مدل موی گره طرح گل
  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۳ سال پیش
  • مدل مو

مدل موی گره طرح گل | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

مدل موی گره طرح گل : سال گذشته من یک گره ساده گل ( با موهای آبی ام !) انجام دادم که واقعاً آسان بود ، اما اخیراً یک روش ساده تر برای انجام این سبک پیدا کردم که لازم شد به اشتراک بگذارم. این برای همه کسانی که عاشق گل ، تار ، تاج گل و مدل مو هستند کمی پیچیده است اما رسیدن به آن ثانیه ها طول می کشد. این نیز یک کار نیمه شیک است که تقریباً با هر طول مو می توانید به آن برسید با ما همراه باشید در هفت رژ

مدل موی گره طرح گل

مدل موی گره طرح گل

 

 

مرحله اول: قسمت کوچکی از مو را به سمت بالای سر خود جدا کنید و در یک دم اسبی کوچک قرار دهید که دارای کش ارتجاعی است. واقعاً اصلاً نیازی نیست که خیلی موها را ببندید!

مرحله دوم: این دم اسبی را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید.

مرحله سوم: هر دو بخش را در یک جهت بچرخانید. هر دو بخشم را به سمت راست پیچاندم.

مرحله چهارم: مقاطع را در جهت مخالف به هم بپیچانید. از آنجا که هر کدام را جداگانه به سمت راست پیچاندم ، آنها را به سمت چپ پیچیدم. این باعث می شود که یک بافت ساده ببافد.

مرحله پنجم: به انتهای موهای خود بپیچید و با یک کش کوچک گره بزنید. اگر گره بافت خود را به درستی کار کرده باشید ، پیچ ها به تنهایی بهم می چسبند.

مرحله ششم: گره بافت خود را بالا بگیرید و آن را به دور خود بچرخانید. من دوست دارم انتهای گره را در وسط قرار دهم و بقیه بافت را دور آن حلقه کنم. با چند سنجاق بابی در جای خود سنجاق کنید.

مدل موی گره طرح گل

مدل موی گره طرح گل

 

 

خیلی راحت است درسته؟ و به نظر می رسد یک گل رز کوچک است ! من عاشق این هستم که شما برای ایجاد این سبک اصلاً نیازی به استفاده زیاد از مو ندارید ، بنابراین همچنان می توانید موهایتان را به حالت کامل درآورید … در واقع شما از مو خیلی کم استفاده می کنید ، چرا نگاهتان را دو برابر یا سه برابر نکنید؟چرا برای یک روش یک ظاهر طراحی جایگزین ، سه تار گل کوچک درست نکنید؟ نیازی نیست که در ابتدای کار برای هریک از این بندها یک دم اسبی کوچک را ببندید. درعوض ، من فقط قسمت کوچکی از مو را در هر دو طرف گره گل اصلی خود می گیرم و یک سری گره سریع می بندم. آنها را ببندید و دقیقاً همانند اولین گره خود بچسبانید تاج گل بافته شده!

مدل موی گره طرح گل

مدل موی گره طرح گل

 

در اینجا به نظر می رسد مدل مو از جلو چگونه است. درست مثل نیم نگاهی به نیمه بالا من الان این سبک را خیلی دوست دارم و به من ایده های زیادی در مورد راه های دیگر مدل دادن به مو می دهد. مثل اینکه ، وقتی موهای من بلندتر است ، آیا می توانم یک دسته گل غول پیکر در پشت سرم ، مانند یک گل درست کنم؟ یا اینکه اگر به جای اینکه گلهایم را کنار هم بچینم ، آنها را روی هم بچینم مثل یک شاهین مصنوعی بافته شده از گل این جالب به نظر میرسد.

5/5 - (15 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *