آموزش مدل موی دم اسبی گیس دار
  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۳ سال پیش
  • مدل مو

آموزش مدل موی دم اسبی گیس دار | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

آموزش مدل موی دم اسبی گیس دار : در حالی که مدل های مو زیادی وجود دارد که به خصوص از نمای جلو یا پهلو بسیار زیبا هستند ، اما گاهی اوقات انجام یک مدل گیس غول پیکر نیز سرگرم کننده است. اگر قبلاً با دم اسبی یا نوارهای مویی بازی نکرده اید ، آنها واقعا یک روش عالی برای ایجاد یک حجم بزرگ “نوار مصنوعی” هستند. بنابراین من مطمئناً آن را امتحان خواهم کرد ، مخصوصاً اگر برای داشتن قیافه به طور مرتب به نظر می رسد که نوارهای معمولی مرتب هستند با ما همراه باشید در هفت رژ مجله زیبایی و خودآرایی

آموزش مدل موی دم اسبی گیس دار

آموزش مدل موی دم اسبی گیس دار

 

مراحل درست کردن این مدل موی زیبا

۱- با موهای صاف شروع کنید.

۲- موهای خود را مستقیم از وسط پشت سر بریزید.

۳- در سمت چپ موهای خود ، ۱/۴ قسمت بالای موهای خود را به یک دم اسبی کوچک جدا کنید.

۴- قسمت ۱/۴ بعدی را به طور مستقیم زیر یک دم اسبی جدا کنید و اولین دم اسبی خود را به دو نیمه مساوی تقسیم کنید.

۵-دم اسبی دوم خود را بین دو نیمه دم اسبی بالا بکشید و دم اسبی دوم را در آن وضعیت به سمت بالا ببندید تا برای مرحله بعدی از کار خارج شود.

۶- دم اسبی سوم را مستقیماً در زیر دیگران در ۱/۴ بعدی موهای خود ایجاد کنید و نیمه اول دم اسبی خود را به دم اسبی سوم وصل کنید بنابراین یک قاب بیضی در اطراف دم اسبی دوم ایجاد می کند.

۷- دم اسبی خود را پایین بگذارید و آن را به دو قسمت جدا کنید.

۸- دو قسمت دم اسبی دوم خود را به دور دم اسبی سوم تقسیم کنید و آنها را به یک دم چهارم با قسمت ۱/۴ باقی مانده مو در پایین سر وصل کنید.

۹- به آرامی با استفاده از انگشتان خود قسمتهای جدا شده خود را از هم جدا کرده و روی آنها را پوژ دهید تا حالت بافتی بزرگتری ایجاد شود و سپس تمام مراحل را در سمت دیگر سر خود تکرار کنید.

۱۰- برای حجم کلی بیشتر ، نیمه پایینی باقیمانده مو را با یک لاک سبک اسپری کنید .چقدر زیباست !؟ اگر با خود فکر می کنید ،با هیچ راهی نمی توانم این کار را روی موهای خودم انجام دهم!” من کاملا شما را درک میکنم. این یکی از آموزش ها است که شما احتمالاً به تنظیم آینه دوتایی نیاز دارید که بتوانید پشت سرتان را به وضوح ببینید یا اینکه ممکن است یک شخص را دعوت کنید تا بتوانید در ایجاد همه بخش ها کمی کمک کند. در هر صورت ، هر طور که کار را تمام کنید ، خیلی جالب است که فکر می کنم کاملاً ارزشش را دارد ، و فکر می کنم موافقت کنید!

آموزش مدل موی دم اسبی گیس دار

آموزش مدل موی دم اسبی گیس دار

آموزش مدل موی دم اسبی گیس دار

آموزش مدل مو  دم اسبی گیس دار

 

5/5 - (22 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *