اشتباهات آرایشی فصل‌ تابستان

اشتباهات آرایشی فصل‌ تابستان | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

اشتباهات آرایشی فصل‌ تابستان : اگرچه تابستان هیجانهای فراوانی از قبیل دریا‌ یا استخر را با خود به همراه خواهد داشت اما بعضی از چیزهای آن هم آزار دهنده است ، از قبیل دما و رطوبت اش که تغییراتی را در پوست و خودآرایی چهره شما ایجاد می نماید . آرایش‌ انجام‌دادن در تابستان با فصل های دیگر فرق خواهد داشت ، به همین سبب زمان آرایش باید به نکاتی توجه کنید تا پیرایش تان در هوای گرم تابستان نو و شاداب‌ بماند . در ادامه اشتباهات رایج آرایشی را که اغلب دخترخانم ها در فصل‌ تابستان انجام‌ می دهند ، برای شما آورده ایم با ما همراه باشید در هفت رژ

۱ – نزدن پرایمر

یکی از راههای پیشگیری از ریختن آرایش در فصل تابستان ، استفاده از پرایمری باکیفیت بالا است . به همین خاطر پرایمر فاقد چربی یا همان « oil -free » را انتخاب نمائید . پرایمرهای با پایه آب نیز ، از این رو که پوست صورت شما را در فصل تابستان هیدراته نگه می دارند ، می توانند گزینه خوبی برای شما باشند . علاوه بر پرایمر پوست‌ صورت ، قادر خواهید بود از پرایمرهای پشت‌ چشم هم استفاده بکنید . در این صورت سایه چشم تان تا ساعتها بر جای خود مقاوم می ماند .

۲ – عوض نکردن کرم پودر‌

آیا در فصل‌ تابستان همان کرم پودری را بکارگیری می کنید که در فصلهای سرد‌ سال استفاده می کردید ؟ با تغییر فصل ، ما همچنین الزاماً باید تغییراتی را در ظاهرمان وضع کنیم . افزون بر رنگ پوشاک یا عطر‌ی که استفاده می کنیم ، برخی از وسایل آرایش‌ مانند کرم پودر‌ را نیز باید فصل به فصل تعویض نماییم . طبیعی است که آفتاب در تابستان ، رنگ پوست شما را تغییر‌ می‌دهد ، بدین‌لحاظ چنانچه تا به الان از کرم پودر‌های‌ رنگ روشن بکارگیری می کردید ، هم اکنون وقت آن است که رنگ آن را به تیره‌ تر تحول دهید یا حتی درصورتی‌که مورد نظر شماست کرم پودر‌ جدیدی تهیه کنید ، با کمی سایه تیره‌ ، براقی و درخشانی پوست‌ تان را بگیرید .

اشتباهات آرایشی فصل‌ تابستان

اشتباهات آرایشی فصل‌ تابستان

 

۳ – نداشتن ریمل ضد آب

همه ما می دانیم که وسایل آرایشی ضد آب برای هنگامی که به کناردریا یا آب‌تنی می رویم ، مناسب‌ می باشد منتها چه وقت های دیگری می توان‌ از آن بکارگیری کرد ؟ از آنجایی که تابستان فصل رطوبت و عرق کردن است ، بهتر است که از محصولات ضد آب بکارگیری شود . به عنوان مثال استفاده از ریمل یا خط چشم ضد آب ، بازدارنده از پخش‌ گشتن آن در موقع تعریق خواهد شد .

۴ – نزدن مرطوب کننده

شاید تفکر کنید که در فصل‌ تابستان ، از این جهت که پوست‌ تان مشابه زمستان خشک نمی گردد ، نیازی به کرمهای مرطوب‌ کننده ندارید اما این گمان اشتباه خواهد بود . شما هر‌روز‌ سال بایستی از مرطوب‌ کننده ها بکارگیری کنید ، حتی چنانچه پوستی حاوی چربی یا مختلط‌ داشته باشید . اگر مرطوب‌ کننده های سنگین را نمی پسندید ، قادر خواهید بود از مدلهایی با دستور های لایت یا سبک‌ تر یاری بگیرید .

اشتباهات آرایشی فصل‌ تابستان

اشتباهات آرایشی فصل‌ تابستان

 

۵ – استفاده کم از ضد آفتاب‌

تنها یک بار کرم ضد آفتاب زدن‌ در روز ، کافی نخواهد بود بساکه شما بایست هر چند ساعت یک بار آن را تمدید‌ نمایید . اگر در کنار دریا هستید ، در این صورت ، الزاماً باید به جا‌های‌ دیگری همانند روی شانه ها یا گردن تان هم کرم ضد آفتاب بزنید . درصورتی‌که کرم زدن‌ برای شما دشوار است ، قادر خواهید بود از مدل‌های‌ اسپری آن استفاده نمائید .

اشتباهات آرایشی فصل‌ تابستان

اشتباهات آرایشی فصل‌ تابستان

 

۶ – عدم بکارگیری از تثبیت‌ کننده ها

از آنجا که گرما و نمناکی هوا‌ موجب عرق کردن و به طبع ریختن آرایش تان خواهد شد ، کاربرد از تثبیت‌ کننده های آرایشی واجب می باشد . برای این مقصود ، پس از این که آرایش‌ صورت‌ تان به اتمام رسید‌ ، با استفاده از اسپریهای تثبیت کننده آنها را تا ساعتها تثبیت نمایید . یقیناً این اسپریها انواع مختلفی دارند و قادر خواهید بود پیش از استفاده با توجه به گونه پوست‌ صورت‌ تان بهترین نمونه را گلچین بکنید .

۷ – نداشتن کرم BB

از این رو که گرما و رطوبت موجب عرق کردن و ریختن آرایش‌ صورت تان خواهد شد ، خوب تر خواهد بود که در فصل‌ تابستان سبک‌ تر خودآرایی کنید . کرمهای BB گلچین کاملی برای این فصل سال خواهند بود . این کرم دربردارنده ماده‌های نگهداری کننده از پوست‌ مثل مرطوب کننده و ضد آفتاب‌ می باشد و با تلفیق سبک‌ خود پوست‌ را تا حد زیادی صاف و یکدست می نماید .

اشتباهات آرایشی فصل‌ تابستان

5/5 - (20 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *