راهنمای خرید خط چشم های پر فروش ایرانی و خارجی

راهنمای خرید خط چشم های پر فروش | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 8 دقیقه

راهنمای خرید خط چشم های پر فروش ایرانی و خارجی : بهترین برند خط چشم کدام میباشد؟ خط چشم ایرانی بهتر است یا این که خارجی؟ خط چشم خوب چه خصوصیت‌هایی دارااست؟ این ها سوالاتی می باشند که هنگام خرید خط چشم برای شما ممکن میباشد پیش بیاید. از‌آنجا‌که داشتن چشم‌های قشنگ و مشکی از قدیم مورد استقبال بانوان بوده، میبینیم که همچنان تولیدات آرایش چشم دوستداران بسیاری دارند. در زمان‌های قدیم پیش از این که خط چشم و مداد چشم وارد بازار شوند، خانم‌ها برای زیبایی چشمانشان از طوطیا به کار گیری می‌کردند. ولی امروزه به حدی برندهای گوناگون خط چشم در بین بازار زیاد گردیده که گزینش برای خریداران مشکل گردیده است. البته ما قصد داریم به شما یاری کنیم که بین برندهای گوناگون خط چشم در گیر سردرگمی نشوید و شایسته ترین‌ها را گزینش فرمایید. پس با این مقاله از هفت رژ همراه ما باشید.

آرایش و پیرایش در زیبایی فیس تاثیر بسزایی دارااست. یک کدام از مهم‌ترین و تاثیر گذارترین اجزای صورت که در آرایش و پیرایش اهمیت اکثری داراست و در زیباتر به لحاظ رسیدن فیس نقش موثری داراست، چشم‌ها می باشند.
با کشیدن خط چشم قشنگ و هنرمندانه میتوانیم جذابیت چشمان را بالا ببریم و آنها‌را گیراتر جلوه دهیم. همینطور به یاری خط چشم می‌توان به چشم‌ها فرم بخشید و حالت آن‌ها‌را تغییر و تحول داد.

خط چشم‌ها گونه های مختلفی دارا‌هستند که عبارتند از:

خط چشم مایع
خط چشم مدادی
خط چشم مویی
خط چشم ماژیکی
خط چشم ژله‌ای

شما میتوانید براساس مهارت خویش در کشیدن خط چشم، یکی‌از سبک‌های بالا را گزینش نمائید. در‌حالتی که شخص تازه کار میباشید که جدیدا آغاز به کشیدن خط چشم کرده‌اید، توصیه ما به شما استعمال از خط چشم‌های ماژیکی میباشد زیرا کار با آنان ساده تر بوده و تسلط زیادی روی آن دارید.

بهترین برند خط چشم خارجی

امروزه شرکت‌های اکثری در سراسر جهان مبادرت به ساخت‌و‌ساز خط چشم کرده‌اند و در بازار به رقابت با یکدیگر پرداخته اند. از این رو، تنوع زیاد تولیدات آرایشی سبب ساز گردیده که تعیین برای خریداران طاقت فرسا گردد.
از میان برندهای خارجی تولید کننده خط چشم می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

فلورمار
بیو
لانکوم
دوسه
لورآل
اسنس
میبلین
یورن
مک
پاریس
بل

در پی چندین مدل از بهترین برند خط چشم های خارجی را که فروش متعددی هم دارا هستند به شما معرفی می کنیم:

خط چشم بیو

بیو اسم یک مارک مشهور آرایشی میباشد که وابسته به کشور آلمان هست. مارک آلمانی بیو در سال ۱۹۹۹ میلادی بوسیله فردی به اسم Helmut Baurecht تاسیس شد. این مارک در سراسر جهان پر اسم و رسم بوده و رمز توفیق آن، پیش بینی مراحل تغییرات مد و فشن و انعطاف پذیری در قبال نیاز و ذوق وسلیقه مشتریان بوده میباشد. این قضیه منجر گردیده بیو روز به روز چیره تر گردیده و بر طرفدارانش افزوده گردد.
مداد چشم بادوام بی یو یک کدام از محصولات این مارک کیفیت بالا میباشد که فوق العاده مشکی بوده و بافت قابل انعطاف و سبکی داراست. همینطور مداد چشم بیو ماندگاری بالایی دارااست و در گیر ریزش نمی شود.

خط چشم‌های بیو سبک‌های مختلفی دارا هستند که می‌توان از بین آنان، موارد پایین را اسم برد:

خط چشم مایع بیو: این خط چشم فوق العاده مشکی بوده و بافت قابل انعطاف و سبکی داراست. همینطور از ماندگاری بالایی برخوردار‌است.
خط چشم مایع ضد آب بیو سبک WP10: این خط چشم ضد آب بوده و رنگدانه های قوی دارااست، به همین خاطر پوشش دهی آن بالاست و جلوه فوق العاده‌ای روی چشم تولید می‌نماید.
خط چشم مویی Black Mirror بیو: خط چشم مویی بیو مشکی و درخشان میباشد و طراحی ویژه‌ اپلیکاتور آن منجر گردیده فعالیت با این خط چشم برای تمامی اشخاص راحت باشد. این فرآورده فارغ از پارافین بوده و برای چشم های حساس مورد قابل قبولی خواهد بود.
خط چشم ماژیکی Deep Black بیو: ماندگاری این سبک خط دیده، بالای ۱۰ ساعت میباشد و دربردارنده رنگدانه های زیاد و بسیار مشکی هست.

راهنمای خرید خط چشم های پر فروش

راهنمای خرید خط چشم های پر فروش

خط چشم گلدن رز مدل Perfect Lashes

همان طور که قبلا هم گفتیم، خط چشم یک کدام از لوازم آرایش هایی میباشد که تاثیر متعددی در زیبایی چشمان شما دارااست. خط چشم گلدن رز یکی‌از محصولاتی میباشد که علاوه بر خوشگل کردن چشم‌ها به سلامت آن ها هم دقت می‌نماید. خط چشم‌های گلدن رز برای چشمان حساس مطلوب بوده و هیچ گونه حساسیتی روی چشمان شما تولید نمی‌نماید. خط چشم گلدن رز محصول کشور ترکیه میباشد و دارنده بافتی بسیار سبک است که برای به کارگیری روزمره بسیار ایده آل خواهد بود.

راهنمای خرید خط چشم های پر فروش

راهنمای خرید خط چشم های پر فروش

خط چشم فلورمار

خط چشم فلورمار ، چشمان زیبای شما‌را جلوه‌ای دیگر می بخشد و جذابیت آن ها را چند برابر می‌نماید. این کالا، ساخت کشور ترکیه بوده و از کیفیت بالایی برخوردار‌است. خط چشم‌های مرغوب فلورمار ماندگاری فوق العاده بالایی دارا‌هستند و در مراسمات طولانی مدت، زیبایی و گیرا بودن چشم شمارا محافظت می نماید.
به‌دنبال چندین سبک از خط ‌چشم های فلورمار را به شما معرفی می کنیم:

خط چشم ضد آب مات فلورمار سبک Matt: این خط چشم ضد آب و مات بوده و ماندگاری بالایی دارااست. همینطور دارنده اپلیکاتور نمدی هست که کار با این کالا را راحت نموده است. رنگدانه‌های بسیار غلیظ خط چشم فلورمار چشمان شمارا فوق العاده مشکی خواهند کرد.
خط چشم فلورمار سبک Miracle Pen: این خط چشم ماندگاری بالایی دارااست و رنگدانه های آن بسیار قدرتمند می‌باشند.
خط چشم ماژیکی فلورمار: این خط چشم دارنده سر بسیار انعطاف پذیر بوده و پوشش نهایی آن مات و یکپارچه خواهد بود. این کالا پس از به کار گیری به سرعت خشک میشود و خط چشمی به طور کامل پیوسته و تر و تمیز بر روی پلک تولید می‌نماید.
خط چشم ماژیکی قلمی فلورمار: این مدل از خط چشم فلورمار ضد آب بوده و ابدا پایین دیده نمی‌ریزد. ماندگاری خط چشم ماژیکی قلمی فلورمار به حدی زیاد میباشد که در هوای شرجی و حتی‌د‌ر هنگام شنا کردن هم نگران منزه شدن آن نخواهید بود.

راهنمای خرید خط چشم های پر فروش

راهنمای خرید خط چشم های پر فروش

خط چشم اترنیتی

خط چشم اترنیتی محصول کشور آلمان هست و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار‌است. این خط چشم به شما امداد می‌نماید تا به راحتی بتوانید خط چشمی دقیق و قشنگ بکشید و در نهایت آرایشی یک دست و بی عیب و نقص داشته باشید. خط چشم آلمانی اترنیتی رنگدانه های بسیار مشکی و قوی دارااست که در طی روز ماندگار بوده و هیچ گونه پخش و ریزشی نخواهد داشت. دو سبک پرفروش این برند خارجی عبارتند از:

خط چشم مویی رویال اترنیتی مدل Luxe
خط چشم مویی ضد آب رویال اترنیتی مدل Infinity

راهنمای خرید خط چشم های پر فروش

راهنمای خرید خط چشم های پر فروش

 

خط چشم بورژوا Liner Pinceau

یکی‌از بهترین برند خط چشم های موجود در بازار، بورژوا نام دارد. این مارک محصول کشور فرانسه میباشد. مارک فرانسوی بورژوا در زمینه تولیدات زیبایی و آرایشی فعالیت های بسیاری کرده و در حال حاضر به یک کدام از شایسته ترین برندهای زیبایی در عالم به شهرت رسیده است. این مارک محبوبیت خویش را مدیون به کار گیری از طراحی خلاقانه تولیدات و همینطور کیفیت تولیدات خویش می‌داند.
خط چشم های پرطرفدار بورژوا با آخرین تکنولوژی رنگدانه های ریزدانه میکرو تشکیل شده و ظاهری خوشگل و تماما یک دست به چشمان شما میدهد. خط چشم مایع بورژوا دارنده ساختاری نرم بوده و سوای هیچ گونه آلرژی یا این که عوارضی به شما امداد می نماید چشمانی قشنگ داشته باشید. علاوه بر این با فعالیت رطوبت رسانی موجب تنفس پوست در ذیل لایه های آرایش شما گردیده که سبب ساز عدم ایجاد چین و چروک در ناحیه دور چشمان شما خواهد شد.

راهنمای خرید خط چشم های پر فروش

راهنمای خرید خط چشم های پر فروش

 

بهترین برند خط چشم ایرانی

امروزه که برندهای متعددی در سراسر جهان در زمینه ساخت تولیدات آرایشی عمل می‌نمایند، میبینیم که بخش اعظمی از آنان کوشش می‌نمایند که از دید کیفیت از دیگری سرآمد تر باشند. تولیدات ایرانی هم همچنین بوده و روز به روز در حال پیشرفت می باشند. محصولات ایرانی تمام تلاش خویش را می‌نمایند که آپدیت باشند و بتوانند با تولیدات خارجی رقابت نمایند. به‌دنبال چندین سبک از بهترین برند خط چشم ایرانی را به شما معرفی می کنیم:

خط چشم کالیستا

خط چشم ایرانی کالیستا دو مدل پر فروش دارااست که عبارتند از:

۱- خط چشم ماژیکی لاین اکسپرس: این محصول از برند کالیستا که در گروه خط چشم‌های مایع جای میگیرد به خاطر داشتن یک اپلیکاتور از جنس نمد، با عنوان خط چشم نمدی اسم‌گذاری شد‌ه‌است. خط چشم لاین اکسپرس کالیستا محصولی بر اساس موادسازنده ویتامین E و ترکیبات گیاهی میباشد که به کار گیری از آن نه تنها هیچ‌گونه ضرری برای پوست ندارد، بلکه به مراقبت سلامت آن نیز یاری می‌نماید.
۲- خط چشم لاینر اند شیپر کالیستا: این سبک از خط چشم ایرانی کالیستا به واسطه طراحی ویژه قلم آن ، خطی صاف و یک پارچه را بر روی خط مژه های شما تولید می‌نماید . به کار گیری از این جنس بسیار راحت و سهل و آسان بوده و رنگ مشکی این خط چشم ، درخشان نیست. همین موضوع امداد می‌نماید پیرایش چشم شما به طور کامل طبیعی و چشم نواز گردد.

راهنمای خرید خط چشم های پر فروش

راهنمای خرید خط چشم های پر فروش

 

خط چشم مای

مارک مای از برندهای مشهور ایرانی میباشد که تولیدات آن از بها بسیار قابل قبولی نسبت به برندهای خارجی برخوردار بوده و به همین خاطر هوا داران متعددی دارااست. تولیدات مای علاوه بر قیمت خوب از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار می‌باشند. دو مدل پرفروش خط چشم مای عبارتند از:

خط چشم All In One سری Black Diamond مای: این خط چشم قلم اسفنجی بلندی دارااست و به کارگیری از آن بسیار سهل میباشد. این سبک خط چشم مطلوب برای کشیدن خط چشم متوسط و پهن می باشد.
خط چشم مویی مای: این سبک از خط چشم مای ضد آب بوده و دربردارنده ویتامین E میباشد. کار کردن با این سبک خط چشم بسیار سهل و آسان خواهد بود.

راهنمای خرید خط چشم های پر فروش

خط چشم مویی رومانس مدل DR-03-RB-17

خط چشم مویی رومانس، حاوی رنگدانه‌های قوی مشکی بوده ضد آب است و در برابر تعریق مقاوم می‌باشد. با بکارگیری از این خط چشم مویی با کیفیت عالی به آسانی می توانید با آن خط چشمی زیبا و دقیق بکشید. خط چشم مویی رومانس،خطی به صورت کامل پیوسته و بدون لک بر روی پلک ایجاد می کند که فوری خشک می گردد و دور چشم پخش نمی‌شود و لک ایجاد نمی‌کند. ماندگاری این کالا خیلی طولانی می باشد و مناسب برای اشخاصی است که وقتی برای ترمیم آرایش خود ندارند. رنگ تیره ‌ی این خط چشم سبب می شود که رنگ چشم شما پررنگ تر شود و مژه های شما پرتر به نظر برسد.

 

5/5 - (37 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *