۱۶ برند‌ برتر وسایل آرایش‌ در سال ۲۰۲۱

۱۶ برند‌ برتر وسایل آرایش‌ در سال ۲۰۲۱ 【 بهترین ها❤️】رتبه 1 دنیا

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

۱۶ برند‌ برتر وسایل آرایش‌ در سال ۲۰۲۱ : علاقه به زیبایی در تمام افراد وجود دارد؛ در واقع زیادتر در بانوان خانومها در هر سنی که باشند علاقه دارند پوستی سالم و رخی شاداب‌ و زیبا داشته باشند . به همین دلیل برخی از افراد از ابزارهای سنتی‌ و گیاهی بکارگیری میکنند و بعضی از لوازم آرایشی برای شناخت برترین برندهای آرایشی سال ۲۰۲۱ با ما همراه باشید در هفت رژ مجله زیبایی

در حال حاضر تعداد مارک های آرایشی ایرانی و خارجی‌ به حدی فراوان است که امکان‌پذیر است برای تعیین آنها دستخوش شک و تردید شوید ، به همین سبب در این قسمت از مقاله های آموزشی سایت هفت رژ به معرفی عالی ترین مارک های آرایشی پرداخته ایم . علت عالی بودن‌ و مشهور گشتن این برندها اسمشان نیست ، بلکه داشتن خصوصیت های مهمی مانند کیفیت ، تنوع محصول و … خواهد بود که علت بیشتر میزان معروفیت آنها شده است‌ .

بهترین مارک لوازم آرایشی چه خصوصیت هایی بایستی داشته باشد‌ ؟

✔ حفظ تازگی و طروات چهره در هنگام بکارگیری طولانی مدت‌ از آرایش‌
✔ کیفیت بالا
✔ تنوع کالا مناسب با هر پسند
✔ قیمت خوب
✔ ماندگاری زیاد

۱) محصولات‌ آرایشی Mac

مک معروف ترین برند آرایشی در جهان و یکی از سه برند‌ عالی و مورد بحث دنیاست پس به احتمال زیاد نامش را شنیدید . محصولات آرایشی mac مورد مصرف سلبریتیهای سرشناس جهان مثله ویکتوریا بکهام ، لیدی گاگا و … می باشد . مک به کیفیت و گوناگونی بالای محصولاتش مشهور است به خاطر همین قیمتش در مقابل بقیه مارک های لوازم آرایشی مقداری بالاتر است ولی قطعا ارزش خرید را دارد . محصولات‌ آرایشی مک ماندگاری بسیار بالایی دارند ، کامل ترین مجموعه را دارند و مطابق ترندهای وقت جهان تولید‌ میشوند.

۱۶ برند‌ برتر وسایل آرایش‌ در سال ۲۰۲۱

۱۶ برند‌ برتر وسایل آرایش‌ در سال ۲۰۲۱

 

۲) محصولات آرایشی Huda Beauty

هدی بیوتی جز پرفروش ترین و عالی ترین برندهای آرایشی به خصوص در خاورمیانه شده و تجربه‌ یک میکاپ خیلی خوب و بی نقص را به شما خواهد داد . تقریبا تمام کالاهای این مارک فاقد هرگونه مواد غیرطبیعی شیمیایی می باشند و قادر خواهید بود بی هیچ گونه‌ دلواپسی از آلرژیهای پوستی از آنها بکارگیری نمائید . مارک هدی‌ بیوتی در سال ۲۰۱۳ به وسیله هدی‌ کتان راه اندازی شد که یکی از ثروتمندترین میکاپ آرتیست‌های‌ جهان است .

۳) محصولات‌ آرایشی Anastasia

برند آناستازیا حدودا از دو دهه قبل مطرح‌ شد و رفته‌رفته جز عالی ترین برندهای آرایشی قرار گرفت . Anastasia در حال حاضر به یک پادشاهی کامل مبدل گشته است‌ . کالاهای آرایشی مارک آناستازیا شامل بازه وسیعی از پالتهای سایه چشمگیر و خوشگل می باشد و به سبب حفاظت این برند از حقوق‌ حیوان ها ، توجه‌ فراوانی از میکاپ آرتیستها را به خودش جلب کرده است . این برند تجاری بالاترین اعتبار رسانه ای را نیز به خود اختصاص داده است‌ .

۴) محصولات آرایشی Estee Lauder

استی لادر یکی از زبانزد ترین شرکتهای لوازم آرایشی در دنیا است . کالاهای این مارک مشتمل محصولات آرایشی ، حفاظت از پوست و عطر‌ بوده است که کاملا نوآورانه و تاثیرگذار پدیدآوری میشوند . بانوان در همه جای‌ جهان زمان خریداری وسایل آرایشی حتما این مارک تجاری را به خاطر داشتن تنوع و وضعیت کیفی زیاد جز انتخابهای خویش قرار میدهند.

۵) محصولات‌ آرایشی Dior

محصولات آرایشی برند دیور تولید‌ مملکت فرانسه در هر مرتبه بندی کاملا بی‌عیب و مبتکرانه است . اگر کالاها این برند را هنوز امتحان نکرده اید حال وقتش است . وضعیت کیفی بالای این تولیدات سبب گشته است‌ که دیور جز یکی از عالی ترین و خوش‌نام ترین کالاهای آرایشی قرار بگیرد . پس ارزش آزمایش کردن را دارد . افزون بر محصولات آرایشی دیور ، محصولات مراقبتی این مارک همانند سرم‌های‌ آبرسان و سرم‌ چشم همچنین مورد توجه‌ فراوانی از میکاپ آرتیستها قرار گرفته است.

۱۶ برند‌ برتر وسایل آرایش‌ در سال ۲۰۲۱

۱۶ برند‌ برتر وسایل آرایش‌ در سال ۲۰۲۱

 

۶) محصولات‌ آرایشی Nars

محصولات فرانسوی نارس‌ با قصد ارتقا‌ دادن ظاهر زیبای طبیعی بانوان با دقت به خصوصیات هر شخص ایجاد شد و تا به امروز به خاطر تنوع رنگهای بی شمار‌ ، کیفیت زیاد و بخشیدن جلوه منحصر به فرد ، مورد‌ توجه‌ و علاقه خیلی از خانمها قرار گرفته است‌ . یکی از تاپ ترین کالاهای آرایشی مارک نارس‌ ، رژگونه orgasm هست که تلفیق رنگی خیلی خوب از صورتی و هلویی دارد و جای خودش‌ را در کیف وسایل آرایشی دخترخانم های بسیاری آشکار کرده است.

۷) محصولات‌ آرایشی lancom

این مارک زیبایی و ظرافت فرانسوی را در سراسر جهان نمایش می دهد . اگر خواهان مراقبت از پوست صورت خویش می باشید ، تولیدات حفاظت از پوست‌ لانکوم بهترین گزینه برای شما هستند . مخصوصا کرم جوان کننده لانکوم که کاملا ارزش مصرف را دارد و احساس‌ عالی به پوست‌ شما می دهد‌ . همینطور عطر‌های‌ بهشتی لانکوم که احتیاجی به توضیح ندارند و با یکبار استعمال به آن وابسته می شوید !

۸) محصولات‌ آرایشی NYX

این مارک با داشتن بازه وسیعی از لوازم آرایشی کلاسیک‌ و ترند ، تبدیل به برند مشهور بسیاری از میکاپ آرتیستها گشته است . کالاهای این برند دارای رنگهای جسورانه و غنی شده که با آنها میتوانید شگفت آور ترین شیوه های مد را اعمال نمائید . یکی از بهینه ترین مزیتهای خریداری از این برند قیمتهای مناسب در عین‌ وضعیت کیفی خیلی خوب آن می باشد .

۱۶ برند‌ برتر وسایل آرایش‌ در سال ۲۰۲۱

۱۶ برند‌ برتر وسایل آرایش‌ در سال ۲۰۲۱

 

۹) محصولات آرایشی Clinique

برند کلینیک یکی از مطلوب ترین برندهای آرایشی حال حاضر آمریکا و جز برترین برندهای مراقبت از پوست صورت به حساب می آید . علاوه بر کالاهای نگهداری پوست‌ ، برند کلینیک برای کالاهای آرایشی نیز به عنوان یک برند خوب هم شناخته شده است‌ . برند کلینیک روی شخصی سازی کالاها تمرکز داشته و متناسب‌ با رنگ و گونه پوست‌ افراد محصولات خود را عرضه می کند .

۱۰) محصولات‌ آرایشی Laura Mercier

لورا مرسیه یک پیشتاز آشنا و ستایش گشته در صنعت تولیدات آرایشی است و چندین جایزه بدست‌آورده است . برای کسانی که پوست صورت خیلی حساس دارند خرید کالاهای ضدحساسیت بسیار با اهمیت خواهد بود ، برای همین لورا مرسیه یکی از بهترین برندهای آرایشی است که این گروه از اشخاص میتوانند گزینش کنند . این برند کالاهای متنوعی عرضه می کند که اکثر آنها برای اشخاص با پوست صورت حساس توصیه می شوند .

۱۱) محصولات‌ آرایشی Shiseido

شیسیدو یکی از کهن ترین شرکتهای ساخت وسایل آرایشی در دنیا است که در حال حاضر از حسن شهرت قابل توجهی در بین مارک های لوازم آرایشی بهره‌مند است . این مارک چند دهه است‌ که به طور پی‌درپی کالاهای آرایشی و مراقبتی مفید و منحصر به فرد‌ تولید مینماید و درصورتی‌که در پی نگهداری از پوست خود و داشتن یک میکاپ کلاسیک‌ هستید ، برند شیسیدو خوب ترین گلچین می باشد .

۱۲) محصولات‌ آرایشی Maybelline

برند کلاسیک میبلین کار خود را با پدیدآوری ریمل ابتکاری‌ شروع کرد که هنوز به خاطر ترکیب حیرت انگیزشان مورد استعمال قرار میگیرند . محصولات میبلین ماندگاری بسیار بالایی دارند و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوب جز خوش‌نام ترین هاست . میبلین از برترین کمپانی های لوازم آرایشی بهداشتی‌ در آمریکاست و کالاهای آن کاملا حرفه‌ ای و برحسب ترندهای وقت تولید میشوند . این مارک مدل‌هایی‌ مثل میراندا کر ، آدریانا لیما و جیجی حدید‌ رو به عنوان نمایندگانش انتخاب کرده است.

۱۶ برند‌ برتر وسایل آرایش‌ در سال ۲۰۲۱

۱۶ برند‌ برتر وسایل آرایش‌ در سال ۲۰۲۱

 

۱۳) محصولات آرایشی Gerlain

برند گرلن از دوران تاسیس‌ در سال ۱۸۲۸ عالی ترین تولیدات زیبایی‌ را در فروشگاه ها عرضه کرده و همیشه درحال ابتکار و ترقی هست . این مارک افزون بر کالاهای آرایشی به خاطر عطر‌ها‌ و تولیدات حفاظت از پوست‌ خویش مورد‌ توجه‌ قرار گرفته است . گرلن یک شهرت تجاری عالی پرقدرت و مشهور در دنیای رقابتی محصولات زیبایی خواهد بود . آورده شده که ملکه‌ الیزابت از عطر‌ Guerlain L’Heure Bleue یکی از محصولات این مارک مشهور بکارگیری می کند‌ .

۱۴) محصولات آرایشی L’Oreal

برند لورال پیشوا و پیشروی هنر زیبایی‌ جهان است . این کمپانی فرانسوی نه تنها در صنعت زیبایی بلکه در دنیا یکی از بزرگترین و پرفروش ترین برندهاست و حاوی کالاهای نگهداری پوست‌ ، مو و وسایل آرایشی میباشد . درصورتی‌که پیگیر اسباب آرایشی لوکس با کیفیت خیلی خوب خواهید بود ، ما به شما محصولات لورال را پیشنهاد میکنیم .

۱۵)محصولات آرایشی Chanel

اگر میخواهید مدام شیک‌ باشید و بدرخشید حتما برند شنل رو در نظر‌ بگیرید . این برند عالی و برتر به دلیل عطر‌های‌ نمادینش شناخته‌ می شود منتها تولیدات آرایشی استثنایی و حیرت‌انگیز دیگری ایضاً دارا است . با قیمتی که نشان‌ دهنده کیفیت بالای آن می باشد ، لوازم آرایشی و عطرهای این برند کاملا ارزش هزینه‌ گشتن را دارند .

۱۶) محصولات آرایشی Sephora

سفورا به جز اینکه انواع مارکهای آرایشی را به فروش می گذارد ، محصولات آرایشی منحصر‌ به فرد‌ خودش را دارد که به عنوان کالکشن سفورا آشنا گشته اند . این شرکت بازه وسیعی از کالاها آرایشی برای بانوان با هر سبک و رنگ پوست را عرضه کرده و محصولات آن مقرون‌ به صرفه ، با کیفیت‌ و همه کاره هستند . هنگام خریداری ابزار خودآرایی حتما سفورا را در نظر بگیرید .

5/5 - (73 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

1 نظر در حال حاضر

  1. مطلب فوق بسیار آموزنده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *