آرایش کارمندی فوری و آسان در ۵ دقیقه

آرایش کارمندی فوری و آسان در 5 دقیقه | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

آرایش کارمندی فوری و آسان در ۵ دقیقه : آرایش انجام‌دادن برای خیلی از دخترخانم ها ارزش بسیاری دارد . چون‌که ترجیح‌ می‌دهند با قیافه ای برنا و باطراوت در محل‌ کار‌ یا کسب خویش حاضر شوند و خستگی‌ چهره خویش را در طول روز‌ کاهش‌ دهند . منتها ممکن‌ خواهد بود زمانبر بودن گام های آرایش چهره برای زن های شاغل که وقت‌ آزاد‌ بسیاری ندارند ، آزاردهنده گردد . بدین‌سبب امکان‌ دارد از آرایش کردن‌ چشم‌پوشی کنند ، یا مجبور باشند صبح‌ها‌ وقت‌ فراوانی را برای آرایش کردن‌ صرف‌ کنند . ما در این نوشته روش آرایش کارمندی برای زن های شاغل را آنالیز می کنیم و به شما فراگیری می‌دهیم که از چه طریق یک آرایش روزمره آسان ، شیک ، و سبک‌ را در حداقل ترین وقت محتمل اعمال دهید . چنانچه دوست‌ دارید تنها در ۵ دقیقه آرایش نمایید ، با ما همراه باشید در هفت رژ

مراحل‌ آرایش فوری و آسان

۱ – کار‌ خودتان را با پرایمر شروع نمایید.

بکارگیری از پرایمر قبل‌ از آرایش کردن‌ خیلی اساسی خواهد بود . خصوصاً چنانچه قرار می باشد آرایش مدت‌ زمان‌ بسیاری روی چهره شما برجای بماند ، پرایمر می‌تواند به ماندگاری افزون‌تر آن امداد نماید . به این دلیل ، برای اینکه آرایش مدت‌ فراوانی در محل‌ کار‌ روی چهره شما برجای بماند ، پرایمر را فراموش نکنید.

آرایش کارمندی فوری و آسان در ۵ دقیقه

۲ – از کرم‌ پودر‌ بکارگیری نمایید.

همانطور که می‌دانید ، کرم‌ پودر‌ در اشکال مختلفی پدیدآوری می گردد . سفارش ما به شما برای داشتن یک آرایش فوری و راحت ، استعمال از گونه پودری آن خواهد بود . به این علت که بکارگیری از آن راحت می باشد و ضروری نیست‌ وقت‌ بسیاری را برای پخش‌ کردن‌ آن بر روی چهره و یکنواخت کردن‌ آن صرف‌ نمایید . از سمت دیگر ، پودر‌ها‌ ماندگاری بسیاری دارند . مخصوصاً درصورتی‌که پوست صورت شما چرب باشد ، دیگر نگران‌ آب شدن‌ کرم‌ بر روی چهره خویش نخواهید بود‌ . منتها چنانچه پودر‌ها‌ مطلوب گونه پوست‌ شما نیستند ، می توانید از یک کرم‌ پودر‌ سبک‌ کرمی یا مایع‌ نیز‌ بکارگیری نمائید .

آرایش کارمندی فوری و آسان در ۵ دقیقه

۳ – ابروهای خود‌ را حالت‌ دهید

برای فرم‌ بخشیدن به ابروها و جلوه‌ زیادتر آن‌ها ، می توانید از یک مداد ابرو بکارگیری نمایید . رنگ مداد ابرو بایستی ۱ تا ۲ درجه‌ تیره‌ تر‌از‌ رنگ ابروهای شما باشد‌ . مورد بعدی این که ، در آرایش و فرم‌ دادن‌ به ابروهای خود‌ افراط نکنید . برای اینکه آرایش کارمندی الزاماً باید کمرنگ و طبیعی‌ و شایسته برای محل‌ کار‌ باشد‌ .

آرایش کارمندی فوری و آسان در ۵ دقیقه

۴ – با مداد چشم ، ریشه مژه خود‌ را پررنگ‌ نمایید.

مداد چشم را به صورت‌ نقطه‌ نقطه‌ روی ریشه مژه خودتان فشار‌ دهید . نشانه ها را کنار به هم بکشید تا جلوه‌گر یک خط طولانی را به خود‌ بگیرند . این عمل جلوه‌گری چشمهای شما را زیاد می‌کند و حالت‌ باطراوت تر و زیباتری به آن‌ها می‌دهد . از طرفی بسیار‌ ملایم‌ و طبیعی‌ می باشد و در محدود ترین وقت ممکن‌ اعمال می گردد .

آرایش کارمندی فوری و آسان در ۵ دقیقه

۵ – ریمل بزنید.

یک ریمل مشکی‌ گزینش نمایید و با آن مژه های خویش را حالت‌ دهید . درصورتی‌که مژههای شما کم پشت‌ و مختصر است‌ می توانید از ریملهای خرده‌ مژه دار بکارگیری نمایید . توجه نمایید که ریمل خیلی‌ زیاد‌ برای آرایش کارمندی به درد بخور نبوده و حالت‌ اغراق‌ شده‌ ای به چشمهای شما می‌دهد . تنها بسنده می باشد اندکی با ریمل مژههای خودتان را پررنگ‌ تر و خوش‌ حالت‌ نمائید . بهره برداری از فرمژه همچنین در صورت‌ داشتن ابروهای خشک‌ و بی حالت‌ فکر‌ خوبی‌ می باشد .

۶ – از کانسیلر بکارگیری نمائید.

درصورتی‌که پایین چشمان شما تیره‌ می باشد ، یا جوش‌ و لکه‌ای روی چهره خودتان دارید که با کرم‌ پودر‌ پوشانده نشده است‌ ، از کانسیلر برای از بین بردن آن بکارگیری نمایید . برای پنهان‌سازی لک و مکان جوش‌ ، کانسیلر را به حالت نشانه ای روی مکان موردنظر قرار دهید و با یک براش ریز به آرامی روی آن ضربه‌ بزنید .

آرایش کارمندی فوری و آسان در ۵ دقیقه

۷ – رژگونه را فراموش نکنید.

یک رژ گونه‌ با رنگ کمرنگ را گزینش نمایید . میزان اندکی از آن را با یک براش بادبرنی بردارید و روی گونه‌های‌ خویش بزنید . رنگ رژگونه برای محیط‌ کار‌ نباید بسیار پر رنگ باشد . تلاش نمائید از رنگهای کمرنگ شبیه صورتی ، هلویی و از قبیل این‌ها بکارگیری نمایید .

آرایش کارمندی فوری و آسان در ۵ دقیقه

۸ – آرایش خودتان را با رژ لب کامل‌ نمایید.

رنگ رژ لب به درد بخور برای محل‌ کار‌ ، یک رنگ ملایم‌ و کمرنگ‌ شبیه صورتی ، هلویی ، کالباسی و … خواهد بود . رنگی را گزینش نمائید که برازنده با رنگ پوست صورت شما هست و تنها اندکی رنگ طبیعی‌ لب‌های‌ شما را تقویت‌ کند . دگرگون ساختن بسیار رنگ لب و آرایش پرمایه لب برای محیط‌ کار‌ شایسته نخواهد بود و وقت‌ اضافی از شما خواهد گرفت .

رویت کردید که با چه سرعتی آرایش شما پایان یافت . حالا قادر خواهید بود تا پایان وقت کاری‌ از صورت باطراوت و زیبای خویش لذت‌ ببرید .

4.9/5 - (35 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *