راهنمای خرید ماسک مو داخل حمام

راهنمای خرید ماسک مو | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 8 دقیقه

راهنمای خرید ماسک مو داخل حمام : رنگ کردن موها سبب تنوع و زیبایی آنها می‌گردد. البته عارضه ها ناشی از رنگ و دکلره کردن موها اجتناب ناپذیر میباشد. هم چنین استعمال از سشوار و اتوی مو و بقیه تولیدات حرارتی به گذر زمان موجب آسیب دیدن و از دست رفتن رطوبت طبیعی موها و در فیض شکنندگی آن‌ها میگردند. برای نگهداری گیسو از این گونه آسیب ها تولیدات مراقبتی گوناگونی در بازار موجود میباشد که به شما یاری می‌نماید تازگی و شادابی را به موهای خویش باز گردانید و از آسیب بیشتر آن‌ها دوری نمائید. از گونه های این تولیدات می شود به شامپوها، کرم های موی، گونه های ماسک مو و نرم کننده ها اشاره نمود با ما همراه باشید در هفت رژ

ماسک مو دارای دو نوع داخل حمام و بیرون حمام است. مراد از ماسک مو درون حمام این میباشد که‌این ماسک می بایست روی موهای تر و منزه، بعداز شستشوی بی نقص با شامپو و آبکشی آن، به آرامی روی موها ماساژ داده گردد و آبکشی دوباره شود. بسته به نوع و یا این که کمپانی تولیدکننده ماسک موی، بازه زمانی که موردنیاز میباشد ماسک مو روی موها بماند متعدد خواهد بود. این زمان به طور تقریب از ۵ تا ۱۵ دقیقه است.

پیش از مبادرت به خرید ماسک مو نخست جنس گیسو خویش (خشک، چرب، آسیب پذیر و ضعیف، وز یا این که مجعد) را بشناسید و با رعایت آن ماسک موی منحصر خویش را تهیه فرمایید تا شایسته ترین اثربخشی را مشاهده کنید. به کارگیری مداوم و پیوسته از ماسک موی رطوبت طبیعی را به موها باز می گرداند و اثرات ناشی از دوشاخه شدن مو یا این که به عبارتی موخوره را کاهش می دهد. درخشندگی و لطافت موها و هم چنین عدم گره خوردگی به هنگام شانه کردن از سایر مزایای به کارگیری از ماسک موهاست.

تفاوت ماسک مو با نرم کننده در‌این میباشد که ماسک های مو عموما دارنده مواد پرخاصیت مانند فیبر، پروتئین، سیلیکون و انواع ویتامین ها می‌باشند که از ریزش و کدر شدن و شکنندگی موها پرهیز می‌نمایند. برندهای متنوعی این فرآورده پرطرفدار را ایجاد می نمایند که درپی با ۹ ماسک مو محبوب آشنا می شوید.

ماسک احیا کننده موی گلیس مدل Fiber Therapy

ماسک مو احیا کننده «گلیس» (Gliss) دربردارنده کراتین هیدرولیز گردیده و پانتنول ترمیم کننده موهای نازک و موهای آسیب دیده میباشد. مویی که آسیب دیده باشد نشان‌هایی مانند خشکی، بی حالتی، کدر شدن، نازک شدن و از دست دادن نرمی و لطافت داراست که ماسک احیاکننده‌ گلیس سبک(Fiber Therapy) با ملازمت بقیه تولیدات لاین خودش مانند شامپو، نرم کننده، کرم قابل انعطاف کننده و اسپری می تواند این مشکلات را برطرف نماید. این ماسک موها را تقویت می‌نماید به نحوی که در مقابل آسیب‌های روزمره‌ی شیمیایی و فیزیکی مقاوم باشد. ماسک مو گلیس تاثیری عالی و بسیار محسوس روی موها داراست که بعد از چند بار به کار گیری این تاثیر را حس خواهید کرد. تولیدات گلیس دارنده تایید صلاحیت از سازمان غذا و دارو می باشند و از لحاظ بهداشتی به طور کاملً پذیرش گردیده و مطمئن می‌باشند.

راهنمای خرید ماسک مو

راهنمای خرید ماسک مو

 

 

ماسک موی ترمیم کننده ایو روشه مدل Repair-Nutri

موها بر اثر رنگ، دکلره و … تبدیل به موهایی بسیار خشک و وز میشوند که به اصطلاح به هیچ صراطی مستقیم نیستند. برای معالجه و رهایی موها از این حالت نامطلوب به کارگیری از تولیدات ترمیم کننده و تغذیه کننده‌ی ایوروشه (Yves Rocher) مانند آبی بر حریق خواهد بود. زیبایی طبیعی موها با به کار گیری از مجموعه ترمیم کننده سوان وژتال به سرعت بازیابی می گردد. در فرمولاسیون این سری محصول ها از عصاره‌ی ارگانیک روغن جوجوبا استفاده شده که درخچه‌ای مقاوم و مستقر در کویر‌های جنوب ایالات متحده میباشد. این روغن زرد، خوشبو و نرم عملکردی مانند چربی طبیعی که از غدد روی پوست سر ترشح میشود دارااست و تحت عنوان آبرسان و مراقبت کننده‌ی موی کار کرده و با ارتقاء ضخامت و تقویت موی سبب ساز ترمیم و نوسازی آن می گردد.

راهنمای خرید ماسک مو

راهنمای خرید ماسک مو

 

ماسک قوی مو لورآل Elseve مدل Total Repair Extreme

کمپانی اورآل (LOreal) در خصوص ساخت‌و‌ساز تولیدات بهداشتی و آرایشی سابقه‌ای درخشان داراست و برای موها با جنس و نوع متفاوت تولیدات متنوعی ساخت‌و‌ساز نموده است. ماسک موی قدرتمند توتال ریپیر اکستریم (Total Repair Extreme) می تواند ایرادات ظاهری موی را تا حد بالایی برطرف نماید، این ماسک دربردارنده سرامید برای نوسازی سطح مو میباشد و پروکراتین موجود در آن موها را تقویت می‌نماید. ماسک ترمیم کننده‌ی لورآل با ساخت‌و‌ساز لایه‌ای بر روی تارهای مو از آنها در قبال دست اندرکاران فیزیکی محافظت می‌نماید و با نفوذ به عمق موی لطافت و نرمی موها را میسر می‌نماید. با به کارگیری مداوم از سری تولیدات ترمیم کننده‌ی لورآل موخوره یا این که به عبارتی دو شاخه شدن نوک موی رفته رفته ترمیم میشود ولی نباید فراموش کرد که تولیدات موضعی لورآل تا حد زیادی می توانند مشکل مو را برطرف نمایند البته برای آسیب‌های شدید و یا این که مواقعی که انگیزه آن بیماری بوده ممکن میباشد زمان و یا این که میزان تاثیر بالا نباشد و بایستی تحت معالجه داروهای خاص و با نظر دکتر بود.

راهنمای خرید ماسک مو

راهنمای خرید ماسک مو

 

 

ماسک موی نلی مدل Green Apple

نلی (Nelly) یک کدام از شایسته ترین سازنده‌های تولیدات موی میباشد که اشکال گوناگون ماسک، اسپری، وکس و ژل‌های آن نه صرفا برای زیبایی مو بلکه برای ترمیم و معالجه موی هم به کارگیری میگردد. ماسک موی احیا کننده و مغذی نلی علاوه بر عصاره‌ی سیب سبز دربردارنده کراتین و روغن آووکادو میباشد که به نرمی، صاف شدن و تغذیه‌ی موی یاری زیادی می‌نماید. ماسک سیب سبز نلی به موها انرژی بخشیده و سبب می شود موها درخشان و ابریشمی شوند و بافتی مانند تار و پود‌های حریر داشته باشند. مواد موثری که در‌این ماسک وجود دارد میتوانند به عمق تارهای موی نفوذ نمایند و به احیای موها یاری نمایند. این ماسک مو می بایست بعداز اینکه موها شامپو زده شد، استعمال شود و بعداز اینکه چندین دقیقه بر روی موها ماند آبکشی گردد.

راهنمای خرید ماسک مو

راهنمای خرید ماسک مو

 

ماسک مو ترمیم کننده موهای خشک و آسیب دیده گلیس سری Hair Repair مدل Ultimate Repair

ماسک موی مدل (Ultimate Repair) از مارک «گلیس» (Gliss) ترمیم‌کننده‌ای عالی برای موهای خشک و آسیب‌دیده میباشد. این ماسک دربردارنده کراتین میباشد که هم موها را تقویت می‌نماید و هم سبب نرمی آن می گردد. به کار گیری مداوم از این فرآورده، مقاومت موها را تا ۹۰ درصد ارتقا می دهد و به موهای آسیب‌دیده ظاهری به طور کامل طبیعی و قشنگ می بخشد. ماسک ترمیم‌کننده‌ی گلیس را بایستی بعد از شست‌وشوی موها روی تمام مو قرار داده و به‌آرامی ماساژ داد. بعد از یک تا سه دقیقه می بایست آن را به طور کامل آبکشی کرد. به همراه این ماسک از نرم‌کننده به کار گیری نکنید؛ این ماسک به‌تنهایی موها را قابل انعطاف و لطیف می‌نماید. ماسک مو گلیس از گونه های تولیدات زیرمجموعه‌ی کمپانی «شوارتسکف» آلمان بوده که از کیفیت بالایی برخوردار‌است.

راهنمای خرید ماسک مو

راهنمای خرید ماسک مو

 

 

ماسک مو نلی مدل Wheat Protein

تولیدات مو نلی (Nelly) به طور تخصصی می توانند از موهای رنگ گردیده شما مراقبت نمایند، ماسک ثبت کننده و تقویتی موهای رنگ گردیده‌ی نلی دربردارنده پروتئین گندم میباشد که به ماندگاری رنگ موی یاری کرده و به جهت داشتن سیلیکون و ویتامین E آسیبی را که به جهت مواد شیمیایی رنگ مو ممکن میباشد برای موی پیش آید، ترمیم و بازسازی می‌نماید. مواد موثری که در این ماسک وجود دارد می توانند به عمق تارهای مو نفوذ نمایند و به احیای موها یاری نمایند. این ماسک موی بایستی بعداز اینکه موها شامپو زده شد، مصرف شود و بعداز اینکه چندین دقیقه بر روی موها ماند آبکشی گردد. ماسک گندم نلی دارنده فیلترهای خورشیدی میباشد که از موی در قبال اشعه‌ی مضر نور خورشید مراقبت می‌نماید.

راهنمای خرید ماسک مو

راهنمای خرید ماسک مو

 

ماسک مو شون با عصاره جینسینگ و کراتین

مارک شون (Schon) برای موهای خشک، آسیب دیده و رنگ گردیده ماسکی با عصاره‌ی جینسینگ و کراتین ایجاد نموده است. ماسک موی می بایست بعداز شستشوی مو با شامپو و آبکشی کردن آن مصرف شود. مواد ماسک را بهتر میباشد ۲ تا ۵ دقیقه بر روی مو با ملایمت ماساژ داده و آبکشی کرد. این ماسک یک ترمیم کننده و احیا کننده‌ی ساقه‌ی مو محسوب می‌شود. جینسینگ گیاهی با فواید درمانی بسیار زیاد میباشد که یک کدام از آنها رویارویی با ریزش مو و یاری به پوست‌های خشک میباشد. کراتین هم پروتئینی موجود در مو میباشد که در دندان و ناخن‌ها هم وجود دارد. این پروتئین سبب ساز نرم شدن، صاف‌شدن و درخشندگی موها میگردد. مخلوط جینسینگ و کراتین در این ماسک، موهای آسیب دیده را ترمیم کرده و با نرم کردن موها به سلامت، زیبایی و درخشندگی آن یاری خواهد کرد. همینطور از ساخت الکتریسیته ساکن در مو خودداری می‌نماید. با خرید این فرآورده در وسعت ۱۵۰ میلی لیتر می توانید به راحتی و با هفته‌ای دو بار به کارگیری از آن، با کم‌ترین هزینه موهای خویش را ترمیم فرمائید.

راهنمای خرید ماسک مو

راهنمای خرید ماسک مو

 

ماسک حجم دهنده بیول دربردارنده عصاره گندم

ماسک مو حجم دهنده «بیول» (Biol) دربردارنده عصاره گندم ترمیم کننده و تقویت کننده مو سر میباشد. جوانه گندم در ریزش موی و حتی‌د‌ر ترمیم موهای آسیب دیده نقش موثری داشته و ادغام آن در ماسک موی بیول به تجدید بنا و تازگی موی سر یاری خواهد کرد. ماسک یا این که کرم جوانه گندم به کار گیری کنید که موجب شعف و تازگی و روشنی موی می‌گردد. زیرا جوانه گندم خواص تقویتی بیشتری دارااست، ریشه موها را قوی می نماید تا در مقابل هر نوع دست اندرکاران ریزش مو، با دوام باشد و همینطور چون سبب تقویت ریشه می‌شود موهای ریز را تحریک به رشد و منجر پرپشتی موها میگردد. ماسک موی بیول را بعداز حمام به بازه زمانی ۱۵ دقیقه روی مو بزنید و آن‌گاه آبکشی فرمایید.

راهنمای خرید ماسک مو

راهنمای خرید ماسک مو

 

ماسک مو ال پی ام مدل Nutrition Intense

ماسک موی مغذی «ال پی ام» مدل (nutrition intense) دربردارنده عصاره روغن آرگان و شی باتر به وسعت ۳۰۰ میلی لیتر میباشد. این فرآورده برای اشخاصی با موهای مجعد و خیلی خشک میباشد عصاره شی باتر موها را مرطوب می نماید و شایسته ترین آبرسان طبیعی گیسو میباشد. در صورتیکه موهای خشک و آسیب پذیر ای دارید و یا این که در صورتی‌که پس از رنگ کردن موی یا این که دکلره کردن ، موهایتان تازگی گذشته را ندارد و یا این که موهایتان آسیب دیده میباشد قطعا از ماسک مو ( nutrition intense)برای موهای خشک به کارگیری فرمائید.

راهنمای خرید ماسک مو

راهنمای خرید ماسک مو

 

 

5/5 - (22 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *