مراقبت‌های پس از عمل چال گونه

مراقبت‌های پس از عمل چال گونه | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و خودآرایی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

مراقبت‌های پس از عمل چال گونه : چال‌های کوچک روی گونه و فک که صرفا یک لبخند کافی میباشد تا فرو بروند و بشوند یک کدام از معیارهای این روزهای زیبایی این معلولیت برای خیلی ها زیباست و خودخواسته تن می‌دهند به جراحی های ساخت‌و‌ساز چال گونه روی صورتشان، که‌این روز ها هم به بازار داغ جراحی‌های زیبایی اضافه گردیده‌اند و صرفا کافی میباشد چندمیلیون خرج صورتتان نمائید تا یکی‌از جراحان دارای شهرت زیبایی روی صورتتان یک چال ایجاد نماید با ما همراه باشید در هفت رژ

چال‌گونه به‌شکل طبیعی معمولا هنگامی آشکار می گردد که عضله‌ها صورت در حال جنبش میباشد. فرآیند طبیعی ساخت‌و‌ساز چال روی صورت هم این‌طور میباشد که مجال لبخند‌زدن پوست موجود روی این نقص کوچک به سمت درون کشیده می گردد، این قسمت از دیگر قسمت‌های صورت غیروابسته و درنهایت یک تورفتگی میفتد روی صورت.

کار جراحی ساخت و ساز چال گونه به‌خودی‌خود یک عمل جراحی به نسبت معمولی میباشد و تحت بی‌هوشی موضعی در موقعیت سرپایی ایفا می‌گردد. در این‌حالت شما هنگام ایفا کار جراحی بیدار می‌باشید و حس اندوه ندارید. درصورتی‌که نیاز به بی‌هوشی همگانی در حین فعالیت جراحی چال گونه وجود داشته باشد، می بایست هماهنگی‌های خاص در این ارتباط صورت بپذیرد. فعالیت جراحی زیبایی چال گونه چند دقیقه طول می کشد و شما میتوانید فورا بعد از کار به منزل مراجعت فرمائید. همینطور شخص می تواند عمل‌های معمولی خویش را معمولاً فورا بعد از کار جراحی آغاز نماید. در‌این‌صورت از پروتز استعمال نمیشود.

مراقبت‌های پس از عمل چال گونه

مراقبت‌های پس از عمل چال گونه

 

در این نوع از عمل جراحی ابزار نمونه‌برداری در محل گونه (بافت داخلی گونه) وارد می‌گردد و با جنبش چرخشی در بافت گونه، بافت چربی و عضله گونه برداشته می گردد. به این‌ترتیب یک مقدار گرد از این بافت‌ها برداشته میگردد و فارغ از داخل شدن جراحت به پوست، یک سوراخ کم‌عمق در زیرپوست ساخت و ساز می گردد. این قسمت برداشته‌شده درپی با به کارگیری از بخیه قابل‌جذب از درون پوست گونه (عضله) از یک سمت شکاف بسته میشود و در پی به وسیله سیستم بدن بازسازی خواهد شد. با استعمال از این عمل جراحی، بر روی گونه شما یک چال ساخت و ساز میگردد که در اکثری از مواقع حتی سوای لبخند زدن نیز برای بقیه افراد قابل‌مشاهده خواهد بود. به‌هرحال پوست شما در زمان یک یا این که دو هفته مجدداً هموار می گردد.

در‌این حالت برش داخلی ایجادشده در عضله صورت می تواند یک چال در هنگام لبخند زدن ساخت و ساز نماید. این نوع از عمل چال گونه برای همگی اشکال گونه قابل‌استعمال میباشد. البته بهتر میباشد گونه شخص در هنگام استعمال از کار جراحی چال گونه زیاد تپل نباشد. در شرایطی که بعضی اشخاص در پی چال‌هایی باشند که برجستگی زیاد داشته باشد، از یک نمونه‌برداری بزرگ‌تر می‌توان برای برداشتن قسمت بیشتری از بافت قابل انعطاف گونه آنان بهره برد. شیوه‌های غیر جراحی گونه گذاری نیز همانند تزریق چربی و تزریق ژل می تواند ظاهر کلی استخوان‌های گونه را اصلاح کرده و با بالا کشیدن ناحیه میانی صورت، نقش کارآمد در بازیابی جوانی و شادابی شخص داشته باشد.

مراقبت‌های پس از عمل

از خوراک یا این که مواد نوشیدنی سرد یا این که گرم تا وقتی‌ که موقعیت بی‌هوشی موضعی شما به‌طور کامل برطرف نشده میباشد، به کارگیری نکنید تا بعد از ریکاوری شم لامسه خویش در دهن را مجدد به دست آورید و بتوانید از آمدن آسیب به‌واسطه مصرف غذاها و نوشیدنی‌های بسیار داغ یا این که سرد خودداری فرمایید.

بهداشت دهان خویش را برای دست کم ۱۵ روز بعداز کار جراحی به‌دقت رعایت نمائید.

از دهان‌شویه کلر هگزیدین بعد از مصرف خوراک یا این که نوشیدنی برای یک دوره ۱۵ روزه بعد از فعالیت جراحی به کارگیری فرمایید.

چنانچه با ارتقا درد، ورم، کبودی یا این که علائم غیر مطلوب دیگر بعد از عمل چال خنده مواجه شدید با پزشک معالج کارشناس تماس حاصل نمایید. همینطور مورد نیاز میباشد در زمان ۵ تا ۱۰ روز بعداز عمل برای کشیدن بخیه‌های احتمالی و معاینات مورد نیاز با دکتر معالج خویش ملاقات فرمایید.عمل جراحی ایجاد چال گونه یک روش معمولی برای ساخت چال بر روی گونه یا این که چانه میباشد که در شرایط بی‌هوشی موضعی در یک روز برای اشخاص انجام می‌گردد.

مراقبت‌های پس از عمل چال گونه

مراقبت‌های پس از عمل چال گونه

بهبودی

معمولاً بیمار بعد از کار زیبایی چال گونه با کمترین مقدار ورم در ناحیه صورت مواجه میشود و مراقبت‌های پس‌ از این عمل جراحی مشابه خود عمل ساده و غیر غامض میباشد. دراین‌صورت محافظت‌های مایحتاج معمولاً دربرگیرنده دهان‌شویه منظم با محلول ضدعفونی و به کار گیری از آنتی‌بیوتیک میباشد. شما میتوانید روز بعد از عمل به دفتر کار خویش بازگردید، البته از اعمال کار‌های شدید همانند ورزش و تمرین‌های طاقت فرسا که میتواند به صورت شما جراحت برساند، پرهیز کنید. زمان معالجه در این صورت در میان ۷ تا ۱۰ روز خواهد بود. بعداز یکسری هفته کوتاه، شما متوجه می شوید که ناحیه گونه، ظاهر موردنظر شما را پیدا نموده است و چال یا این که شکاف گونه شما در طی لبخند زدن بیشتر پیدا می شود (در هنگام تکان ماهیچه‌ها صورت) حس خواهید کرد که شما با این خصوصیت متولد گردیده‌اید. به‌هرحال حاصل پایانی نتیجه ها از این عمل جراحی بعد از یک ماه قابل‌ مشاهده خواهند بود.

5/5 - (13 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *