آموزش بافت مو هلندی
  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۳ سال پیش
  • مدل مو

آموزش بافت مو هلندی | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 2 دقیقه

آموزش بافت مو هلندی : تابستان واقعا فصل بافت مو است. من گیس کردن مو را در تمام فصول سال دوست دارم ، احتمالاً به این دلیل است که هنوز به خاطر می آورم وقتی چند سال پیش کمی موهایم را کوتاه کردم و اینقدر برای خانمهای مو بلند حسادت کردم ، چه حسی داشتم! در واقع مدل های موی زیادی وجود ندارد که بتوانید با موی کوتاه انجام دهید. البته اکنون که موهای بلندی دارم ، فهمیدم که بافت های مو فقط یک مدل موی شیک تابستانی نیستند. آنها همیشه عالی هستند. برخی از بهترین بافت های تابستانی یک سبک نیستند بلکه در واقع ترکیبی از چند سبک بافت است مانند روشی که امروز به شما نشان می دهم چگونه درست کنید با ما همراه باشید در هفت رژ

مرحله اول: با یک بافت هلندی شروع کنید بنابراین این سبک را با شروع با سه قسمت کوچک مو ایجاد کنید و قسمت ها را به جای اینکه بیش از حد باشد زیر یکدیگر قرار دهید.

مرحله دوم: بافت هلندی خود را از پشت گردن به پایان برسانید و با کش ببندید.

آموزش بافت مو هلندی

آموزش بافت مو هلندی

 

 

مرحله سوم: قسمت کوچکی از مو را بردارید و آن را به دور کش خود بپیچید و با یک سنجاق که به صورت عمودی به سمت سر شما قرار دارد ، سنجاق را بچرخانید.

مرحله چهارم: دم اسبی خود را به دو قسمت یکنواخت تقسیم کنید و یک گره تیغ ماهی درست کنید. تکه کوچکی از مو را از قسمت راست بردارید و آن را از قسمت سمت چپ عبور دهید ، محکم بکشید. این کار را در سمت چپ تکرار کنید و یک تکه کوچک مو از بیرون بگیرید و آن را به سمت راست ببرید ، محکم بکشید. این کار را تا انتهای موهای خود تکرار کنید و با کش ببندید.

مرحله پنجم: لبه های بیرونی گره تیغ ماهی را بکشید تا کمی پرتر شود.

هنگامی که به چند روش مختلف بافتنی تسلط پیدا کردید ، ترکیب کردن آنها با هم آسان است و واقعاً زیباست می توانید چند مدل بافتنی ساختگی مانند نوار کششی را در تیغ ماهی ترکیب کنید . نگران نباشید اگر بافت های شما کمی به هم ریخته باشد. من فکر می کنم بافت موهای بهم ریخته و تکه های لایه لایه بیرون زده از شیک ترین سبک ها هستند!

آموزش بافت مو هلندی

آموزش بافت مو هلندی

 

5/5 - (24 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *