چگونه چشم ها را بزرگتر نشان دهیم؟

چگونه چشم ها را بزرگتر نشان دهیم؟ | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

چگونه چشم ها را بزرگتر نشان دهیم؟ سوالی که بیشتر توسط دختران با چشمان کوچک مطرح شده این است که چگونه چشم ها را بزرگتر کنیم. و ما دقیقاً به شما خواهیم گفت که چگونه خط چشم یکی از مهمترین ابزارهای آرایش است که می تواند برای ایجاد ظاهر متفاوت استفاده شود با ما همراه باشید در هفت رژ

با استفاده از خط چشم می توانید چشمان شما بسته به روحیه شما گردتر ، بزرگتر یا کشیده تر به نظر برسند. اگر می دانید که چگونه آرایش چشم خود را به خوبی انجام دهید ، می توانید تمام صورت خود را بلند کرده و باعث جوانتر و پرانرژی تر نشان دادن آن شوید. دقیقاً به همین دلیل است که اکثر خانم ها (اگر نه همه) می خواهند با آرایش چشم های بزرگتری پیدا کنند. در اینجا ما ۵ مدل خط چشم برای چشم های کوچک معرفی کرده ایم تا بزرگتر به نظر برسند.

چگونه چشم ها را با استفاده از خط چشم بزرگتر کنیم؟

خط چشم می تواند به شما در تسلط بر بزرگتر جلوه دادن چشم های کوچک کمک کند. با استفاده از انواع مختلف خط چشم (از جمله خط ژل ، خط مایع و خط مداد) و رنگ می توانید جلوه های مختلفی ایجاد کنید تا آرایش چشم شما مورد توجه قرار گیرد. بنابراین ، در اینجا نحوه استفاده از خط چشم برای چشم های کوچک آمده است:

۱- داخل چشم مداد چشم سفید بکشید.

خط چشم مشکی با جلب توجه می تواند شکل چشم شما را زیبا کند. از آنجا که مژه های بالایی شما خط مژه فوقانی را مشخص می کند خواه از خط چشم استفاده کنید یا نه ، سرمه روی داخل چشم را پر می کند. چشم شما را تا حد زیادی می بندد و باعث می شود کوچکتر به نظر برسد. با این حال ، اگر از خط چشم مشکی در زیر خط مژه استفاده می کنید و از خط چشم سفید یا گوشتی داخل چشم استفاده می کنید ، چشم باز می شود و گمان چشم های بزرگتر را ایجاد می کند. بسیاری از مردم معتقدند که آستر سفید کمی خشن به نظر می رسد بنابراین می توانید مداد چشم با رنگ گوشتی بزنید. هرگونه قرمزی پوست اطراف چشم را خنثی کرده و چشم های کوچک شما را بزرگتر نشان می دهد.

چگونه چشم ها را بزرگتر نشان دهیم؟

چگونه چشم ها را بزرگتر نشان دهیم؟

 

۲- خط چشم تیره را دور از گوشه های داخلی قرار دهید.

اگر چشمان کوچکی دارید ، باید کمی دور از گوشه های داخلی خط چشم تیره را شروع کنید. اگر خط چشم تیره خود را از گوشه داخلی شروع کنید ، این شکل واقعی چشم را مشخص می کند و جایی برای ایجاد گمان چشم های بزرگتر باقی نمی گذارد. اما اگر گوشه های داخلی خود را ترک کرده و سپس خط چشم بزنید ، می توانید از یک سایه چشم یا خط چشم بژ و براق در گوشه های داخلی استفاده کنید. این باعث روشن شدن چشم ها و بزرگتر نشان دادن آنها می شود. برای ایجاد ظاهری جوانتر ، می توانید همان سایه چشم یا خط چشم براق را زیر خط مژه پایین نیز اجرا کنید. این ترفند خط چشم با نام Ulzzang در کره جنوبی شناخته می شود ، بلافاصله چشمان شما را باز می کند.

چگونه چشم ها را بزرگتر نشان دهیم؟

۳- از سایه خط چشم راست برای تعیین خط مژه فوقانی خود استفاده کنید.

بسته به رنگ پوست خود ، باید خط چشم را برای مشخص کردن چشم خود انتخاب کنید. برای افراد با رنگ پوست روشن تر ، رنگ سیاه می تواند رنگ خشن برای نشان دادن چشم باشد. سایه قهوه ای یا آبی متوسط ​​ممکن است بهتر از رنگ مشکی برای آنها مناسب باشد. سایه تیره روی پلک ها می تواند چشم ها را عقب بکشد و عمیق تر از آنچه در واقعیت هستند به نظر برسد. سایه قهوه ای یا آبی متوسط ​​که با استفاده از قلم مو برای مشخص کردن چشم ها نشان داده شده بهتر عمل می کند. این باعث جلب توجه شما می شود بدون اینکه آن را خشن جلوه دهد. نگاه کلی نیز طبیعی تر به نظر می رسد. افرادی که رنگ پوست عمیق تر دارند می توانند از سایه های قهوه ای خنثی یا حتی مشکی استفاده کنند زیرا این رنگ ها توجه بی جا را به خود جلب نمی کنند و کاملاً رنگ پوست را تکمیل می کنند.

چگونه چشم ها را بزرگتر نشان دهیم؟

چگونه چشم ها را بزرگتر نشان دهیم؟

 

۴- خط چشم را در نقطه مناسب نگه دارید.

هنگامی که از خط چشم استفاده می کنید ، باید آن را در نقطه مناسب خاتمه دهید تا چشم های شما بزرگتر به نظر برسد. اگر قرار نیست خط چشم را به قسمت پایین مژه بزنید ، خط چشم را از گوشه خارجی چشم گسترش ندهید. دنباله خط چشم را به گونه ای خاتمه دهید که در همان زاویه ای باشد که خط مستقیم خیالی از داخل چشم شما به نقطه انتهای ابرو کشیده شده است. این حالت گربه ای بیشتری به چشم شما می بخشد (یعنی چشم گربه ای) و باعث می شود جوان تر و بزرگتر به نظر برسید. اگر خط چشم خود را به زیر این نقطه برسانید ، می تواند چشمان شما را افتاده و خسته نشان دهد.

چگونه چشم ها را بزرگتر نشان دهیم؟

چگونه چشم ها را بزرگتر نشان دهیم؟

 

۵- با یک خط نازک شروع کنید و به تدریج آن را در نزدیکی گوشه بیرونی ضخیم تر کنید.

خط چشم ضخیمی که در گوشه داخلی و گوشه خارجی چشم همان ضخامت را دارد فقط به چشم عمق می بخشد و به هیچ وجه در ایجاد گمان چشم بزرگتر کمک نمی کند. با این حال ، اگر با یک خط نازک در گوشه داخلی شروع کنید و به تدریج ضخامت خود را با آمدن به گوشه خارجی ایجاد کنید ، به راحتی گمان چشم های باز (بزرگتر) را ایجاد می کند. ایجاد این ظاهر با استفاده از آستر مایع آسان تر است اما می توانید از آستر ژل یا مداد نیز استفاده کنید. این تکنیک نیاز به کمی تمرین دارد اما پس از تسلط بر آن ، می توانید در عرض چند دقیقه چشمان خود را بزرگتر نشان دهید. اگر چشمی نزدیک به هم دارید ، این تکنیک به شما کمک می کند تا فاصله بیشتری داشته باشند. اگر چشمان شما از هم بازتر باشد ،می توانید خط را از گوشه داخلی ترسیم کنید و وقتی به سمت گوشه بیرونی می روید آنرا زیاد ضخیم نکنید.

عامل مهم دیگر برای بی عیب و نقص نشان دادن آرایش چشم شما ، پنهان کردن هرگونه لکه یا سیاهی در ناحیه زیر چشم است. حلقه های تیره می تواند چشمان شما را کوچک و خسته نشان دهد ، دلیل اصلی این که چرا باید برای پوشاندن تاریکی یک کانسیلر روشن کننده استفاده کنید. اگر رنگدانه دارید ، می توانید ابتدا از تصحیح کننده رنگ استفاده کنید و سپس کانسیلر را در قسمت زیر چشم قرار دهید تا ظاهری بی عیب داشته باشد. پس از فر کردن مژه ها و استفاده از چند لایه ریمل مورد علاقه خود ، آرایش خود را به پایان برسانید تا چشم های شما بیشتر باز شود.

چگونه چشم ها را بزرگتر نشان دهیم؟

5/5 - (22 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *