ترفندهای ماندگاری آرایش در هوای گرم

ترفندهای ماندگاری آرایش در هوای گرم | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

ترفندهای ماندگاری آرایش در هوای گرم : مطالعه این مقاله برای همه خانم های عزیز توصیه می شود. ماندگاری آرایش و پیرایش در فصل‌تابستان موضوعی اساسی می باشد که اکثری از خانم ها با آن مواجه هستند. با ما همراه باشید در هفت رژ

شیوه های جلوگیری از ماسیدن آرایش و پیرایش در فصل‌تابستان

فصل‌تابستان فصل رنگ‌هاست . نشاط و سرزندگی در هر نقطه شهر خود را نشان می دهد. در این فصل به علت هوای مطبوع و گرم اکثر عموم به رنگ‌های شاد رو میاورند. ادغام رنگ و هارمونی مطلوب موضوعی سلیقه‌ای میان اشخاص میباشد .

در این فصل خانم‌ها جامه‌هایی با رنگ‌های شاد گزینش می‌نمایند و بالطبع رغبت دارن که نوع سبک مو یا این که آرایش و پیرایش خویش را با دقت به فصل تعیین نمایند . رنگ‌های پاستیلی (مانند زردرنگ _ صورتی _ آبی رنگ _ سبز روشن و … ) جز رنگ‌هایی می باشند که در این فصل بسیار گزینه دقت قرار میگیرند. (پیشنهاد می شود مقاله آرایش پاستیلی را مطالعه نمائید)

در فصل‌تابستان به انگیزه وجود آفتاب مطبوع اکثر خانم‌ها علاقمند می‌باشند که از آفتاب به کارگیری کرده و پوست خویش را برنزه نمایند. البته آیا استعمال هم‌زمان از رنگ‌های تابستانی و پوست برنزه شمارا تبدیل به یک بانوی شیک مدرن می‌نماید یا این که تبدیل به یک سمبل ناهماهنگ مد!

ماندگاری آرایش در فصل‌تابستان

برای جواب این پرسش و شناخت با شیوه ست کردن این عنصرها در فصل تابستان با ما همراه باشید:
در تابستان به علت گرمای زیاد می بایست دقت داشته باشیم که گزینش عنصرها ظاهریمان اعم از مو، پیرایش را به گونه‌ای تعیین کنیم که گرما و تعرق تاثیر چندانی در آن نداشته باشد. زیرسازی پوست در‌این فصل بسیار اساسی میباشد . زیرا چنانچه زیرسازی و رطوبت و چربی پوست به میزان موردنیاز نباشد، سبب می شود در همان ساعت اولیه پیرایش شما بر روی صورتتان بماسد و سبب ساخت‌و‌ساز صورتی نامناسب در شما گردد.

توصیه میگردد در تابستان برای پرهیز از شل شدن پوست و معدود کردن تعریق صورت، پیش از آغاز آرایش و پیرایش، صورت خویش را چند بار با آب سرد بشویید . این فعالیت سبب ساز انقباض منافذ پوست می گردد و از تعریق و نرمی پوست خودداری می‌نماید.

آب سرد و استعمال از یخ در تابستان سبب شفافیت پوست در طی آرایش و پیرایش می‌گردد.شما میتوانید برای بهتر کردن کیفیت میکاپ خویش در فصل‌تابستان، نیم ساعت پیش از آغاز میکاپ یه خرده یخ را در کیسه یخچال فریزر بریزید و بر قسمت های گوناگون پوست خویش قرار بدهید. این سوزوسرما و فریز کردن سبب ساز معدود کردن چربی پوست، بستن منافذ پوست و لیفت موقت پوست می‌گردد.

در فصل‌تابستان، ترشح چربی از پوست شدت می یابد به همین ادله بایستی در گزینش ضدآفتاب توجه نمایید و در‌حالتی که پوست چربی دارید، از ضد‌ آفتاب‌های فاقد چربی به کار گیری فرمائید.استعمال از ضد آفتابی که دارنده SPF مطلوب میباشد، جز مورد ها بسیار ضروری هر پیرایش میباشد. پس از زدن ضد آفتاب بایستی به طور کامل حوصله نمایید تا جذب پوست گردد. در‌صورتی‌که خواهان استعمال از کرم پودر می‌باشید، میتوانید از ضدآفتاب‌های رنگی استعمال فرمائید.

ترفندهای ماندگاری آرایش در هوای گرم

ترفندهای ماندگاری آرایش در هوای گرم

 

ترفندهای ماندگاری آرایش و پیرایش

بعداز جذب آن برای خودداری از عرق کردن پوست می بایست از پنکیک‌های خشک یا این که سنگی به کارگیری نمایید و بر حسب رنگ پوست پد آن را روی پوست بزنید. پد را روی مجموع نقاط پوست مثل بینی، گونه‌ها آهسته‌آهسته نهاده تا پوست یکنواخت و یکرنگ گردد. تلاش نمایید در‌این فصل از کرم پودرهای بسیار چرب و درخشان استعمال نکنید.

در تابستان می بایست از رنگ‌های گرم اما ملایم به کار گیری فرمائید. باز هم به شما پیشنهاد می کنیم از سایه‌ها، کرم‌پودرها و پودرهایی به کار گیری نمایید که به طبعدارنده ضد آفتاب باشند. درضمن مراد از رنگ‌های گرم، رنگ‌های تند نیست و رنگ‌هایی میباشند که با وجود سادگی شادابی خویش را دارا هستند.

در این فصل می بایست توجه داشته باشید که از خط چشم یا این که مداد‌های چشم چرب به کار گیری نکنید چون صرفا کمی بعداز میکاپ، مداد از چشم میریزد و سبب سیاه شدن دور و اطراف دیده می گردد، تزکیه این رنگ پخش گردیده از پوست شاید یه خرده دشوار باشد چون شما معیار چربی پوست خویش را به حداقل رسانده‌اید.

سفارش ما برای جایگزین مداد چشم در‌این فصل، به کارگیری از سایه‌های سنگی و قلم موی خط چشم میباشد . به صورتی که با قلم‌موی کادری و گوشه‌دار و سایه مشکی و سنگی برای خویش خط چشم بکشید . این عمل سبب ساز طبیعی‌تر جلوه دادن فرم چشم می‌گردد ضمن اینکه اینکار منجر ماندگاری بیشتر آرایش چشم می‌شود.

هفت رژ توصیه می‌نماید در‌این فصل از مداد ابرو استعمال نکنید و برای فرم دادن به ابرو‌های خویش از همین طریق کشیدن خط چشم استعمال نمائید و چنانچه هم از مداد ابرو به کار گیری می کنید، توجه نمایید که مداد ابرو چرب نباشد و با رطوبت بر روی پوست نلغزد.

ترفندهای ماندگاری آرایش در هوای گرم

ترفندهای ماندگاری آرایش در هوای گرم

 

 

برای فرم دادن به مژه‌‌‌ها می بایست در ابتدا از خشک بودن مژه‌ها یقین حاصل نمایید. بعد مقداری از ریمل خویش را بر روی کناره‌های چشم بزنید و مجال بدهید تا یه خرده خشک گردد بعداز خشک شدن ریمل کناره‌های چشم مجددا آغاز به زدن ریمل نمایید . بعداز اتمام روند به کارگیری از ریمل ، و خشک شدن آن ، ریمل ضد آب دیگری بردارید و به آرامی بر روی مژه‌ها بکشید . این مرحله منجر میگردد که در صورت تعریق و تر شدن مژه‌ها ، ریمل شما به پایین چشمتان پخش نشود. در این فصل تلاش نمایید از رژ‌گونه‌های کمرنگ‌تر البته با رنگ‌های شاد به کار گیری فرمایید. رژ‌گونه ملیح و روشن سبب ساز طبیعی‌تر و شاداب‌تر نشان دادن صورت در این فصل‌ میشود.

رژ لب جز لوازمی‌ است که گرما به سرعت روی آن تاثیر می گذارد. میماسد و به دور و اطراف لب مالیده می‌گردد. چنانچه که میخواهید این میزان را به حداقل برسانید، می بایست پیش از به کار گیری از رژ لب، از ضد آفتاب و پنکک بر روی پوست لب به کارگیری نمائید آن‌گاه از یک مداد لب نه چندان چرب که زود پاک شود و نه چندان خشک که سبب ساز پوسته پوسته شدن لب گردد به کار گیری کرده و بعد از کشیدن به دور لب خوب رنگ مداد را روی لب‌ها پخش‌نمایید و آن‌گاه از رژ لب که بهتر میباشد از نوع مات و خشک باشد استعمال نمائید. این خط لب شماست که بر روی پنکیک سبب ساز دوام و ماندگاری بیشتر رژ بر روی لب‌ها خواهد شد.

ترفندهای ماندگاری آرایش در هوای گرم

ترفندهای ماندگاری آرایش در هوای گرم

 

5/5 - (32 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *