشم این لی مدل‌ Silk Liquid

بهترین محصولات برند این لی (INLAY)

وسایل آرایش بسیاری برای زیباتر نشان‌دادن چشم وجود دارد؛ حتی می‌توان به یاری آن‌ها حالت‌ چشم را تغییر‌ داد‌ . فقط لازم است شیوه درست استعمال از آن‌ها را بدانید . یکی از وسیله های پرکاربرد آرایش چشم ، خط چشم خواهد بود . خط چشم‌ها با دو سری‌ ماژیکی و مویی به وسیله تولیدکنندگان مختلف با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان به بازار عرضه می‌شوند .

کمپانی « این‌لی » خط چشم مویی مدل « Silk Liquid » را به فروشگاه ها عرضه کرده است‌ که از ماندگاری زیاد برخوردار‌ خواهد بود . این خط چشم در حجم ۵ میلی‌لیتر عرضه گشته و دارای ماندگاری طولانی‌ است . خط چشم این لی قابلیت زود خشک شدن داشته و شایسته برای چشم‌های حساس و استفاده‌کنندگان از لنز می باشد .

سایه چشم این لی مدل‌ Lavender Paradise شماره ۰۲۰

بهترین محصولات برند این لی (INLAY)

بهترین محصولات برند این لی (INLAY)

 

این محصول رنگی طبیعی را به چشمانتان خواهد داد‌ و با بکارگیری از رنگ‌های که در این پالت قرار داده به شما در داشتن آرایشی ایده‌آل امداد خواهد نمود . این محصول دارای برس با دو سری مختلف و آینه می باشد که استعمال از آن را برای هر خانمی آسان کرده است‌ . سایه چشم این‌لی مدل‌ « Lavender Paradise » به شماره‌ی ۰۲۰ و تن رنگ بادمجانی ، یاسی ، بنفش‌ و صورتی با بازه رنگی هماهنگ بیشترین‌ها را به خود‌ جلب کرده است‌ .

رژگونه این لی مدل Peach شماره ۰۳

بهترین محصولات برند این لی (INLAY)

این کالا از گونه تک رنگ و مات است که اگر با استفاده از برسی که در ان قرار گرفته انجام گردد در افزایش ماندگاری آن شریک خواهیم شد . رژگونه این‌لی مدل « Peach » به شماره‌ی ۰۳ و تن رنگ صورتی گونه‌‌هایتان را برجسته نمایش داده و با بافت‌ سبک و رنگ ملایم با هر گونه رنگ پوستی سازگاری خواهد داشت .

رژ لب جامد این لی مدل Ladylike شماره ۶۴۰

بهترین محصولات برند این لی (INLAY)

بهترین محصولات برند این لی (INLAY)

 

قالب اختصاصی این رژ‌لبها طراوت و نرمی‌ ویژه ای به لبها می بخشد و رنگی بسیار طبیعی و پوششی مناسب روی لب‌ها خلق می‌کند که به مدت طولانی اثر‌ آن ماندگار‌ خواهد بود‌ . رژ‌لب این‌لی مدل « Ladylike » به شماره‌ی ۶۴۰ و تن رنگ قهوه‌ای صورتی رنگی طبیعی‌ به لب می‌دهد که با ماندگاری بالا برای مصرف در طول روز شایسته است.

5/5 - (91 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *