راهنمای خرید بهترین لوازم آرایش برند بورژوا

راهنمای خرید بهترین لوازم آرایش برند بورژوا | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

راهنمای خرید بهترین لوازم آرایش برند بورژوا : برند بورژوا جزء برند های دوستداشتنی در کشور‌ایران و سراسر جهان میباشد. اسباب آرایشی بورژوا، از یک مارک فرانسوی محبوب میباشد که محصولاتی کیفیت بالا، با ماندگاری زیاد و قیمت ارزان تولید می نماید. شما می‌توانید تولیدات بورژوا اورجینال را در کشور‌ایران از فروشگاه آنلاین یا این که بازار تهیه نمائید. در‌این مقاله میخواهیم ۱۰ کالا برتر مارک بورژوا را که مسلماً ارزش خرید دارا‌هستند را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید در هفت رژ مجله زیبایی

کرم پودر بورژوا Healthy Mix

این کرم پودر جزء یکی از شایسته ترین تولیدات بورژوا برای اشکال پوست به خصوص پوست خشک میباشد. قیمت ارزان کرم پودر بورژوا healthy mix آن را از دیگر کرم پودر ها مستقل می سازد. این کرم پودر فارغ از این که بافتی ضخیم و سنگین داشته باشد یک پوشش عالی و روشن برای پوست ایجاد می نماید.

بافت فوق العاده یک‌دست این کرم پودر فعالیت را برای شما سهل وآسان می نماید تا به پوشش دلخواه و کاور مورد نظر روی صورتتان دست پیدا نمایید. این کرم پودر با ویتامین های C،E و B5 فرمول سازی شد‌ه‌است که ظاهر خسته پوست را از میان میبرد و به آن درخشندگی میبخشد.

طبق مجله دارای شهرت انگلیسی “Mirror” کرم پودر بورژوا healthy mix، جزو برگزیدگان کرم پودر های سال ۲۰۱۹ برای گونه های پوست شناخته گردیده‌است و جايگاه ۴ را دارااست.

راهنمای خرید بهترین لوازم آرایش برند بورژوا

کانسیلر بورژوا Healthy Mix

کانسیلر بورژوا Healthy Mix برای ساخت‌و‌ساز درخشندگی آنی زیر چشم، با مروارید غنی سازی شد‌ه‌است. این کانسیلر نیز از مجموعه محصول ها بورژوا میباشد که با اشکال ویتامین ها غنی سازی گردیده‌است تا تیرگی و پف ذیل چشم را به خوبی بپوشاند. هم چنین بافت سبک این کانسیلر سبب ساز می گردد تا ظاهری بسیار طبیعی و غیر قابل تشخیص ایجاد نماید. اپلیکاتور این کانسیلر، اعمال آن روی پوست را راحت تر نموده است.

راهنمای خرید بهترین لوازم آرایش برند بورژوا

راهنمای خرید بهترین لوازم آرایش برند بورژوا

خط چشم مایع بورژوا Clubbing

به کار گیری از این خط چشم و اجرا آن بسیار سهل وآسان میباشد. خط چشم بورژوا clubbing یک خط چشم بسیار مشکی میباشد که به شما امداد می نماید تا زیبایی و جذابیت چشمانتان دو چندان گردد. در این خط چشم از پیگمنت های معدنی مشکی برای حداکثر شدت رنگ آن استفاده شده است . خط چشم بورژوا کلابینگ یک خط چشم با دوام نسبتاً بالا میباشد که حدود ۸ ساعت فارغ از هیچ گونه تغییری روی چشمتان میماند. این خط چشم ۱۰۰% ضد اشک و ضد تعریق میباشد، همین امر این خط چشم را به یک خط چشم مطلوب برای ضیافت ها تبدیل نموده است.

راهنمای خرید بهترین لوازم آرایش برند بورژوا

راهنمای خرید بهترین لوازم آرایش برند بورژوا

 

رژلب مات بورژوا Edition Velvet

معمولاً نکته مهم و اساسی برای رژلب های مات با ماندگاری خوب راحتی آن میباشد یعنی هنگامی رژ می زنید، حس سنگینی روی لبتان نداشته باشید. رژ لب بورژوا Edition velvet جزو مشهور ترین تولیدات بورژوا میباشد که به راحتی روی لب سر میخورد و به محض این که خشک گردد پیگمنت های آن دیگر تکان نمی‌خورد. بافت مخملی آن به خوبی روی لب می نشیند و بسیار سبک میباشد انگار که به هیچ عنوان چیزی روی لبتان وجود ندارد.

راهنمای خرید بهترین لوازم آرایش برند بورژوا

راهنمای خرید بهترین لوازم آرایش برند بورژوا

ریمل حجم دهنده بورژوا clubbing ultra black

در ریمل حجم دهنده بورژوا clubbing نیز همچون خط دیده بورژوا clubbing از پیگمنت های معدنی سیاه استفاده شده تا دوام ان را بیش تر نماید. برس ریمل بورژوا دو طرفه میباشد و دارنده حجم زیادی مو های انعطاف پذیر میباشد که یک کاور فوق العاده برای مژه هایتان ساخت‌و‌ساز می کند سوای این که مژه ها به هم بچسبند. این ریمل فوق العاده وسعت دهنده و بلند کننده میباشد و یک گزینش عالی برای ضیافت ها و مناسبت های خاص میباشد. به علاوه این ریمل از مجموعه تولیدات بورژوا، ۱۰۰٪ ضد اشک و ضد تعریق میباشد. این ریمل در مجله اینترنتی The Sun تحت عنوان ریملی که ماندگاری بالایی داراست معرفی شد‌ه‌است؛ همینطور در وبسایت Cosmopolitan جزو ۱۰ ریمل اولی میباشد که روی چشم تست گردیده و با عکس نمایش داده شده است.

راهنمای خرید بهترین لوازم آرایش برند بورژوا

پودر برنزر بورژوا Delice de Poudre

این برنزر بورژوا جزو ۱۰ برنزر برتر در خبرنامه مشهور “vogue” معرفی شد‌ه‌است. این برنزر پر اسم و رسم از مارک بورژوا، نه فقط ظاهری مشابه به باکس شکلات دارااست بلکه بوی آن هم مشابه بوی شکلات میباشد. از پودر برنزه کننده بورژوا می‌توانید تحت عنوان کانتور نیز به کارگیری فرمایید. این پودر برنزه کننده، جزو مجموعه تولیدات بورژوا میباشد ظاهری طبیعی و ماندگاری بالایی دارااست.

راهنمای خرید بهترین لوازم آرایش برند بورژوا

راهنمای خرید بهترین لوازم آرایش برند بورژوا

مداد لب بورژوا Edition

به نظر شما رمز ظاهر خوشگل و بی عیب و نقص لب چه میباشد؟ البته که خط لب! خط لب بورژوا Countour Edition با کره شیا shea butter و روغن دانه انگور فرمول سازی شد‌ه‌است براین اساس بافت نسبتاْ نرمی داراست و به راحتی روی لب کشیده می گردد. با مداد لب بورژوا سبک contour edition میتوانید لبان خویش را به خیر و خوبی کانتور نمایید و یک خط غیرقابل تشخیص بکشید و بدون این که معلوم باشد لبان خویش را بزرگتر نمایید. ماندگاری این خط لب تا ۱۲ ساعت است و تنوع در رنگ آنرا به یک خط لب دوستداشتنی تبدیل نموده است.

راهنمای خرید بهترین لوازم آرایش برند بورژوا

راهنمای خرید بهترین لوازم آرایش برند بورژوا

 

رژگونه بورژوا Rose

رژگونه بورژوا Rose جزو مجموعه تولیدات بورژوا است که از قدیم تا امروز محبوبیت خاصی دارااست. تکنولوژی مخصوص این رژگونه در سال ۱۸۶۳ به وجود آمد و این رژگونه کوچک دوست داشتنی را روانه بازار کرد. در فرمول این رژگونه‌ی سبک و ابریشمی مانند، از مروارید “mother-of-pearl” مستعمل تا یک برق طبیعی به آن بیفزاید. همینطور، این رژگونه دارنده آینه و یک براش کاربردی میباشد و سایز آن مطلوب برای گذاشتن درون کیف میباشد بدین ترتیب به راحتی و در هر جایی برای تجدید آرایش خویش می‌توانید از آن به کار گیری فرمایید.

راهنمای خرید بهترین لوازم آرایش برند بورژوا

مداد چشم بورژوا Clubbing

یکی‌از شیوه ها برای زیباتر جلوه دادن چشمانتان، به کارگیری از مداد چشم بورژوا clubbing میباشد. این کالا دربردارنده روغن جوجوبا میباشد که سبب پیشگیری از چین و چروک در نزدیکی چشمان شما می گردد. این کالا از ماندگاری زیاد برخوردار‌است. مداد چشم بورژوا clubbing مخصوص به کارگیری در شب بوده و بازدارنده از ریزش آرایش و پیرایش و سبب زیبایی و اثربخشی فوق العاده ای در رخ شما دارد. همینطور این مداد ضد آب میباشد و با توجه به مواد تشکیل دهنده آن سبب ساز ماندگاری زیاد آرایش و پیرایش بر روی صورت شما می گردد.

راهنمای خرید بهترین لوازم آرایش برند بورژوا

مداد ابرو بورژوا Sourcils Precision

یکی دیگر از شایسته ترین تولیدات بورژوا، به طبعمداد ابرو precision میباشد که بوسیله سلبریتی ها و میکاپ آرتیست های مشهور توصیه گردیده‌است. مداد ابرو بورژوا بالای ۱۶ ساعت ماندگاری دارد و تماماً ضد تعریق میباشد براین اساس یک گزینش فوق العاده برای مواردی میباشد که می‌خواهید به ضیافت بروید. مواظب باشید که‌این مداد ابرو را خیلی با فشار نکشید چراکه پیگمنت های آن قوی میباشد و با یه خرده فشار میتوانید به راحتی به ابروی خویش فرم دهید. مداد ابرو بورژوا جزو ۱۰ مداد ابروی برتر زیر ۱۰ پوند در مجله مشهور “Elle” معرفی گردیده‌است. هم چنین در خبرنامه “glamourmagazine” جزو شایسته ترین مداد ابروهای معرفی گردیده بوسیله سلبریتی ها میباشد

راهنمای خرید بهترین لوازم آرایش برند بورژوا

5/5 - (85 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *