بهترین برندهای لوازم آرایش فرانسوی فرانسه { بهترین مارک ها }

بهترین برندهای لوازم آرایش فرانسوی فرانسه ❤️ { بهترین مارک ها } هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

بهترین برندهای لوازم آرایش فرانسوی : هر وقت حرف‌ وسایل آرایشی خواهد بود شهرت فرانسه در مغز همگی ما خطور میکند . مارک های مشهور فرانسه مثل همگی کشور‌ها‌ گشته و برای داشتن قیافه ای منظم برای زنان و مردان در عرصه ی زیبا پوشی به عنوان تولیدات زیبایی‌ و مارک های مورد بحث آرایشی فرانسوی محسوب می شود . پس در گزینش وسایل آرایشی از بهترین مارک ها بکارگیری نمائید که هیچگونه متاسف نمیشوید . در بقیه مطلب با هفت رژ همراه باشید تا با بهترین مارک لوازم آرایش فرانسوی آشنا شوید

لیست بهترین مارک لوازم‌ آرایشی فرانسه

۱- برند ویشی ( Vichy )

مارک آرایشی ویشی (Vichy) یکی از بزرگترین مارک های لوازم‌ آرایشی فرانسه شمرده‌شده و یکی از کالاهای طبیعی‌ بوده که از مواد‌ مغذی‌ بکارگیری میکنند . محصولاتی با وضعیت کیفی زیاد و گوناگون برای دخترخانم ها و آقایان پیش روی گذاشته اند و یکی از مشهور ترین کالاهای ویشی لوسیون نورمادرم Normaderm که تمیز کننده سه کاره‌ و کرم استفاده‌ میکنند .

بهترین برندهای لوازم آرایش فرانسوی

۲- برند نوکس ( Nuxe )

همه خانم ها در پی خصوصیت هایی برای بکارگیری روزمره از کرم ضد چروک‌ و ضد آفتاب‌ و باکیفیت زیاد می باشند . این کالا چندکاره نوعی روغن‌ که امکانات فراوانی دارا است برای نمونه برای مو ، صورت‌ و با عطر معطر امکان بکارگیری دارد . این کالا نه تنها در پاریس شاید در هر مکان های دنیا‌ طرفدار بسیاری برخوردار‌ می باشد . آماده سازی این کالا در فرانسه هنگام بهار و تابستان به سادگی در داروخانه ها انجام می شود

بهترین برندهای لوازم آرایش فرانسوی

بهترین برندهای لوازم آرایش فرانسوی

 

۳- برند میبلین ( Maybelline )

معروف ترین های مارک میبلین را از پالت سایه ، رژ گونه‌ و رژ لب ۲۴ ساعته می توان شناسایی نمود . مارک میبلین به وسیله یک جوان‌ خلاق با اسم توماس شام ویلیامز در ۱۹۱۵ به نتیجه رسید‌ و از مشهور ترین وسیله های آرایشی فرانسه شناخته‌ می شود. هر میکاپ آرتیستی خواهان این‌گونه محصول با وضعیت کیفی و حرفه‌ ایی می باشد.

بهترین برندهای لوازم آرایش فرانسوی

۴- برند نارس‌ ( NARS  )

جالب است که بدانید مارک نارس‌ برای نخستین نوبت محصولات‌ خودش را با ۱۲ تا رژ کوچک‌ معرفی نمود و طرفدار بسیاری را به خودش جلب‌ نمود و بهترین‌ مارک لوازم آرایشی فرانوسی معرفی شد . یک بلاگر خبره و عکاس حرفه‌ ایی در سال ۱۹۴۴ این شرکت را به اسم خودشان ثبت نمودند . این مارک پس از تولیدی که به محبوبیت رسید‌ سرانجام به یک کمپانی لوازم‌ آرایشی داده شد.

بهترین برندهای لوازم آرایش فرانسوی

بهترین برندهای لوازم آرایش فرانسوی

 

۵- مارک بایوترم ( Biotherm )

بایوترم (Biotherm) یکی از آشناترین مارک های تولیدات زیبایی‌ در فرانسه بوده است . کالاهای ارجینال مراقبت‌ از پوست‌ این مارک در تمام جهان امکان خرید دارند. شرکت بایوترم در ۱۹۵۲ بنیان شد و حالا بخشی از تیم لورآل (L’Oreal) می باشد و دفتر اصلی آن در کشور‌ موناکو است. ماده‌ی سازنده‌ی اصلی‌ این تولیدات پلانکتون‌ها می باشند که خصوصیت جوانسازی پوست‌ را دارند و در بهداشت آن نقش‌ مهمی اعمال می‌کنند . بعضی از محبوب‌ترین تولیدات مارک بایوترم در بین خریداران حاوی کرِم‌های ضد آفتاب‌و بادی میلک می باشند اگرچه جزو‌ تولیدات ارزان‌قیمت شمرده نمی‌شوند منتها بکارگیری آن‌ها تغییرات محسوسی در پوست صورت به وجود می‌آورد .

بهترین برندهای لوازم آرایش فرانسوی

۶- برند ایوروشه ( Yves -Rocher )

محققین ایوروشه (Yves -Rocher) در یک زمین ۱۰۰ هکتاری همگی فعالیت خودشان را برای به وجود آوردن محصولاتی نوین و دوست دار محیط زیست، به کار‌ گرفته اند . شما قادر خواهید بود ۱۰۰ درصد آسوده‌خاطر باشید که تولیدات ایوروشه دارای گواهی‌نامه‌ی زیست‌محیطی و تاییدیه‌ی اکوسرت (Ecocert) و اتیکت (Cosmebio) می باشند . پرفروش‌ترین کالاهای ایوروشه حاوی فاندیشن‌ها و سرم‌‌های‌ جوان کردن پوست می باشند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت مارک فرانسوی ایوروشه ، هدایایی می باشد که در مسابقات‌ یا زمان خریداری اینترنتی به مشتریان داده می گردد بدون شک ایوروشه یکی از بهترین برندهای آرایشی فرانسوی است .

بهترین برندهای لوازم آرایش فرانسوی

بهترین برندهای لوازم آرایش فرانسوی

 

۷- برند بایودرما ( Bioderma )

بایوردما (Bioderma) در نخست به عنوان تولیدات درمانی به وسیله کارشناسان پوست‌ مجهز شد . تولیدات این نشانه به وضعیت فراز و اثربخشی رفیع معروفیت دارند . پاک‌کننده‌ی بایودرما به اسم Sensibio H2 O Micellar Water یکی از کالاها زیبا در بین طرح ها و میک‌آپ هنرپیشه ها بوده است چون جلد را صیقلی و زلال می‌سازد . این حاصل برای لایه های خیلی حساس بی‌شمار شایسته خواهد شد .

بهترین برندهای لوازم آرایش فرانسوی

۸- برند لاروش پوزای ( La Roche -Posay )

محصولات مارک لاروش پوزای (La Roche -Posay) با افزون بر ۲۵,۰۰۰ کارشناس پوست‌ یکی از بهترین مارک های لوازم آرایشی فرانسوی است . در کشور‌ فرانسه این تولیدات بیشتر‌ به عنوان کالاهای درمانی بکارگیری می‌شوند تا تولیدات زیبایی‌ . ریختن مو و حساسیت‌‌های‌ پوستی در اثر‌ اصلاح‌ ازجمله مواردی می باشند که بکارگیری از تولیدات لاروش پوزای می‌تواند در معالجه آن‌ها نتیجه‌بخش باشد‌ . در کل این نشان برای پوست‌‌های‌ خیلی حساس خیلی عالی رفتار می‌کند . کرم Cicaplast Baume B5 یک کرم چندمنظوره می باشد که برای هر گونه پوستی به درد بخور می باشد و خارش‌‌ها‌ و تحریکات پوستی به خاطر عارضه های درماتیت و دیگر عارضه های پوستی را رفع می‌کند . لطافت‌ این کرم موجب گشته که برای نوزادان هم مورد‌ بکارگیری قرار بگیرد . کرم‌های ضد آفتاب‌ این مارک هم محبوبیت بسیاری دارا هستند .

۹- مارک کدلی ( Caudalie )

مارک فرانوسوی کدلی (Caudalie) در ۱۹۹۳ به وسیله مالکین یک باغ انگور در بوردو (Bordeaux) بنیان شد . از میوه‌ ، ریشه‌ ، برگ‌ و سبوم انگور‌ و آب معدنی در تولیدات این مارک بکارگیری می گردد . همه‌ی تولیدات عاری‌ از پارافین ، پارابن ، فتالات ، روغن‌‌های‌ معدنی و رنگ‌های تصنعی می باشند.به به‌ازای این ماده‌ها پرخطر در تولیدات کدلی از کره‌ی شیا و آب لیمو و پرتغال بکارگیری می گردد.یکی از عالی ترین کالاهای این مارک نرم‌کننده‌ی لب می باشد که حدود ۶ دلار قیمت‌ خواهد داشت .

بهترین برندهای لوازم آرایش فرانسوی

بهترین برندهای لوازم آرایش فرانسوی

 

۱۰- مارک کلوران ( Klorane )

مارک کلوران (Klorane) تولیداتی مانند تولیداتی که از مارک های دیگر توضیح شد ندارد‌ ولی شامپو ، نرم‌کننده ، شامپوی خشک و پاک‌کننده‌های آرایشی تولید میکنند که وضعیت کیفی خیلی خوبی‌ هم دارند . ماده‌های تشکیل‌دهنده‌ی این تولیدات حاوی عصاره‌ی گیاهانی مثل گزنه ، جو ، انبه ، مرکبات‌ ، گل صدتومانی ، انار ، بادام و بابونه‌ می باشد . کارل لاگرفلد (Karl Lagerfeld) رئیس هنری مارک شَنل (Chanel) و فندی (Fendi) که فوت شده است از طرفداران این مارک بود‌ . شامپوی بابونه‌ از دیگر تولیدات محبوب این نشان بوده است .

بهترین برندهای لوازم آرایش فرانسوی

۱۱- مارک اون ( Avène )

تمام داروخانه های فرانسوی معمولا این مارک اَون (Avène) فرانسوی را برای فروش دارند . تولیدات این مارک با بکارگیری از چشمه‌ی آب گرم تولید می شوند . آب این چشمه‌ روزانه آزمایش خواهد شد تا از پاکیزه و صاف بودن‌ آن یقین حاصل‌ گردد . کالاهای مراقبت‌ از پوست‌ این مارک برای معالجه عارضه های پوستی مثل درماتیت آتوپیک ، پسوریازیس ، اگزما و آفتاب‌زدگی بکارگیری می گردد . بادی رَپ ، هیدرو هلیو تراپی و ماساژ‌‌های‌ زیرِ آبی از دیگر موردهای بکارگیری از این تولیدات اَون به‌شمار می آید. مهم‌ترین فرآورده این مارک اسپری چشمه‌ی آب گرم Eau Thermal Avène می باشد که خواص جوانسازی پوست‌ را داراست . تولیدات آرایشی ضد حساسیت‌ این مارک هم طرفداران زیادی دارد

بهترین برندهای لوازم آرایش فرانسوی

بهترین برندهای لوازم آرایش فرانسوی

 

۱۲- برند ملویتا ( Melvita )

تولیدات مارک فرانسوی ملویتا (Melvita) 100% طبیعی و فاقد هرگونه نگه‌دارنده ، نرم‌کننده ، سوفاکتانت و ضد عرق‌ می باشند ۹۶ درصد از خریدارانی که کالاهای این مارک را استفاده کردند می گویند که چین‌وچروکهای پوست‌شان رفع می شود و ۹۱ درصد از رطوبت‌ پوست‌شان ابراز‌ خشنودی کرده اند؛ مورد دیگر این که ۸۶ درصد از سفت‌تر شدن‌ پوست‌شان گفته‌اند . یکی دیگر از تولیدات عالی این مارک ماسک لایه‌بردار و روشن‌کننده‌ی Nectar Bright Brightening Exfoliation Mask می باشد که برای روشنی‌ پوست‌ معجزه خواهد کرد.

بهترین برندهای لوازم آرایش فرانسوی

 

اگر مطلب بهترین مارک لوازم آرایشی خارجی برای شما جالب بود پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را نیز از دست ندهید

بهترین برندهای لوازم آرایش آلمانی { بهترین مارک ها }

5/5 - (74 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *