چگونه سایه چشم مناسب رنگ پوست خود را انتخاب کنیم؟
سایه چشم مناسب رنگ پوست

سایه چشم مناسب رنگ پوست | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 2 دقیقه

سایه چشم مناسب رنگ پوست : در اینجا لیستی از سایه های چشم برای چهره های مختلف آورده شده است ، که به گفته استادان آرایش می باشد با ما همراه باشید در هفت رژ

سایه چشم مناسب رنگ پوست

ترکیب رنگ سایه چشم برای پوست روشن

برای پوستهای روشن با ته رنگ گرم ، رنگهای خاکی مانند کرم ، برنز و مس بهترین چهره شما را به نمایش می گذارند. برای کسانی که ته رنگ سرد دارند ، رنگ های نگین مانند سبز زمردی و آبی یاقوت کبود باعث می شود رنگ چهره شما ظاهر شود. پاستل در هر دو رنگ زیرین خوب به نظر می رسد.

سایه چشم مناسب رنگ پوست

سایه چشم مناسب رنگ پوست

 

ترکیب رنگ سایه چشم برای پوست قهوه ای روشن

اکثر افراد با رنگهای مایل به گندمی یا قهوه ای روشن دارای ته رنگ گرم هستند. طلایی و  دارچینی به بهترین وجه این رنگ پوست را تکمیل می کنند. حتی می توانید از قهوه ای تیره برای ایجاد آرایش چشم دودی استفاده کنید.

سایه چشم مناسب رنگ پوست

سایه چشم مناسب رنگ پوست

 

ترکیب رنگ سایه چشم برای پوست زیتونی

خانم هایی با این رنگ پوست می توانند سایه های خنک سایه چشم مانند گل مایل به زرد و سایه های مختلف آبی را انتخاب کنند. رنگ گل به برجسته سازی این ته رنگ کمک می کند تا شما را با طراوت نشان دهد.

ترکیبات سایه چشم برای رنگ برنزه تیره / پوست قهوه ای

این رنگ ته رنگ خنثی است ، به این معنی که نه گرم است و نه خنک. اگر پوستی قهوه ای تیره دارید ، هر پالت سایه چشم برای شما خوب به نظر می رسد. همه آنها را امتحان کنید!

ترکیب رنگ سایه چشم برای پوست تیره

رنگهای متالیک و روشن در پوست تیره ، خصوصاً بنفش ، مات و آبی نیمه شب فوق العاده به نظر می رسند. اگرچه با رنگ های ملایم ، زنان با پوست تیره باید مراقب کیفیت رنگدانه ها باشند تا رنگ آن به خوبی ظاهر شود. در طرف گرمتر پالت رنگ ، متخصصان ما رزگلد و مرجان را توصیه می کنند.

سایه چشم مناسب رنگ پوست

5/5 - (31 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *