ترفند آرایشی مهمانی که می تواند آرایش شما را تمام شب حفظ کند

ترفند آرایشی مهمانی که می تواند آرایش شما را تمام شب حفظ کند | هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

ترفند آرایشی مهمانی که می تواند آرایش شما را تمام شب حفظ کند : نگرانی همه زنان این است که آرایش ما به سختی تمام شب ماندگار می ماند. اما در این صورت ، وقتی مشغول رقص و پایکوبی با برخی از موسیقی ها هستید ، دیگر نمی خواهید نگران ترفندهای آرایش باشید. درست؟ با ما همراه باشید در هفت رژ

با افزودن چند محصول دیگر و برخی ترفندها به آرایش خود آن را ماندگار کنید . بنابراین ، ما در اینجا ۸ ترفند آرایش مهمانی برای شما داریم تا آرایش شما در کل جشن ماندگار شود.

۱- با یک لایه بردار شروع کنید

صورت خود را برای آرایش آماده کنید اگر یک چیز باعث کاهش آرایش شود ، این روغن است. و هر محصولی وقتی روی پوست تمیز و صاف قرار می گیرد ، بهترین واکنش را نشان می دهد. بنابراین ، مطمئن شوید که پوست خود را لایه برداری می کنید ، آن را با یک ژل شستشوی ملایم تمیز می کنید ، از منافذ پوست خود با یک تونر محافظت می کنید و سپس یک مرطوب کننده بدون روغن برای آماده سازی آن استفاده کنید. قبل از شروع وقت بگذارید چند دقیقه در آن فرو رود.

ترفند آرایشی مهمانی

۲- پرایمر خود را اعمال کنید

پرایمر نوعی کرم است که به عنوان پایه ای بین پوست و آرایش شما عمل می کند و در نتیجه از آن محافظت می کند. این از نشت مواد شیمیایی به منافذ پوست جلوگیری می کند ، در مرطوب کننده مهر و موم می شود ، به شما امکان می دهد بهترین آرایش خود را به طور یکنواخت انجام دهید و ماندگاری آن را بیشتر می کند. به نظر می رسد یک محصول معجزه آسا است ، نه؟ بنابراین ، اگرچه اغلب از اهمیت خود چشم پوشی می کند ، اما واقعا یک معجزه گر برای پوست شماست هر آغازگر پایه معدنی یا بدون روغن می تواند نجات دهنده شما باشد.

ترفند آرایشی مهمانی

ترفند آرایشی مهمانی

 

۳- از آرایش ضد آب استفاده کنید

یکی از بهترین نکات مربوط به آرایش تهیه کلیه ابزارهای مناسب برای اثری ماندگار است. یکی از این موارد ، استفاده از خط چشم ضد آب ، ریمل و سایه چشم ، برای چشم ها است. اما فراموش نکنید قبل از اینکه بخوابید آرایش خود را پاک کنید ، در غیر این صورت صبح چشم پاندا خواهید داشت!

ترفند آرایشی مهمانی

۴- از ظاهر کیکی خودداری کنید

به جای مالیدن روی یک لایه سنگین فونداسیون ، چندین لایه سبک روی کانسیلر خود بمالید و آن را جمع کنید تا ظاهری طبیعی و صاف به آن ببخشد. برخی دیگر را مخلوط کنید، زیرا این اطمینان را می دهد که تا زمان پیوستن به مهمانی پایه شما شروع به ظاهر کیکی نمی کند.

ترفند آرایشی مهمانی

ترفند آرایشی مهمانی

 

۵- آرایش خود را درست تثبیت کنید

درست مثل اینکه اسپری موهای حالت داده شده شما را دست نخورده نگه می دارد ، اسپری تثبیت کننده آرایش نیز در آرایش شما قفل می شود و ماندگاری آن را بیشتر می کند. اگر با اسپری آرایش راحت نیستید ، فقط مقداری پودر تثبیت کننده بزنید. این پودر مات به رنگ پوست ، بدون چربی ، باعث زیبایی آرایش شما در خانه می شود .

ترفند آرایشی مهمانی

۶- رژلب ماندگار

اعتراف کنید یا نه ، رژ لب ها همیشه ناجی هر ترفند آرایش کم رنگی هستند. از این رو ، کمی تلاش بیشتر برای طولانی تر ماندن رژلب می تواند شما را از هرگونه آرایش مصنوعی بعد نجات دهد. همیشه با لکه زدن لایه نازکی از پایه روی لب های خود شروع کنید. لبهای خود را با خط لب از هر رنگ خنثی یا لب تکمیل کننده سایه رژ لب خود ، مشخص کنید. و سرانجام ، می توانید رژ لب خود را بزنید که اکنون عمر بسیار بیشتری خواهد داشت.

ترفند آرایشی مهمانی

ترفند آرایشی مهمانی

 

 

۷- لوازم ضروری خود را به همراه داشته باشید

برای در امان ماندن از هرگونه شرایط اضطراری ذوب شدن آرایش ، کیفی از تمام لوازم ضروری آرایش خود را به همراه داشته باشید. این باید شامل رژ لب ، یک وسیله جمع و جور در صورت تعریق ، کانسیلر در صورت لک شدن ، و بافت ها باشد.

نکته مثبت: روغن اضافی دشمن اصلی آرایش طولانی مدت است. با لمس صورت و گاه به گاه با دستمال ، آن را دور نگه دارید. بنابراین ، بله ، آن بافت ها را فراموش نکنید ، هرگز!

ترفند آرایشی مهمانی

۸- دستان خود را از صورت خود دور نگه دارید

آخرین کاری که شما باید انجام دهید این است که در برابر اصرار ناخوشایند برای لمس صورت هر از چند گاهی مقاومت کنید. می تواند باعث لک شدن آرایش شما شود. اگر در برابر دست زدن به صورت خود مقاومت می کنید ، این ترفند آرایش شما را در زیبایی و جلوگیری از شکستگی راه طولانی می کند. بنابراین ، بله ، شما آن چهره زیبا خود را دوست دارید ، اما آن را لمس نکنید.

با استفاده از این ۸ ترفند آرایش همراه با محصولات مناسب ، شما نه تنها می توانید مانند یک حرفه ای آماده شوید ، بلکه در تمام طول شب از یک ظاهر عالی برخوردار هستید. بنابراین ، در حالی که دختران دیگر در طول شب تلاش می کنند تا زیبا به نظر برسند ، شما می توانید با ترفند آرایش ماندگار در تمام شب چیزی به آنها بدهید تا حسادت کنند. دانستن اینکه لوازم ضروری آرایش و چگونگی استفاده صحیح از آنها را دارید مطمئناً اعتماد به نفس بالا و روحیه ای بدون تنش برای لذت بیشتر از آن مهمانی ها به شما می بخشد!

5/5 - (16 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *